quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
we zitten toch niet in IQSC?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja....dit wordt weer een intelligente slowchat
quote:
net zoals de OP?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja....dit wordt weer een intelligente slowchat
Wanneer gaan we dan brillen shoppen??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef TAV74 het volgende:
Ah hier zijn we. Nog een uurtje en dan zit het er op voor vandaag. Ben ook bijna door mijn to-do's heen gelukkig, zag er een beetje tegenop vanaochtend.
Yupquote:
Grijs met strookje. Heul wat anders dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Welke? want ze hebben er nogal veel![]()
Ik heb een zwarte met hele kleine blauw/groene bloemetjes en een wit-blauwe met kleine geometrische figuurtjes in die kleuren (wit en blauw dus)
Ohja..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grijs met strookje. Heul wat anders dus
En dan gaan we zuipen en mannen uitlachen en lol hebben.. en uiteindelijk willen alle mannen ons.. en dan wijzen wij ze afquote:
Jj en ikquote:
goed planquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
En dan gaan we zuipen en mannen uitlachen en lol hebben.. en uiteindelijk willen alle mannen ons.. en dan wijzen wij ze af
Ik wil ook wel daten met jou hoorquote:
Ik wil niet 1 van velen zijnquote:
Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal af te wijzenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goed planhoewel ik dat laatste niet zo geloof
Geloof me .... je bent echt niet 1 van velenquote:
huh? ik ben echt niet de eerste hoor van de Cullersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof me .... je bent echt niet 1 van velenTot op heden alleen FFT maar
En MeMo na haar scriptie
JaniesBrownie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ooit bij PdeHoog Brownies mogen eten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? ik ben echt niet de eerste hoor van de Cullers
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik zie het niet als een date maar ik meet graag mensen
Damn...je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ooit bij PdeHoog Brownies mogen eten.
wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
Het aantal mannen dat vanavond bij mij komt BBQ-en is reeds opgelopen tot 10!Het worden er steeds meer.
Het andere goede nieuws is dat Arty gisteren voor zo'n 200 euro aan cadeaubonnen in een rommeldoos terugvond. Dat kan volgens mij alleen maar een man overkomen!![]()
Ze zijn opperdepoppppp inmiddels.
Reisgidsen! We bezitten nu een campinggids!quote:
dat word k(r)amperen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Reisgidsen! We bezitten nu een campinggids!![]()
![]()
En een heleboel huishoudelijke zooi en gekleurde kaarsjes voor in de tuin en zulks.
En een paar soorten olijfolie bij een speciaal olieshoppie.
Dus de verhouding is 1:10 nu? Veel plezier vanavondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
Het aantal mannen dat vanavond bij mij komt BBQ-en is reeds opgelopen tot 10!Het worden er steeds meer.
Nicequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
Denk dat Steer het niet erg vind als je hem even naar de andere kant van de kamer schopt hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bleghhhh er zit een gast naast me met veel te sterke en vieze parfum gadver
De hotelgids van het gebied ligt straks 'toevallig' onder de passagierstoel.quote:
Yes sirrrrrrr! I can boogie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus de verhouding is 1:10 nu? Veel plezier vanavond
Het mooie is, ze brengen nog hun eigen drank en eten mee ook!quote:
Alleen die van mijzelf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:50 schreef Laydina het volgende:
Leuke verhouding Dude!
Zijn het ook leuke (interessante) mannen?
Heb je goed voor elkaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef Duderella het volgende:
Het mooie is, ze brengen nog hun eigen drank en eten mee ook!
Het prinsesje hoeft niets te doen heute abend.![]()
[..]
Alleen die van mijzelf.![]()
eensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
De hotelgids van het gebied ligt straks 'toevallig' onder de passagierstoel.![]()
[..]
zolang je die m dan maar niet vergeet... ik hou er niet van opgegeten te wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laydina en MeMo met elkaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was weer een werkdagje. Morgen lekker vrij.
Wie gaat trouwens met wie daten? Ik heb namelijk niet teruggelezen.
kan niet beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het mooie is, ze brengen nog hun eigen drank en eten mee ook!
Het prinsesje hoeft niets te doen heute abend.![]()
Ik hou ook niet van gasten met een veel te sterke vieze parfumquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bleghhhh er zit een gast naast me met veel te sterke en vieze parfum gadver
bahbahbahquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van gasten met een veel te sterke vieze parfum
Gelukkig heb ik alleen uitstekende subtiele parfums.
doe waar je je het beste bij voeltquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Laydina het volgende:
Ik zit in dubio...
aan de ene kant zou ik graag op zoek gaan naar een nieuwe baan
aan de andere kant zou ik eind dit jaar via deze werkgever in het bezig kunnen zijn van een certificaat die wel handig is in de business. Maar dat zou betekenen dat ik hier nog wel een half jaar zit en ik denk niet dat ze blij zijn als ik vervolgens weg ga
tips?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bahbahbahmaar er zijn zo weinig pc's vrij hier
dat weet ik dus niet ..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe waar je je het beste bij voelt
Volg je gevoel. Als ij graag een andere baan wil, kun je toch rondkijken? Weg ben je nu niet a la minute. En zolang je daar nog werkt, kun je lekker aan dat certificaat werken let alleen op terugbetalingsregelingen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Laydina het volgende:
Ik zit in dubio...
aan de ene kant zou ik graag op zoek gaan naar een nieuwe baan
aan de andere kant zou ik eind dit jaar via deze werkgever in het bezig kunnen zijn van een certificaat die wel handig is in de business. Maar dat zou betekenen dat ik hier nog wel een half jaar zit en ik denk niet dat ze blij zijn als ik vervolgens weg ga
tips?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe waar je je het beste bij voelt
Die zalen zitten altijd al volquote:Wegens het grote aantal tentamens in de PC zalen t/m 15 juni zullen de PC zalen vaak gereserveerd zijn en zullen er vrijwel geen PC’s beschikbaar zijn gedurende de dag.
In de avond zijn er geen tentamens. De PC zalen zijn in de avond geopend van maandag t/m donderdag tot 21:45 uur. Zaal 3A06 is op vrijdag open tot 21.45 en op zaterdag van 9.00 – 16.00.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok, faal. Een week geleden heb ik de binnentent gewassen in de wasmachine, en om 'm heel te houden, de centrifugeer-snelheid omlaag gezet. Wil ik net de was op gaan hangen, maar wat is de was nog nat?
Ja hoor, hij stond nog op de lage centrifugeer-snelheid
Nog 6 minutenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef PdeHoog het volgende:Nog een keer door de centrifuge dan maar?
Maar... maar... maar...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Loyaliteit is mooi Steer, maar je moet nu eenmaal aan jezelf denken
Wat Bluezz zegt en daarnaast vraag ik me af of je huidige opdrachtgever ook zo loyaal richting jou zou zijn. Daarnaast.....had je het niet naast elkaar kunnen doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb nu lichtelijk spijt ervan dat ik nog met dezelfde opdrachtgevers zit. Dankzij hen had ik een uitnodiging van een grote derde partij gekregen om een congres in Barcelona te verslaan in februari, absoluut een hoogtepunt in mijn carriere.
In Barcelona was er echter dus die potentieel nieuwe opdrachtgever bezig mij binnen te hengelen. Vanwege loyaliteit vond ik het toen niet kunnen om over te stappen. Nu heeft deze partij dus interessantere opdrachten, betere exposure dan mijn eigen opdrachtgever, en vind ik het wel jammer dat ik daar niet zit.
Helpt dit?
Ze zullen het misschien niet leuk vinden, maar stom is het niet. Denk dat ze het ook wel begrijpen, alleen leuk vinden is een tweedequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar... maar... maar...
Zou toch stom zijn dat ik dan zei van: bedankt voor het snoepreisje, superveel nieuwe contacten opgedaan daar, en ik ga er met één van die contacten vandoor!![]()
Toch?
Ze bekijken dingen ook zakelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ze zullen het misschien niet leuk vinden, maar stom is het niet. Denk dat ze het ook wel begrijpen, alleen leuk vinden is een tweede
Nouja. We werken eigenlijk al 2-3 jaar contactloos met elkaar, gebaseerd op een handdruk en goed vertrouwen. Heb echt veel vrijheid en vertrouwen van ze om mezelf te ontwikkelen....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat Bluezz zegt en daarnaast vraag ik me af of je huidige opdrachtgever ook zo loyaal richting jou zou zijn. Daarnaast.....had je het niet naast elkaar kunnen doen?
zolang je die maar duidelijk in je hoofd houdt en uitspreektquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
straks naar Wateringen, naar de dansschool van mn ex-manager. We gaan even babbelen over of ik terugkom.. en daarna doe ik evt een les mee. ben benieuwd, ik heb wel een paar voorwaarden voordat ik terugga. ach, hopelijk praten we beetje bij
Met het negeren van loyaliteit maak je geen vrienden, maar je wordt er zelf wel beter van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maar... maar... maar...
Zou toch stom zijn dat ik dan zei van: bedankt voor het snoepreisje, superveel nieuwe contacten opgedaan daar, en ik ga er met één van die contacten vandoor!![]()
Toch?
Dat is de stand van zaken in de huidige maatschappij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maareh: Laydina, het komt er geloof ik op neer dat je in de eerste plaats voor jezelf moet kiezen en dat je kansen moet pakken die je op de weg tegenkomt. En dat overloyaliteit overrated is.![]()
Beetje relaxen joh....niet al te druk om maken. Zo'n kans komt vast nog eens voorbij en dan grijp je hem met twee handen aanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja. We werken eigenlijk al 2-3 jaar contactloos met elkaar, gebaseerd op een handdruk en goed vertrouwen. Heb echt veel vrijheid en vertrouwen van ze om mezelf te ontwikkelen....
En tja. Had ik het naast elkaar hebben kunnen doen. Ik durfde het niet aan (ook ivm drukte met studie) maar achteraf misschien wel.... of misschien niet.... studie heeft gewoon prioriteit nu.
Overigens is het nog niet té laat, heb voor de 'nieuwe' opdrachtgever een eenmalige klus gedaan inmiddels, en zie dat ik nog immer toegang heb tot hun backofficedus misschien dat ik uit eigen beweging wat andere projectjes daar kan starten en het later over de vergoeding kan hebben
Lang leve de journalistiek waar de nooit ophoudende nieuwsstroom een bron van eten en drinken is.
Mja, dat verhaal op je werk dat een paar van je collega's er met het klantenbestand ervandoor gingen van je werk is ook zo wat natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is de stand van zaken in de huidige maatschappij.
Loyaliteit moet trouwens aantoonbaar van 2 kanten komen.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
Dat is de stand van zaken in de huidige maatschappij.
En daar ben ik het helemaal mee eens.....mensen die mij helpen waar nodig kunnen ook op mijn steun rekenen, maar zodra iemand het verknalt is het einde oefening.quote:Loyaliteit moet trouwens aantoonbaar van 2 kanten komen.
Hmm ja ach.. aan de andere kant verdien ik dat ding sowieso wel voor dat jaar dat ik hier gewerkt heb tegen een laag loonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maareh: Laydina, het komt er geloof ik op neer dat je in de eerste plaats voor jezelf moet kiezen en dat je kansen moet pakken die je op de weg tegenkomt. En dat overloyaliteit overrated is.![]()
zorgen dat je voor het zingen de kerk bieb uit bentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Parfumstinkgast studeert denk ik teologie want hij gebruikt de bijbel
In ieder geval voor ZIJN zingenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:42 schreef cybermans het volgende:
[..]
zorgen dat je voor het zingen de kerk bieb uit bent
Pssst mop... Je mist een H. Tis Theologiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Parfumstinkgast studeert denk ik teologie want hij gebruikt de bijbel
Neuhhh er staat nog niks op de planningquote:
Lets hope for youquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Neuhhh er staat nog niks op de planning![]()
Ik hoop dat meneer charmant zaterdag weer in mijn favo uitgaanskroeg is. Zou wel leuk zijn
taalpuristquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pssst mop... Je mist een H. Tis Theologie
Ik met iedereen die maar wilquote:
couscousquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm.....net een best lekkere couscous-salade opEn nu heb ik nog trek
Uhm...ik denk heel snelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan ben je of heel snel klaar.. of heel lang bezig
of.. de ideale situatie, elke week 1?
Hij was echt lekker jaquote:
Oh jaquote:
Vet cool ende gaafquote:
Leukquote:
leuk doe eens pmenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef cybermans het volgende:
parkpop... hmmmz
ik ga maybe een huis kopen
Jeejquote:
Doe eens pmén ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef cybermans het volgende:
parkpop... hmmmz
ik ga maybe een huis kopen
Wanneer het huis van funda is mogen de foto's online tot die tijd ook niet in PMquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef cybermans het volgende:
[..]
Wanneer het huis van funda is mogen de foto's online tot die tijd ook niet in PM
binnenkort even kadaster lastig vallen, gaan bieden en financiering rond krijgen en dan![]()
dan nog een leuke dame vinden die met mij een fles piper heidsick soldaat wil maken
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij was echt lekker jaHad ik niet verwacht
Had er kipfilet, feta, cherrytomaatjes, tuinerwten, rode ui en courgette doorheen gedaan en dan een dressinkje van olijfolie met citroensap, zout en peper. Had alleen de kip misschien ff moeten kruiden. Maareh...groot bord op en nu heb ik dus nog trek
Suggesties?
Hmmm...da's idd een optiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klinkt goed!!
Suggestie: lekker bak thee drinken
aardbeitjes zijn ook okquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...da's idd een optieEn ik kwam nog wat aardbeitjes tegen
heb je een leuke verjaardag vandaag Bluezz? ben je goed verwend met leuke cadeautjes enzo?quote:
Ik heb het zaterdag gevierd he, met tuinfeest.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef MissHobje het volgende:
heb je een leuke verjaardag vandaag Bluezz? ben je goed verwend met leuke cadeautjes enzo?
Ooooh gefeliciteeeeerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het zaterdag gevierd he, met tuinfeest.
Vandaag wel overladen met kaarten, smsjes, mails en telefoon. Verder een heerlijke vrije dag in mijn up kleren gekocht die passenen wat lekkers gekookt. Rommelen in huis en een paar uur gelezen. Zometeen nog even een half uurtje baantjes trekken in IJmuiden en dan is het wel forbei die verjaardag
Tegen de tijd dat je er recht op denkt te hebben is de kas van de pensioenfondsen leeg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef MissHobje het volgende:
verder zoek ik nog iets ala pensioen gedoe maar wat is nu goed en wijsheid tegenwoordig! snap er niets meer van. iemand ?
BEn in al die jaren dat het nieuwe zwembad er staat maar 1x geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het zaterdag gevierd he, met tuinfeest.
Vandaag wel overladen met kaarten, smsjes, mails en telefoon. Verder een heerlijke vrije dag in mijn up kleren gekocht die passenen wat lekkers gekookt. Rommelen in huis en een paar uur gelezen. Zometeen nog even een half uurtje baantjes trekken in IJmuiden en dan is het wel forbei die verjaardag
Ja beetje lullig als je je eigen centen er in steekt, misschien zet ik het maar op een spaar rekening ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je er recht op denkt te hebben is de kas van de pensioenfondsen leeg.
wat danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:52 schreef Vork het volgende:
Nog anderhalve week beste mensen en dan is het zover.
Voetbal?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:52 schreef Vork het volgende:
Nog anderhalve week beste mensen en dan is het zover.
Oja das waarquote:
Het liefst zou ik morgenochtend al vertrekken, maar geduld he. Intussen probeer ik nog een band bijelkaar te krijgen en te solliciteren zo vlak voor dat ik weg ga. Niet handig, maarja kansen he, en goede dingen schijnen in clusters te komen (net als rampzalige dingen), dus dan zal het wel een goed teken zijn.quote:
Ga dat dan eens even doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit nog in de bieb en heb nog niet gegeten
En weer terug, was druk (weinig rugslag gedaan dus) maar heb mijn half uurtje bijna volgemaakt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:40 schreef borisz het volgende:
BEn in al die jaren dat het nieuwe zwembad er staat maar 1x geweest
Ja prima zwembad verder. Weinig poespas, wel een glijbaan en een recreatiebad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En weer terug, was druk (weinig rugslag gedaan dus) maar heb mijn half uurtje bijna volgemaakt.
Ik vind het een prima zwembad, doet me een beetje denken aan het bad in utreg waar ik altijd zwom.
Makkelijk parkeren en ik ben er in een kwartiertje.
Heb nu ook gemerkt dat ik met de fiets (als ik naar het werk wil per fiets) ook beter de route W.deZwijgerlaan-Manege-Westerveld-IJssalon-Pont kan doen dan buitenom. Veel relaxter en een mooie route, ook per auto. Al die rotondes
Sinds wanneer is het verbouwd en overdekt dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef borisz het volgende:
Ja prima zwembad verder. Weinig poespas, wel een glijbaan en een recreatiebad.
Vroegah groep 6-7-8 en toen het nog een buitenbad was ik er bijna iedere dag te vinden.
PdeHoog met álle dames van de SlowChat.quote:
2004 geloof ik. Er was eerst een in midden IJmuiden. Dat was oud en op. En het oude buitenbad was ook oud en op. Er was toen dringend een nieuw zwembad nodig. Die is er dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verbouwd en overdekt dan?
Hoe was je testosteron-BBQ dudeke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef Duderella het volgende:
PdeHoog met álle dames van de SlowChat.![]()
Dus wees er snel bij!
Heb jij 'm al gedate? Ik kijk het nog even aan, geloof ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
PdeHoog met álle dames van de SlowChat.![]()
Dus wees er snel bij!
Ja héél goed! De pertinente honden vraten alles op voordat ik ook maar in een sausje kon roeren, dus ben ik op een bepaald moment op een kleed op het gras kantoor gaan houden náást de BBQ.quote:
Waar heb je ze eigenlijk vandaan gehaald, al die mennen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Duderella het volgende:
Ja héél goed! De pertinente honden vraten alles op voordat ik ook maar in een sausje kon roeren, dus ben ik op een bepaald moment op een kleed op het gras kantoor gaan houden náást de BBQ.
Ze doen nu een bordspelletje en ze roepen 'hoewwwwee' bij elke beugel die open gaat.
En ja toch hè: Got to love 'em.
En ze hadden voor zalig voer gezorgd! Dat moet gezegd. En bijna mijn blauwe regen in de fik gestoken, maar dat alles wel met liefde.![]()
Ohhh wat super CFquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
OHHHHHHHH![]()
Zojuist mijn allereerste radijs uit eigen tuin gegeten
![]()
En hij was nog lekker ook!
Jammer dat je uit die enorme bak vol groen maar een klein handjevol radijsjes haaltMaar als deze op zijn, zaai ik weer opnieuw.
lollystokjes erbij steken next time en erop schrijven wat wat isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef DarkElf het volgende:
goeieavond
allereerst: sol sterkte morgen.
vandaag een keukendagje gehad. soep gemaakt, brood gebakken, sap gemaakt..lekker aan t prutsen geweest dus.
Zag vandaag dat in de potten al groene sprietjes komenben benieuwd wat er groeit want weet niet meer in welke pot wat zit
(ja alleen de knollekes weet ik zeker, en die groeien ook hard!)
wat een idee! dat ik nou aan zoiets niet denk. Ach ja, nu is t een verrassing, ook leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
lollystokjes erbij steken next time en erop schrijven wat wat is
Lekker dagje dus, heb je beetje gemist hier
bij de intratuinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
DE, waar had je je knolletjesmix gehaald? Knolletjes zijn leuk, want ze groeien lekker hard
ik doe net alsof ik nog niet lag te slapen en al helemaal geen stress heb voor morgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe net alsof CF nog niet getrouwd is.
Je doet het niet alleen voor je oma, maar ook voor jezelf en je moet gewoon lekker je gevoel en emoties volgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
ik hoop dat iedereen het mooi vindt wat ik vertel, maar het blijft eng om voor publiek te praten maar ik doe het voor oma
dat is dus een beetje wat ik mis,mijn emotie's. maar ik denk wel dat wat ik heb geschreven een ieder kan bekorenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Je doet het niet alleen voor je oma, maar ook voor jezelf en je moet gewoon lekker je gevoel en emoties volgen.
ooh is er weer een nieuwe? wat een geniale serie!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
Het is hier doorzaktijd met een aflevering van Luther.
Heerlijk morgen samen nog een dagje vrij.
Yup. Elke dinsdagavond weer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:00 schreef Zokunen het volgende:
ooh is er weer een nieuwe? wat een geniale serie!
yup, maar vaak iets laterquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Yup. Elke dinsdagavond weer.
Jij volgt het ook?
Grmbl! wat een kutafleveringquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
yup, maar vaak iets later
Maar het is echt geniaal! een beetje duister, maar tof!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 05:29 schreef SeaOfLove het volgende:
oh gaap... wakker omdat er wéér iemand had besloten dat het best lekker slapen is bovenop mij
wat voor gelegenheid?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik helemaal in de stress wat ik vandaag voor kleding draag. op en top netjes dus. Milou ziet me en zegt:oh mammie, jij pyjama aan! ik:
ohja waterproofmascara opdoenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:14 schreef cybermans het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb jij 'm al gedate? Ik kijk het nog even aan, geloof ik
quote:
Aan het werk natuurlijk. Smorgens zit ik nooit achter de laptop (Behalve als ik vrij ben):)quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moguh! vanaf je werk of nog in je bed?
hehe zit je maar te pestenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb ik hier al enige aanleiding gegeven om niet aardig gevonden te worden?
![]()
druk bij je? hier heerlijk rustigquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Aan het werk natuurlijk. Smorgens zit ik nooit achter de laptop (Behalve als ik vrij ben):)
alleen als je gaat kamperen zou ik lijstjes maken... alhoewel als je een beetje profi kampeerder bent je alle shizzle al in zo in te laden kratten hebt zitten (zoals mijn ouders). Voor hotel vakanties gooi ik gewoon genoeg kleding, zonnebrand, zonnebril, flipflops, (evt zwemhandoek), toillettas, camera + lader en wat leesvoer in me koffer en gaan met die banaan. Rest koop ik indien nodig daar welquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik snap mezelf niet hoor.....![]()
Ik maak lijstjes voor de vakantie, want structuur, dus minder stress. En het komt erop neer dat ik steeds wanneer ik iets bedenk om mee te nemen, dat op een stapel leg. Helemaal niet structureel dus. Uiteindelijk kijk ik alleen op een lijstje om te controleren. Als ik eraan denk tenminste.![]()
Ik zal wel rare letters hebben.
heb je niet gewoon last van culinaire mollen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:57 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgende rot waarin ik de radijsraadker geplant heb lijkt wel te ontploffen! Heel de aarde komt omhoog.
Hier is het wel even druk.. of druk.. zo druk als je het jezelf maaktquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
druk bij je? hier heerlijk rustig
Je bent wel grappigquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik snap mezelf niet hoor.....![]()
Ik maak lijstjes voor de vakantie, want structuur, dus minder stress. En het komt erop neer dat ik steeds wanneer ik iets bedenk om mee te nemen, dat op een stapel leg. Helemaal niet structureel dus. Uiteindelijk kijk ik alleen op een lijstje om te controleren. Als ik eraan denk tenminste.![]()
Ik zal wel rare letters hebben.
Wat leuk! En het gaat lekker groeizaam weer worden!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:57 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgende pot waarin ik de radijszaadjes geplant heb lijkt wel te ontploffen! Heel de aarde komt omhoog.
Leesvoer is het eerste wat ik inpak.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:57 schreef cybermans het volgende:
[..]
alleen als je gaat kamperen zou ik lijstjes maken... alhoewel als je een beetje profi kampeerder bent je alle shizzle al in zo in te laden kratten hebt zitten (zoals mijn ouders). Voor hotel vakanties gooi ik gewoon genoeg kleding, zonnebrand, zonnebril, flipflops, (evt zwemhandoek), toillettas, camera + lader en wat leesvoer in me koffer en gaan met die banaan. Rest koop ik indien nodig daar wel
Sjongejongen......Weer wat anders dan een postzegelverzameling.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:11 schreef cybermans het volgende:
Damn... Iemand die een beetje teveel games heeft gespeeld en alle guns ook thuis wou hebben:
http://www.nuvideo.nl/alg(...)woning-reeuwijk.html
Is er veel of weinig zon?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, ik wil een kruidentuintje op het balkon gaan neerzetten. Wie heeft er ervaring mee en wat kan ik het beste planten?![]()
met een beetje mazzel ga ik dat ook doen volgend jaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, ik wil een kruidentuintje op het balkon gaan neerzetten. Wie heeft er ervaring mee en wat kan ik het beste planten?![]()
Hihihi, ik zie het al voor me: een speciekuip met munt!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
met een beetje mazzel ga ik dat ook doen volgend jaar
basilicum
peterselie
koriander
munt (mojito!)
Uhm...Als ik de plantjes wat hoger zit, heb je van 's morgens een uur of 10 tot 's middags een uur of 4 denk ik wel zonquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is er veel of weinig zon?
Hoeveel plek heb je?
Wat vind je lekker?
Vriendin van mij heeft een oude badkuip volgegooid met aardequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hihihi, ik zie het al voor me: een speciekuip met munt!
Feliquote:
Die gaan het daar wel doen! Let wel op met water geven, ik heb ook zoveel zon en moet soms 2x per dag water geven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...Als ik de plantjes wat hoger zit, heb je van 's morgens een uur of 10 tot 's middags een uur of 4 denk ik wel zonIk heb niet zo'n heel groot balkon maar op dit moment is het vrijwel ongebruikt behalve dan om twee stoelen in ingeklapte toestand op kwijt te raken
En ik vind basilicum, tijm, rozemarijn en dat soort dingen het lekkerst (verse kruiden in de pastasaus
)
Hmmm...water geven....nou ja, dat moet ik dan maar lerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die gaan het daar wel doen! Let wel op met water geven, ik heb ook zoveel zon en moet soms 2x per dag water geven.
wat is 86,5 kg? jij niet tochquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:24 schreef LieLie het volgende:
86.5 kg!!![]()
![]()
Effect!![]()
En goedemorgen!![]()
Dagje bij huis vandaag, wel van alles te doen.
En ik wil ook culinair tuinieren! Maar daar is de tuin nog niet aan toe.
Ik deed het altijd meteen als ik thuiskwam. Lekker effe het werk uit mijn hoofd krijgen. Neem er anders een aardbeiplant bij, dan is het leuk om elke dag te kijken of er al wat rijp is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...water geven....nou ja, dat moet ik dan maar leren
Ja, ik wel ja. Over een tijdje niet meer, maar moet het er nu nog mee doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is 86,5 kg? jij niet toch
Hier ook zowel weegschaal als meetlint laagste stand in 3 jaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:24 schreef LieLie het volgende:
86.5 kg!!![]()
![]()
Effect!![]()
En goedemorgen!![]()
Dagje bij huis vandaag, wel van alles te doen.
En ik wil ook culinair tuinieren! Maar daar is de tuin nog niet aan toe.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier ook zowel weegschaal als meetlint laagste stand in 3 jaar
hoe lang ben je dan? op de foto zie je er helemaal niet zo uitquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik wel ja. Over een tijdje niet meer, maar moet het er nu nog mee doen
1.76, op de foto die je gezien hebt was ik denk ik 83-85.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe lang ben je dan? op de foto zie je er helemaal niet zo uit
ooh ik dacht dat je kleiner was. zo'n schattig klein meisjequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
1.76, op de foto die je gezien hebt was ik denk ik 83-85.
26 kilo afvallen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:42 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm, als ik 1 kilo per week blijf afvallen, ben ik over een half jaar op mijn streefgewicht.... Interessant.
Nou, schattig misschien, maar klein valt reuze mee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat je kleiner was. zo'n schattig klein meisjemaar je bent GroBer dan ich
![]()
die zijn pas na de 26 wekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
20, maar ik houd rekening met de feestdagen.
behalve ik, want ik maak net een zelf geschepte snoepzak openquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
goed zo afvallers! Heel cul sc is op de gezonde toer
ja maar jij bent asociaal actief met tennis en dansen... alles wat jij aankomt is er gister al afquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
behalve ik, want ik maak net een zelf geschepte snoepzak open
succes! doe je een bepaald dieet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
20, maar ik houd rekening met de feestdagen.
volgens mij low-carben zoals allemaal hierquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
succes! doe je een bepaald dieet?
1 kg per week is lastig, want dat zou zo'n 1200-1300 kcal deficientie betekenen als het alleen om vet gaat. Je hebt als (kleine) vrouw per dag zo'n 1700-2000 kcal energie nodig, dus het is niet realistisch. Ik denk dus dat de eerste weken wel zullen gaan, maar dat zou voornamelijk water zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:42 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm, als ik 1 kilo per week blijf afvallen, ben ik over een half jaar op mijn streefgewicht.... Interessant.
jij verbruikt ook veel energie met dansen en tennissenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
behalve ik, want ik maak net een zelf geschepte snoepzak open
valt reuze mee, ik sport 2-4x per weekquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
ja maar jij bent asociaal actief met tennis en dansen... alles wat jij aankomt is er gister al af
dacht dat alleen bluezz en sunny low carben?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:48 schreef cybermans het volgende:
[..]
volgens mij low-carben zoals allemaal hier
Eens. Een kilo in de week wil als je net begint, maar niet een half jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1 kg per week is lastig, want dat zou zo'n 1200-1300 kcal deficientie betekenen als het alleen om vet gaat. Je hebt als (kleine) vrouw per dag zo'n 1700-2000 kcal energie nodig, dus het is niet realistisch. Ik denk dus dat de eerste weken wel zullen gaan, maar dat zou voornamelijk water zijn.
Ik nog 5-8 of het liefst 10quote:
iedereen hier sport toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij verbruikt ook veel energie met dansen en tennissen
wat dan wel?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eens. Een kilo in de week wil als je net begint, maar niet een half jaar.
En Cyber, ik low-carb niet heur..
makkie voor jequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik nog 5-8 of het liefst 10Maar met nog 5 zou ik al enorm tevreden zijn.
Bijna op de helft dus.
Ik zit nu volgens mij op 8,5. Alleen de eerste paar weken hadden we geen weegschaal, dus ik weet niet precies waar ik begonnen ben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik nog 5-8 of het liefst 10Maar met nog 5 zou ik al enorm tevreden zijn.
Bijna op de helft dus.
Dude ook! En ik zorg ervoor dat 30% van mijn calorieinname eiwit is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dacht dat alleen bluezz en sunny low carben?
Was je niet al veel afgevallen in het ziekenhuis, DE?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef DarkElf het volgende:
ik wil nog 5 kilo kwijt ergens dit jaar en dan is het goed(zo weinig nog maar! Heel vreemd zeg.) wil toch echt binnenkort proberen te gaan sporten, mis t echt
rondjes lopen is ook sportenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef DarkElf het volgende:
ik wil nog 5 kilo kwijt ergens dit jaar en dan is het prima vind ik(zo weinig nog maar! Heel vreemd zeg.) wil toch echt binnenkort proberen te gaan sporten, mis t echt
elf kilo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was je niet al veel afgevallen in het ziekenhuis, DE?
Ik loop hard, ik neem geen tussendoortjes meer (wel eens wat fruit of een keer een liga, maar geen koekjes bij de thee, geen snoepjes, chips, enz) en let bij al het andere eten ook op.quote:
ja echt wel, weet je hoe hoe dat voor je isquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das ook zomorgen ga ik rondjes in de stad lopen,
dus dat telt ook mee
Ja, snacks doe ik ook niet meer. En fatsoenlijke porties bij het eten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik loop hard, ik neem geen tussendoortjes meer (wel eens wat fruit of een keer een liga, maar geen koekjes bij de thee, geen snoepjes, chips, enz) en let bij al het andere eten ook op.
En ik zou meer water moeten drinken, maar dat schiet er nog wel eens bij in.
Moet je er dan niet elke keer weer een studie van maken wat je op een dag mag eten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude ook! En ik zorg ervoor dat 30% van mijn calorieinname eiwit is.En dat gaat vaak ten koste van de koolhydraten.
Bij mij is het gemiddeld 30/40/30 (koolhydraten/vet/eiwit) % van de energie die ik dagelijks binennkrijg, omgerekend 100-120 gram aan eiwitten.
samengevat.... minder snacken en meer bewegenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik loop hard, ik neem geen tussendoortjes meer (wel eens wat fruit of een keer een liga, maar geen koekjes bij de thee, geen snoepjes, chips, enz) en let bij al het andere eten ook op.
geen koekjes, snoepjes of chips meer? helemaal nie meer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
oh jawel hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan nog meer eraf
Houden we geen DE meer over!![]()
vooral die scriptie mag zeker afquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:55 schreef Memento-Mori het volgende:
van mij mag er ook wel iets af maar ik ben te laks
The old fashion wayquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef cybermans het volgende:
[..]
samengevat.... minder snacken en meer bewegen
Heb ik een programma voor op m'n Palmquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet je er dan niet elke keer weer een studie van maken wat je op een dag mag eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |