quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
we zitten toch niet in IQSC?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja....dit wordt weer een intelligente slowchat
quote:
net zoals de OP?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja....dit wordt weer een intelligente slowchat
Wanneer gaan we dan brillen shoppen??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef TAV74 het volgende:
Ah hier zijn we. Nog een uurtje en dan zit het er op voor vandaag. Ben ook bijna door mijn to-do's heen gelukkig, zag er een beetje tegenop vanaochtend.
Yupquote:
Grijs met strookje. Heul wat anders dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Welke? want ze hebben er nogal veel![]()
Ik heb een zwarte met hele kleine blauw/groene bloemetjes en een wit-blauwe met kleine geometrische figuurtjes in die kleuren (wit en blauw dus)
Ohja..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grijs met strookje. Heul wat anders dus
En dan gaan we zuipen en mannen uitlachen en lol hebben.. en uiteindelijk willen alle mannen ons.. en dan wijzen wij ze afquote:
Jj en ikquote:
goed planquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
En dan gaan we zuipen en mannen uitlachen en lol hebben.. en uiteindelijk willen alle mannen ons.. en dan wijzen wij ze af
Ik wil ook wel daten met jou hoorquote:
Ik wil niet 1 van velen zijnquote:
Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal af te wijzenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goed planhoewel ik dat laatste niet zo geloof
Geloof me .... je bent echt niet 1 van velenquote:
huh? ik ben echt niet de eerste hoor van de Cullersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof me .... je bent echt niet 1 van velenTot op heden alleen FFT maar
En MeMo na haar scriptie
JaniesBrownie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ooit bij PdeHoog Brownies mogen eten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? ik ben echt niet de eerste hoor van de Cullers
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik zie het niet als een date maar ik meet graag mensen
Damn...je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ooit bij PdeHoog Brownies mogen eten.
wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
Het aantal mannen dat vanavond bij mij komt BBQ-en is reeds opgelopen tot 10!Het worden er steeds meer.
Het andere goede nieuws is dat Arty gisteren voor zo'n 200 euro aan cadeaubonnen in een rommeldoos terugvond. Dat kan volgens mij alleen maar een man overkomen!![]()
Ze zijn opperdepoppppp inmiddels.
Reisgidsen! We bezitten nu een campinggids!quote:
dat word k(r)amperen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Reisgidsen! We bezitten nu een campinggids!![]()
![]()
En een heleboel huishoudelijke zooi en gekleurde kaarsjes voor in de tuin en zulks.
En een paar soorten olijfolie bij een speciaal olieshoppie.
Dus de verhouding is 1:10 nu? Veel plezier vanavondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
Het aantal mannen dat vanavond bij mij komt BBQ-en is reeds opgelopen tot 10!Het worden er steeds meer.
Nicequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
Denk dat Steer het niet erg vind als je hem even naar de andere kant van de kamer schopt hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bleghhhh er zit een gast naast me met veel te sterke en vieze parfum gadver
De hotelgids van het gebied ligt straks 'toevallig' onder de passagierstoel.quote:
Yes sirrrrrrr! I can boogie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus de verhouding is 1:10 nu? Veel plezier vanavond
Het mooie is, ze brengen nog hun eigen drank en eten mee ook!quote:
Alleen die van mijzelf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:50 schreef Laydina het volgende:
Leuke verhouding Dude!
Zijn het ook leuke (interessante) mannen?
Heb je goed voor elkaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef Duderella het volgende:
Het mooie is, ze brengen nog hun eigen drank en eten mee ook!
Het prinsesje hoeft niets te doen heute abend.![]()
[..]
Alleen die van mijzelf.![]()
eensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
De hotelgids van het gebied ligt straks 'toevallig' onder de passagierstoel.![]()
[..]
zolang je die m dan maar niet vergeet... ik hou er niet van opgegeten te wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laydina en MeMo met elkaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was weer een werkdagje. Morgen lekker vrij.
Wie gaat trouwens met wie daten? Ik heb namelijk niet teruggelezen.
kan niet beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het mooie is, ze brengen nog hun eigen drank en eten mee ook!
Het prinsesje hoeft niets te doen heute abend.![]()
Ik hou ook niet van gasten met een veel te sterke vieze parfumquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bleghhhh er zit een gast naast me met veel te sterke en vieze parfum gadver
bahbahbahquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van gasten met een veel te sterke vieze parfum
Gelukkig heb ik alleen uitstekende subtiele parfums.
doe waar je je het beste bij voeltquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Laydina het volgende:
Ik zit in dubio...
aan de ene kant zou ik graag op zoek gaan naar een nieuwe baan
aan de andere kant zou ik eind dit jaar via deze werkgever in het bezig kunnen zijn van een certificaat die wel handig is in de business. Maar dat zou betekenen dat ik hier nog wel een half jaar zit en ik denk niet dat ze blij zijn als ik vervolgens weg ga
tips?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bahbahbahmaar er zijn zo weinig pc's vrij hier
dat weet ik dus niet ..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe waar je je het beste bij voelt
Volg je gevoel. Als ij graag een andere baan wil, kun je toch rondkijken? Weg ben je nu niet a la minute. En zolang je daar nog werkt, kun je lekker aan dat certificaat werken let alleen op terugbetalingsregelingen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Laydina het volgende:
Ik zit in dubio...
aan de ene kant zou ik graag op zoek gaan naar een nieuwe baan
aan de andere kant zou ik eind dit jaar via deze werkgever in het bezig kunnen zijn van een certificaat die wel handig is in de business. Maar dat zou betekenen dat ik hier nog wel een half jaar zit en ik denk niet dat ze blij zijn als ik vervolgens weg ga
tips?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe waar je je het beste bij voelt
Die zalen zitten altijd al volquote:Wegens het grote aantal tentamens in de PC zalen t/m 15 juni zullen de PC zalen vaak gereserveerd zijn en zullen er vrijwel geen PC’s beschikbaar zijn gedurende de dag.
In de avond zijn er geen tentamens. De PC zalen zijn in de avond geopend van maandag t/m donderdag tot 21:45 uur. Zaal 3A06 is op vrijdag open tot 21.45 en op zaterdag van 9.00 – 16.00.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok, faal. Een week geleden heb ik de binnentent gewassen in de wasmachine, en om 'm heel te houden, de centrifugeer-snelheid omlaag gezet. Wil ik net de was op gaan hangen, maar wat is de was nog nat?
Ja hoor, hij stond nog op de lage centrifugeer-snelheid
Nog 6 minutenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef PdeHoog het volgende:Nog een keer door de centrifuge dan maar?
Maar... maar... maar...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Loyaliteit is mooi Steer, maar je moet nu eenmaal aan jezelf denken
Wat Bluezz zegt en daarnaast vraag ik me af of je huidige opdrachtgever ook zo loyaal richting jou zou zijn. Daarnaast.....had je het niet naast elkaar kunnen doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb nu lichtelijk spijt ervan dat ik nog met dezelfde opdrachtgevers zit. Dankzij hen had ik een uitnodiging van een grote derde partij gekregen om een congres in Barcelona te verslaan in februari, absoluut een hoogtepunt in mijn carriere.
In Barcelona was er echter dus die potentieel nieuwe opdrachtgever bezig mij binnen te hengelen. Vanwege loyaliteit vond ik het toen niet kunnen om over te stappen. Nu heeft deze partij dus interessantere opdrachten, betere exposure dan mijn eigen opdrachtgever, en vind ik het wel jammer dat ik daar niet zit.
Helpt dit?
Ze zullen het misschien niet leuk vinden, maar stom is het niet. Denk dat ze het ook wel begrijpen, alleen leuk vinden is een tweedequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar... maar... maar...
Zou toch stom zijn dat ik dan zei van: bedankt voor het snoepreisje, superveel nieuwe contacten opgedaan daar, en ik ga er met één van die contacten vandoor!![]()
Toch?
Ze bekijken dingen ook zakelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ze zullen het misschien niet leuk vinden, maar stom is het niet. Denk dat ze het ook wel begrijpen, alleen leuk vinden is een tweede
Nouja. We werken eigenlijk al 2-3 jaar contactloos met elkaar, gebaseerd op een handdruk en goed vertrouwen. Heb echt veel vrijheid en vertrouwen van ze om mezelf te ontwikkelen....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat Bluezz zegt en daarnaast vraag ik me af of je huidige opdrachtgever ook zo loyaal richting jou zou zijn. Daarnaast.....had je het niet naast elkaar kunnen doen?
zolang je die maar duidelijk in je hoofd houdt en uitspreektquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
straks naar Wateringen, naar de dansschool van mn ex-manager. We gaan even babbelen over of ik terugkom.. en daarna doe ik evt een les mee. ben benieuwd, ik heb wel een paar voorwaarden voordat ik terugga. ach, hopelijk praten we beetje bij
Met het negeren van loyaliteit maak je geen vrienden, maar je wordt er zelf wel beter van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maar... maar... maar...
Zou toch stom zijn dat ik dan zei van: bedankt voor het snoepreisje, superveel nieuwe contacten opgedaan daar, en ik ga er met één van die contacten vandoor!![]()
Toch?
Dat is de stand van zaken in de huidige maatschappij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maareh: Laydina, het komt er geloof ik op neer dat je in de eerste plaats voor jezelf moet kiezen en dat je kansen moet pakken die je op de weg tegenkomt. En dat overloyaliteit overrated is.![]()
Beetje relaxen joh....niet al te druk om maken. Zo'n kans komt vast nog eens voorbij en dan grijp je hem met twee handen aanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja. We werken eigenlijk al 2-3 jaar contactloos met elkaar, gebaseerd op een handdruk en goed vertrouwen. Heb echt veel vrijheid en vertrouwen van ze om mezelf te ontwikkelen....
En tja. Had ik het naast elkaar hebben kunnen doen. Ik durfde het niet aan (ook ivm drukte met studie) maar achteraf misschien wel.... of misschien niet.... studie heeft gewoon prioriteit nu.
Overigens is het nog niet té laat, heb voor de 'nieuwe' opdrachtgever een eenmalige klus gedaan inmiddels, en zie dat ik nog immer toegang heb tot hun backofficedus misschien dat ik uit eigen beweging wat andere projectjes daar kan starten en het later over de vergoeding kan hebben
Lang leve de journalistiek waar de nooit ophoudende nieuwsstroom een bron van eten en drinken is.
Mja, dat verhaal op je werk dat een paar van je collega's er met het klantenbestand ervandoor gingen van je werk is ook zo wat natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is de stand van zaken in de huidige maatschappij.
Loyaliteit moet trouwens aantoonbaar van 2 kanten komen.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
Dat is de stand van zaken in de huidige maatschappij.
En daar ben ik het helemaal mee eens.....mensen die mij helpen waar nodig kunnen ook op mijn steun rekenen, maar zodra iemand het verknalt is het einde oefening.quote:Loyaliteit moet trouwens aantoonbaar van 2 kanten komen.
Hmm ja ach.. aan de andere kant verdien ik dat ding sowieso wel voor dat jaar dat ik hier gewerkt heb tegen een laag loonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maareh: Laydina, het komt er geloof ik op neer dat je in de eerste plaats voor jezelf moet kiezen en dat je kansen moet pakken die je op de weg tegenkomt. En dat overloyaliteit overrated is.![]()
zorgen dat je voor het zingen de kerk bieb uit bentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Parfumstinkgast studeert denk ik teologie want hij gebruikt de bijbel
In ieder geval voor ZIJN zingenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:42 schreef cybermans het volgende:
[..]
zorgen dat je voor het zingen de kerk bieb uit bent
Pssst mop... Je mist een H. Tis Theologiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Parfumstinkgast studeert denk ik teologie want hij gebruikt de bijbel
Neuhhh er staat nog niks op de planningquote:
Lets hope for youquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Neuhhh er staat nog niks op de planning![]()
Ik hoop dat meneer charmant zaterdag weer in mijn favo uitgaanskroeg is. Zou wel leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |