Turkije kan daar prima komen. Daar zal Egypte of de andere landen momenteel niks op tegen hebben. Eenmaal daar kan Israël niks doen. Doen ze het wel is het oorlog tegen een NAVO land...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want dat is Egypte de vorige keer goed bevallen
Turkije grenst niet aan Israel
vol bewapende commando's bedoel je...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee omdat ze met zijn allen ISraelische soldaten dood stonden te knuppelen
Dat doet Israël nu ook al dus het maakt geen flikker uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
En vervolgens hier op fok weer janktopics dat dat verschrikkelijke Israel in die gebieden met tanks, cobra's en "precisie"bombardement ingrijpt en dat dat niet eerlijk is.
Het zal een paar atoombommen eisen om dat gebied ooit rust te geven.
Inderdaad.. de gewone Palestijn en Israelier zijn weer de dupe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
mooi verhaal enzo maar ik geloof niet dat de gemiddelde palestijn er beter van gaat worden
Katapulten en messen, de rest van de wapens was gereedschap en metalen palen die volgens mij iets van een reling oid zijn. Ze hebben die mariniers aangevallen, daar is een reactie op gekomen. De manier van reageren is imo niet de goede geweest, dat moet een ieder voor zich uitmaken verder.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Katapulten?Wacht effe, dus je gaat beweren dat Israel 10 plus mensen heeft doodgeschoten omdat ze anders problemen zouden krijgen met de boefjes of een Palestijnse Dennis the Menace?
hoe graag je dat ook schijnt te willen, dat gebeurd niet hoor...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Turkije kan daar prima komen. Daar zal Egypte of de andere landen momenteel niks op tegen hebben. Eenmaal daar kan Israël niks doen. Doen ze het wel is het oorlog tegen een NAVO land...
ja omdat Israel ingreep is er niemand doodgeknuppelt ... ik zie hier gewoon een lynchmob DIE beelden zijn kraakhelderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doodknuppelen gaat ook wat ver. Overigens hebben beide kanten zich niet netjes gedragen, laat dat duidelijk zijn. Want het was in beginsel gewoon al achterlijk van Israel om dat schip te enteren.
Ja, nadat er vanuit die gebieden weer raketten afgeschoten worden inderdaad. Het komt van twee kanten steeds. Israel heeft ooit een belangrijke stap gezet met het met geweld ontruimen van hun nederzettingen, de beloning? Qassamraketten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Dat doet Israël nu ook al dus het maakt geen flikker uit
Met de huidige ontwikkelingen zou het me niet verbazen. Erdogan kan het zich niet veroorloven dit op een diplomatieke manier op te lossen o.a. vanwege de ontwikkelingen rondom de Koerdische kwestie in Turkije. Doet Erdogan dit wel verliest hij de volgende verkiezingen keihard en komt de MHP (fascisten) aan de macht. Dan krijg je sowieso oorlog.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:34 schreef Re het volgende:
[..]
hoe graag je dat ook schijnt te willen, dat gebeurd niet hoor...
AlJazeera natuurlijk.quote:
Het gaat mij erom dat er een grootscheepse actie op poot wordt gezet om te voorkomen dat katapulten Gaza bereiken. Dat is overigens kinderspeelgoed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Katapulten en messen, de rest van de wapens was gereedschap en metalen palen die volgens mij iets van een reling oid zijn. Ze hebben die mariniers aangevallen, daar is een reactie op gekomen. De manier van reageren is imo niet de goede geweest, dat moet een ieder voor zich uitmaken verder.
soldaten dusquote:
Onzin.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja omdat Israel ingreep is er niemand doodgeknuppelt ... ik zie hier gewoon een lynchmob DIE beelden zijn kraakhelder
hoe die militair die ze met al zijn spulletjes overboord hebben gekieperd niet is verdronken is mij ook een raadsel
Met die redenatie kan je de oorlog tegen de PKK ook wel opzeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef IHVK het volgende:
EchoAlpha , alles wat jij zegt gaat allemaal niet gebeuren.
Zelfs de Israelische ambassadeur mag gewoon blijven in Ankara. Een oorlog willen ze niet en terecht, zorgt alleen maar voor toename van menselijk leed.
Koos kijkt met een roze bril naar die bewijzende beelden. Die filtert dat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja omdat Israel ingreep is er niemand doodgeknuppelt ... ik zie hier gewoon een lynchmob DIE beelden zijn kraakhelder
hoe die militair die ze met al zijn spulletjes overboord hebben gekieperd niet is verdronken is mij ook een raadsel
Neen, dat is het niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat er een grootscheepse actie op poot wordt gezet om te voorkomen dat katapulten Gaza bereiken. Dat is overigens kinderspeelgoed.
nee een navo lid voert dan oorlog tegen een ander landquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Turkije kan daar prima komen. Daar zal Egypte of de andere landen momenteel niks op tegen hebben. Eenmaal daar kan Israël niks doen. Doen ze het wel is het oorlog tegen een NAVO land...
Nope Israel had goede grondenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doodknuppelen gaat ook wat ver. Overigens hebben beide kanten zich niet netjes gedragen, laat dat duidelijk zijn. Want het was in beginsel gewoon al achterlijk van Israel om dat schip te enteren.
nogmaals ... leg uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Je praat echt poep Echo. MHP zijn geen fascisten en het is waarschijnlijker dat de seculieren CHP aan de macht komen of juist dat Erdogan blijft vanwege dit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Met de huidige ontwikkelingen zou het me niet verbazen. Erdogan kan het zich niet veroorloven dit op een diplomatieke manier op te lossen o.a. vanwege de ontwikkelingen rondom de Koerdische kwestie in Turkije. Doet Erdogan dit wel verliest hij de volgende verkiezingen keihard en komt de MHP (fascisten) aan de macht. Dan krijg je sowieso oorlog.
Turkije voert geen oorlog. Die bewaakt slechts de grens. Of wilt Israël naast Turkse tanks, soldaten gaan plaatsen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een navo lid voert dan oorlog tegen een ander land
dat is niet helemaal hetzelfde ..
wat ik zie is dat een enkele volgepakte commando afdaalt (slim)... ik denk niet dat men echt doorhad dat ze paintbalmachientjes bij zich hadden , maar goed je hoort je natuurlijk gelijk te onderwerpen ... toch... of probeer je zoiemand uit te schakelen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:37 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Koos kijkt met een roze bril naar die bewijzende beelden. Die filtert dat.
Volgens mij gaat het niet om de wapens/goederen maar om controle. Het is niet voor niets dat ze geen foto's laten zien van de goederen in het ruim of censuur hebben ingesteld. De actie was imo voorkomen dat die boot met inhoud daar aan kwam, punt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
Het gaat mij erom dat er een grootscheepse actie op poot wordt gezet om te voorkomen dat katapulten Gaza bereiken. Dat is overigens kinderspeelgoed.
Vuile vieze dictator van een Mubarrak die het nu opeens open stelt. Die vuile slaaf van de VS is weer eens smerig bezig. Waarom opent hij niet ALTIJD de grens met Gaza, waarom laat hij zijn soldaten schieten op Palestijnen als ze uit die gevangenis die Gaza heet willen vluchten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:07 schreef IHVK het volgende:
Egypte heeft de grenzen met Gaza geopend..
Turkije grenst niet aan Israelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:39 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Turkije voert geen oorlog. Die bewaakt slechts de grens. Of wilt Israël naast Turkse tanks, soldaten gaan plaatsen?
Aah, ik zie dat alle nuance inmiddels ook al overboord is geflikkerd. Veel plezier met je gare topic.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:40 schreef Re het volgende:
[..]
wat ik zie is dat een enkele volgepakte commando afdaalt (slim)... ik denk niet dat men echt doorhad dat ze paintbalmachientjes bij zich hadden , maar goed je hoort je natuurlijk gelijk te onderwerpen ... toch... of probeer je zoiemand uit te schakelen...
ja, in dit geval wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:40 schreef Re het volgende:
[..]
maar goed je hoort je natuurlijk gelijk te onderwerpen ...
Ze hebben alleen maar nederzettingen in de kansloze zandbak ontruimt. Omdat het te duur was om te beveiligen, en omdat ze dan burgerdoelen konden bombarderen zonder leden van het uitverkoren volk te raken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, nadat er vanuit die gebieden weer raketten afgeschoten worden inderdaad. Het komt van twee kanten steeds. Israel heeft ooit een belangrijke stap gezet met het met geweld ontruimen van hun nederzettingen, de beloning? Qassamraketten.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aah, ik zie dat alle nuance inmiddels ook al overboord is geflikkerd. Veel plezier met je gare topic.
Jammer dat ze het de rest van de MAANDEN niet hebben gedaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:15 schreef EchoAlpha het volgende:
Mooi dat Egypte de grens met Gaza heeft open gegooid
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nogmaals ... leg uitZelfde discussie is al 100 keer gevoerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen zin?quote:
De CHP is in no way shape or form in de positie om de macht over te nemen. Sterker nog. Bij de volgende verkiezingen zal er een meerderheid op de AKP stemmen van de bevolking (zelfs voor dit Gaza gebeuren). Men ziet nu wel in dat CHP slechts uin de oppositie zit om alles maar dan ook ALLES wat de Ak-partij doet in negatief daglicht te stellen. Ze zijn helemaal de weg kwijt die chp. En nu met de Alevitische Koerdische Kilicdaroglu zal het NOG MEER van zijn al schaarser wordende leden verliezen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je praat echt poep Echo. MHP zijn geen fascisten en het is waarschijnlijker dat de seculieren CHP aan de macht komen of juist dat Erdogan blijft vanwege dit.
Niemand in Turkije gaat een oorlog beginnen tegen Israel. Dat loopt geheid uit op een WO of het einde van Turkije.
ja er zijn ook verhalen dat de commando's al schietend zich het dek op begaven... dan zou jij ook rustig blijven?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja, in dit geval wel ja
mits er voldoende gecommuniceert is van Israelische kant
Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
heb jij gezien wat er daarvoor is gebeurd?... dus of het ordinair is kun je niet zeggen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb je de beelden uberhaupt wel gezien?
Die was ordinair lynchen.
Ik heb niet bewust een vraag genegeerd hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Katapulten?Wacht effe, dus je gaat beweren dat Israel 10 plus mensen heeft doodgeschoten omdat ze anders problemen zouden krijgen met de boefjes of een Palestijnse Dennis the Menace?
Nee ik heb niet gezien wat d'r daarvoor is gebeurd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:48 schreef Re het volgende:
[..]
heb jij gezien wat er daarvoor is gebeurd?... dus of het ordinair is kun je niet zeggen...
Rusland etc toch ook niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom mocht israel eigenlijk meedoen aan Euro Vision songfestival? Israel is toch geen europese land?
Jij oordeelt ook op alleen de beelden die er zijn?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:48 schreef Re het volgende:
[..]
heb jij gezien wat er daarvoor is gebeurd?... dus of het ordinair is kun je niet zeggen...
met paintballguns????????quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:46 schreef Re het volgende:
[..]
ja er zijn ook verhalen dat de commando's al schietend zich het dek op begaven... dan zou jij ook rustig blijven?
wat er allemaal precies is gebeurd weet gewoon niemand nog, een fragmentje zegt natuurlijk helemaal niets, we weten niet wat er vooraf al is gebeurd
lekker belangrijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom mocht israel eigenlijk meedoen aan Euro Vision songfestival? Israel is toch geen europese land?
Maar het doel was niet de blokkade te breken, maar om hulpgoederen naar Gaza te brengen. Het doel was dus niet provoceren, maar nood lenigen. Natuurlijk konden ze problemen verwachten maar dat wilden ze er kennelijk op wagen, echter dat wil niet zeggen dat ze op een strijd met Israël uit waren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:22 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, ze hebben bij vertrek al gemeld dat ze van plan waren om de blokkade te breken, als ze gewoon waren gaan varen en alleen maar hadden gemeld dat ze naar Gaza wilden had het een andere lading gehad. Ik denk persoonlijk dat ze geen aanval hadden verwacht maar wel problemen bij de blokkade, Israël laat heus geen schip ongecontroleerd door naar Gaza, ook de identiteitsbewijzen van de opvarenden moeten natuurlijk bekeken worden. Door het vantevoren uitdagen en zeggen dat ze door de blokkade heen wilden breken hebben ze zelf de toon een beetje gezet. Dat de reactie van geen kant klopt staat voor mij buiten kijf.
Geef jij je kinderen speelgoed(wapens) waarmee ze anderen mee kunnen verwonden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niet bewust een vraag genegeerd hoorMisschien waren die katapultjes net als de knikkers als speelgoed bedoeld.
ik oordeel niet echt, ik zie dat een enkele commando wordt aangevallen... het eindresultaat zien we... wat er daarvoor allemaal is gebeurd weet niemand, het is een groot schip hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:50 schreef Van_Puffelen het volgende:
[..]
Jij oordeelt ook op alleen de beelden die er zijn?
Je hebt nu aannames die je niet waar kan maken.
Dus wat heeft deze post van je voor zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |