quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
we zitten toch niet in IQSC?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja....dit wordt weer een intelligente slowchat
quote:
net zoals de OP?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja....dit wordt weer een intelligente slowchat
Wanneer gaan we dan brillen shoppen??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef TAV74 het volgende:
Ah hier zijn we. Nog een uurtje en dan zit het er op voor vandaag. Ben ook bijna door mijn to-do's heen gelukkig, zag er een beetje tegenop vanaochtend.
Yupquote:
Grijs met strookje. Heul wat anders dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Welke? want ze hebben er nogal veel![]()
Ik heb een zwarte met hele kleine blauw/groene bloemetjes en een wit-blauwe met kleine geometrische figuurtjes in die kleuren (wit en blauw dus)
Ohja..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grijs met strookje. Heul wat anders dus
En dan gaan we zuipen en mannen uitlachen en lol hebben.. en uiteindelijk willen alle mannen ons.. en dan wijzen wij ze afquote:
Jj en ikquote:
goed planquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
En dan gaan we zuipen en mannen uitlachen en lol hebben.. en uiteindelijk willen alle mannen ons.. en dan wijzen wij ze af
Ik wil ook wel daten met jou hoorquote:
Ik wil niet 1 van velen zijnquote:
Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal af te wijzenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goed planhoewel ik dat laatste niet zo geloof
Geloof me .... je bent echt niet 1 van velenquote:
huh? ik ben echt niet de eerste hoor van de Cullersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof me .... je bent echt niet 1 van velenTot op heden alleen FFT maar
En MeMo na haar scriptie
JaniesBrownie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ooit bij PdeHoog Brownies mogen eten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? ik ben echt niet de eerste hoor van de Cullers
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik zie het niet als een date maar ik meet graag mensen
Damn...je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ooit bij PdeHoog Brownies mogen eten.
wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
Het aantal mannen dat vanavond bij mij komt BBQ-en is reeds opgelopen tot 10!Het worden er steeds meer.
Het andere goede nieuws is dat Arty gisteren voor zo'n 200 euro aan cadeaubonnen in een rommeldoos terugvond. Dat kan volgens mij alleen maar een man overkomen!![]()
Ze zijn opperdepoppppp inmiddels.
Reisgidsen! We bezitten nu een campinggids!quote:
dat word k(r)amperen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Reisgidsen! We bezitten nu een campinggids!![]()
![]()
En een heleboel huishoudelijke zooi en gekleurde kaarsjes voor in de tuin en zulks.
En een paar soorten olijfolie bij een speciaal olieshoppie.
Dus de verhouding is 1:10 nu? Veel plezier vanavondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
Het aantal mannen dat vanavond bij mij komt BBQ-en is reeds opgelopen tot 10!Het worden er steeds meer.
Nicequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
Denk dat Steer het niet erg vind als je hem even naar de andere kant van de kamer schopt hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bleghhhh er zit een gast naast me met veel te sterke en vieze parfum gadver
De hotelgids van het gebied ligt straks 'toevallig' onder de passagierstoel.quote:
Yes sirrrrrrr! I can boogie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus de verhouding is 1:10 nu? Veel plezier vanavond
Het mooie is, ze brengen nog hun eigen drank en eten mee ook!quote:
Alleen die van mijzelf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:50 schreef Laydina het volgende:
Leuke verhouding Dude!
Zijn het ook leuke (interessante) mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |