daar ben ik dus zo bang voorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
plek op je plaat!
smeren smeren smeren, dat zal ze leren!
Hop hopquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
plek op je plaat!
smeren smeren smeren, dat zal ze leren!
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef L.no het volgende:
Hoe meer make-up, hoe meer moeite ze heeft om haar mond open te doen. Uiteindelijk toch wel positief.
Zo te zien ziet hij er heel anders uit in zijn vrije tijd en het verklaart het overmatig gebruik van makeup een beetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Random number generator:
8
Ik denk dat deze zgn. Anita het hardst lacht van allemaal.quote:
"Wat een voorschutting, sjonge jonge jonge..."quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet eerder gezien. Ge-wel-dig. Tranen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:23 schreef HeaN82 het volgende:
Ja, we moeten echt stoppen, dit kan echt niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef mustisuc het volgende:
Terug vind Anita
Er zou haast een painttopic geopend kunnen worden van Anita.![]()
One knows when to spot a troll.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
laten we vooral doorgaan met het pesten van dit mensding. Als je er zo uit ziet vraag je om zulke reacties. Ze zegt wel: Je kiest er zelf voor om lelijk te zijn. Daar heeft ze dus voor gekozen. O ja als zij 21 is spring ik voor de trein.
TS is de Sjonnie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die denken dat dit serieus is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |