De VVD wel als ze in een paars+ coalitie komt, dan kunnen ze geen repressief conservatief beleid meer uitvoeren zoals ze graag zouden willen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als een partij geen alleenheerschappij heeft is het een verliezer.
Dat terwijl ik zo lang heb geloofd dat Rutte de sociaal-liberale kant van de partij vertegenwoordigde. Hopelijk keert hij terug naar zijn roots zodra de verkiezingen voorbij zijn en hij niet meer hoeft te concurreren met de PVV.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De VVD wel als ze in een paars+ coalitie komt, dan kunnen ze geen repressief conservatief beleid meer uitvoeren zoals ze graag zouden willen.![]()
het vakje TON zou eigenlijk het vakje overige moeten wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb geen Twitter.Kan ik nu wel mee doen? Waar kan ik trouwens de zetel voor de Piratenpartij invoeren?
Ze kunnen wel elitair beleid gaan voeren. Gymnasia beleidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De VVD wel als ze in een paars+ coalitie komt, dan kunnen ze geen repressief conservatief beleid meer uitvoeren zoals ze graag zouden willen.![]()
Peiling De Hond was ongewijzigd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Geen peiling vandaag?
Job kan alvast opzoek naar een andere jobquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef eriksd het volgende:
En na het weekend nog wat stotterjob en we zijn klaar.
Onzin!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Job kan alvast opzoek naar een andere job
Hij als fractievoorzitter. Tegen Verhagen. Zie je het al voor jequote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef DaverzNL het volgende:
RT @BartJanSpruyt RT @twanhuijs: Let vanavond op peiling in NOVA politiek. Ned 2 om 22.10. Opmerkelijke verschuiving.
26 minutes ago via Twitterrific
Ben benieuwd....
die engkop bart jan spruyt heeft inside info?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef DaverzNL het volgende:
RT @BartJanSpruyt RT @twanhuijs: Let vanavond op peiling in NOVA politiek. Ned 2 om 22.10. Opmerkelijke verschuiving.
26 minutes ago via Twitterrific
Ben benieuwd....
ik denk cda + 2 VVD -2 ofzoquote:
En vandaag komt waarschijnlijk een nieuwe peiling (om 22:30, dus zal wel nog komen).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef Arcee het volgende:
http://www.politiekebarometer.nl/
Vreemd dat de peiling van 1 juni niet meer op de site staat...
Inderdaad, die nieuwe komt straks wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Eppie_NL het volgende:
En vandaag zou eigenlijk weer een nieuwe peiling moeten staan (om 22:30, dus zal wel nog komen).
Ja, spannend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Eppie_NL het volgende:
Ben benieuwd straks bij Nova. Opmerkelijke verschuiving denk ik toch aan minimaal 2 a 3 zetels eraf bij ene...en een ander partij zou deze erbij moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |