abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82298960
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef Mikevin het volgende:
Liever een irreële PvdA dan een egoïstische VVD
VVD is dus niet egoïstisch - verre van. Het is uiteindelijk de partij die de meeste mensen uit onze samenleving positief vooruit gaat helpen, grotendeels enkel ten kosten van onrendabelen. Win-win.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 02:53:07 #227
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82314580
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef netflanders het volgende:

[..]
grotendeels enkel ten kosten van onrendabelen de minder bedeelden. Win-win loss.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_82314637
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef netflanders het volgende:

[..]

VVD is dus niet egoïstisch - verre van. Het is uiteindelijk de partij die de meeste mensen uit onze samenleving positief vooruit gaat helpen, grotendeels enkel ten kosten van onrendabelen. Win-win.
Ten koste van de overheidsuitgaven bedoel je denk ik. En zo hoort het.

Mag ik overigens nog wat toevoegen Mijn vrienden stemmen zo ongeveer allemaal SP, PvdA en GL. Links tuig. Hele aardige mensen hoor, maar wtf? Ik en nog één iemand anders (allebei niet bijzonder rijk) zijn de enige die wel na kunnen denken. Liever een goede handelspositie als land, dan een stufi..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 03:17:40 #229
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82314651
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 03:11 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ten koste van de overheidsuitgaven bedoel je denk ik. En zo hoort het.

Mag ik overigens nog wat toevoegen Mijn vrienden stemmen zo ongeveer allemaal SP, PvdA en GL. Links tuig. Hele aardige mensen hoor, maar wtf? Ik en nog één iemand anders (allebei niet bijzonder rijk) zijn de enige die wel na kunnen denken. Liever een goede handelspositie als land, dan een stufi..
Misschien dat een goede handelspositie vaak komt door het vele opleiden van academici waar we een stuk minder van zouden hebben als de stufi wordt geschrapt, maar goed, blijf vooral denken dat je het allemaal zo goed weet. VVD'ertjes.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 03:34:35 #230
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_82314669
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:34 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

ik had het over de huidige situatie. En PvdA kan het nog zo graag willen, maar de volledige stufi afschaffen gaan ze nooit redden. Hooguit sterk minimaliseren, maar dat is prima ben toch geen voltijd student meer .
De PvdA is bepaald niet de enige partij die wel wat ziet in een leenstelsel. Ik geloof dat alleen CDA, PVV en SP de studiefinanciering willen behouden Tenzij de protesten gehoord worden of er een ander soort wonder geschiedt, zal het volgende kabinet het einde van de stufi inluiden.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_82314673
Als wij door een links kabinet zometeen nog harder de schulden in duiken als land en we consequenties gaan krijgen vanuit de EU zijn we veel verder van huis. Dan moet er namelijk gruwelijk hard gekort gaan worden - ook op onderwijs - en is het cirkeltje weer rond alleen heb je ondertussen het hele land nog een keer extra genaaid in plaats van alleen de studenten.

Communisten
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_82320986
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 03:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

De PvdA is bepaald niet de enige partij die wel wat ziet in een leenstelsel. Ik geloof dat alleen CDA, PVV en SP de studiefinanciering willen behouden Tenzij de protesten gehoord worden of er een ander soort wonder geschiedt, zal het volgende kabinet het einde van de stufi inluiden.
Op dit moment heeft CDA en PVV dan ook wel een meerderheid bij elkaar wat betreft dat onderwerp.
pi_82321309
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 03:35 schreef BlackLining het volgende:
Als wij door een links kabinet zometeen nog harder de schulden in duiken als land en we consequenties gaan krijgen vanuit de EU zijn we veel verder van huis. Dan moet er namelijk gruwelijk hard gekort gaan worden - ook op onderwijs - en is het cirkeltje weer rond alleen heb je ondertussen het hele land nog een keer extra genaaid in plaats van alleen de studenten.

Communisten
Welke schulden?

Als het aan links ligt dan krijgen topinkomens geen hypotheekrenteaftrek meer, geen kinderbijslag en betalen ze fors meer belasting. Een enorme inkomensbron als je het mij vraagt.
pi_82321432
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 03:17 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Misschien dat een goede handelspositie vaak komt door het vele opleiden van academici waar we een stuk minder van zouden hebben als de stufi wordt geschrapt, maar goed, blijf vooral denken dat je het allemaal zo goed weet. VVD'ertjes.
Dat moeten we nog maar zien. Degene die echt willen studeren die lenen gewoon, zeker de beteren. Sowieso lenen veel studenten al flink bij naast hun studiefinanciering. Voornamelijk zodat ze meer tijd / geld hebben om te feesten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fortitude op 04-06-2010 11:46:13 ]
pi_82321606
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:

Een enorme inkomensbron als je het mij vraagt.
Dat valt volgens mij wel mee, simpelweg omdat die groep niet zo groot is. En je riskeert ook dat mensen gaan emigreren en minder gemotiveerd zijn om flink carrière te maken. Nu heb je al heel veel mensen die gerust 1 dag minder per week gaan werken omdat ze netto er niet zoveel op achteruit gaan. En dat zijn normale mensen. Die groep is veel groter, daar lopen we pas veel geld mis.
pi_82321793
Gelijk heb je, ik stem ook VVD.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:59:22 #237
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_82322382
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 07:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hier hebben de moslims anders massaal SGP gestemd.
RRRRRIIIIIIghhhtttt, natuurlijk joh...
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:28:57 #238
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_82323541
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 00:22 schreef Fapperdefap het volgende:

[..]

Toegegeven, ik wil volgend jaar ook maar eens aan een HBO studie beginnen, maar toch zou ik geen problemen hebben met een lening. Waarom zou iemand anders die werkt zo nodig moeten meebetalen aan het feit dat ik wil studeren?
Aan de andere kant horen we vaak dat het een investering is, en dat Nederland anders een hoop studenten misloopt. Maar momenteel loopt Nederland ook een hoop studenten mis, een groot gedeelte stopt toch halverwege. Als we het (grotendeels) omzetten naar een lening voor opleidingen boven de achttien jaar, heb je toch meer het gevoel dat er zelf voor betaald en er dus echt voor moet gaan, omdat je anders gewoon geld weggooit.
Echt mensen doe zoals jij denken moeten ze afmaken
Waarom zou ik als ik werk ook moeten meebetalen aan de aow, kinderbijslag etc?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:51:37 #239
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82324427
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

RRRRRIIIIIIghhhtttt, natuurlijk joh...
Haha faler. Snakelady heeft gewoon gelijk hoor Weet je niet dat de standpunten van elke extreme vorm van religie praktisch hetzelfde zijn?
Het is echt niet zo gek dat de moslims op de SGP stemmen hoor, je moet gewoon even nadenken om dat te begrijpen, maar dat is vast waar het fout gaat.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:51:58 #240
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82324444
knip
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:13:44 #241
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_82325469
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Welke schulden?

Als het aan links ligt dan krijgen topinkomens geen hypotheekrenteaftrek meer, geen kinderbijslag en betalen ze fors meer belasting. Een enorme inkomensbron als je het mij vraagt.
Jaloeziebelasting is het. Niks meer
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:37:17 #242
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_82326431
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:51 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Haha faler. Snakelady heeft gewoon gelijk hoor Weet je niet dat de standpunten van elke extreme vorm van religie praktisch hetzelfde zijn?
Het is echt niet zo gek dat de moslims op de SGP stemmen hoor, je moet gewoon even nadenken om dat te begrijpen, maar dat is vast waar het fout gaat.
ik BEN een SGP'er, dus je hoeft mij geen standpunten duidelijk te maken. Ik ben nog nooit een Moslim binnen de SGP tegengekomen. Wat nu?

Trouwens, na het ingediende voorstel om wat terughoudendheid te betrachten als het gaat om het bouwen van minaretten, denk je dat je dan als Moslim nog op de SGP gaat stemmen? Wij willen ze niet, nog liever een atheïst, die heeft niet zo'n verborgen agenda.
pi_82326542
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:37 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

ik BEN een SGP'er, dus je hoeft mij geen standpunten duidelijk te maken. Ik ben nog nooit een Moslim binnen de SGP tegengekomen. Wat nu?

Trouwens, na het ingediende voorstel om wat terughoudendheid te betrachten als het gaat om het bouwen van minaretten, denk je dat je dan als Moslim nog op de SGP gaat stemmen? Wij willen ze niet, nog liever een atheïst, die heeft niet zo'n verborgen agenda.
WOW! Een echte SGP'er? Mag ik je aanraken?

Nee zeker, stelletje homofoben.
pi_82326584
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:37 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ik ben christen, maar ik schaam me voor mensen die zo denken als jij.
-
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:19:05 #245
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_82328300
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef Fortitude het volgende:

[..]

WOW! Een echte SGP'er? Mag ik je aanraken?

Nee zeker, stelletje homofoben.
En alle atheïsten zijn fraudeurs, Moslims vliegen gebouwen binnen, Hindoes doen smerige dingen met rivierwater en aliens willen de aarde vernietigen...

Conclusie: je houdt van hokjes.

Als ik niet Christelijk was, zou ik VVD stemmen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:19:36 #246
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_82328325
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik ben christen, maar ik schaam me voor mensen die zo denken als jij.
Jij denkt net als de poster boven je te weten hoe ik denk. Jammer.
pi_82328409
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

En alle atheïsten zijn fraudeurs, Moslims vliegen gebouwen binnen, Hindoes doen smerige dingen met rivierwater en aliens willen de aarde vernietigen...

Conclusie: je houdt van hokjes.

Als ik niet Christelijk was, zou ik VVD stemmen.
Hoezo zijn atheïsten fraudeurs?

Kan jouw vrouw trouwens ook voor mij wat eten regelen? Ik heb honger.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:24:25 #248
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_82328535
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef netflanders het volgende:
Mensen die stemmen op mensen die ze knap vinden. Hou je inferieure oerdriften onder controle, man.
Waarom nou weer inferieur?

Ik kan ook op mensen gaan stemmen omdat ze inhoud hebben, maar als ik dat doe ben ik weer pretentieus! Het is verdomme nooit goed!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:27:30 #249
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_82328669
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Hoezo zijn atheïsten fraudeurs?
Hoezo zijn Christenen homofoob?
quote:
Kan jouw vrouw trouwens ook voor mij wat eten regelen? Ik heb honger.
Sorry, ze is bezig met een bedrijfsovername.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:30:44 #250
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_82328808
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoezo zijn Christenen homofoob?
Niet alle, maar de doorsnee gereformeerde mag nog niet eens op zondag de bloemetjes buiten zetten (letterlijk) en praktiserende homo's zijn helemaal uit den boze omdat God dat niet gewild zou hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het al bijna weekend?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')