Laten we eens dromen over later als we groot zijn dan!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef Darkwolf het volgende:
Zucht. Jullie leven mijn droom. One day some day...![]()
(Dank je wel voor het wijzen naar dit topic, Isegrim!)
Mijn grootste droom is natuurlijk mijn grote lieveing die ik al 12 jaar ken. Een manege pony (merrie) van het merk Fjord + nog iets en ze is al aardig op leeftijd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef erodome het volgende:
Laten we eens dromen over later als we groot zijn dan!
Wat voor soort paardje wil je graag later, welk type/karakter heb je dan in je hoofd?
Oja?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef Isegrim het volgende:
Als er hier een tweede paard zou kunnen komen, dan komt er een Egyptische arabier.![]()
Die zijn wel heeeeeeeel mooi ja, zo ben ik nogal weg van pura raza's.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef Isegrim het volgende:
Als er hier een tweede paard zou kunnen komen, dan komt er een Egyptische arabier.![]()
Kijk, dat heb ik nou ook!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:25 schreef erodome het volgende:
Die zijn wel heeeeeeeel mooi ja, zo ben ik nogal weg van pura raza's.
Maar ik val nu eenmaal als een blok voor echte ponykarakters, ik hou van pony's![]()
Omgeven zijn door pony's lijkt me helemaal super!
*knip* laat maar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef Darkwolf het volgende:
Zucht. Jullie leven mijn droom. One day some day...![]()
(Dank je wel voor het wijzen naar dit topic, Isegrim!)
Ik lees dit vandaag zo terug en denk bij mezelf, nu nog 2 vlechtjes in en de hele dag een cap op en ik kan zo voor penny meisje doorgaan, aaarrrgghhquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Die zijn wel heeeeeeeel mooi ja, zo ben ik nogal weg van pura raza's.
Maar ik val nu eenmaal als een blok voor echte ponykarakters, ik hou van pony's![]()
Omgeven zijn door pony's lijkt me helemaal super!
Mooi, fijn dat alles netjes geneest!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:31 schreef Isegrim het volgende:
Paardje is aan de beterende hand en mocht van de smid weer de groep in.
Dat klopt, het is ook gewoon te koop bij de Walmart. Een Texaanse vriendin van me gebruikte het voor haar langharige dochtertjes.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef Darkwolf het volgende:
Dit vond ik in de badkamer van mijn Amerikaanse vriend in Californie en heb ik ook maar voor mijzelf gekocht:
[ afbeelding ]
Het grappige en leuke is: ook bestemd voor menselijk gebruik... bijna overal te koop daar.
Wedstrijden is wel het plan. Het is een talentvol paard en ik heb wedstrijd ambities. Maar de top hoef ik niet te halen hoor. Kijken waar het komt, lang leve de lol.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je er ooit wedstrijden mee rijden, of recreatief?
Op stal? Voor een hoefzweertje? Arm paard.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Isegrim het volgende:
Paardje liep gister flink kreupel, kwam duidelijk vanuit zijn hoeven. Hoefsmid is vandaag geweest en heeft een zoolzweer vastgesteld. Boel is opengesneden en gezwachteld en meneer moet tot zaterdag op stal. Dat zal hij niet leuk vinden.Hij heeft volgens mij nog nooit van zijn leven een paar dagen op stal doorgebracht.
Ah, das wel leukquote:Op maandag 19 juli 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
Wedstrijden is wel het plan. Het is een talentvol paard en ik heb wedstrijd ambities. Maar de top hoef ik niet te halen hoor. Kijken waar het komt, lang leve de lol.
Voor nu dressuur. Hij is dressuur gefokt (prachtige afstammingquote:Op maandag 19 juli 2010 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, das wel leuk![]()
Welke discipline?
Hij liep op drie benen dus het ging helaas niet anders. Vooral niet omdat hij nieuw is in de groep en dus nog regelmatig het pispaaltje.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wedstrijden is wel het plan. Het is een talentvol paard en ik heb wedstrijd ambities. Maar de top hoef ik niet te halen hoor. Kijken waar het komt, lang leve de lol.
[..]
Op stal? Voor een hoefzweertje? Arm paard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |