Onderschat het CDA niet als coalitiepartner, die zie ik nog wel in een volgend kabinet terechtkomen. Ook met twintig zetels blijven ze voor de VVD een geschikte coalitiepartij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mag hij lekker met drie linkse partijen regeren, of met Wilders. Beide opties is de VVD uiteindelijk de verliezer.
Ja, maar dan wel zonder JP als MP.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Onderschat het CDA niet als coalitiepartner, die zie ik nog wel in een volgend kabinet terechtkomen. Ook met twintig zetels blijven ze voor de VVD een geschikte coalitiepartij.
Ja inderdaad, als een partij geen alleenheerschappij heeft is het een verliezer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mag hij lekker met drie linkse partijen regeren, of met Wilders. Beide opties is de VVD uiteindelijk de verliezer.
De VVD wel als ze in een paars+ coalitie komt, dan kunnen ze geen repressief conservatief beleid meer uitvoeren zoals ze graag zouden willen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als een partij geen alleenheerschappij heeft is het een verliezer.
Dat terwijl ik zo lang heb geloofd dat Rutte de sociaal-liberale kant van de partij vertegenwoordigde. Hopelijk keert hij terug naar zijn roots zodra de verkiezingen voorbij zijn en hij niet meer hoeft te concurreren met de PVV.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De VVD wel als ze in een paars+ coalitie komt, dan kunnen ze geen repressief conservatief beleid meer uitvoeren zoals ze graag zouden willen.![]()
het vakje TON zou eigenlijk het vakje overige moeten wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb geen Twitter.Kan ik nu wel mee doen? Waar kan ik trouwens de zetel voor de Piratenpartij invoeren?
Ze kunnen wel elitair beleid gaan voeren. Gymnasia beleidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De VVD wel als ze in een paars+ coalitie komt, dan kunnen ze geen repressief conservatief beleid meer uitvoeren zoals ze graag zouden willen.![]()
Peiling De Hond was ongewijzigd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Geen peiling vandaag?
Job kan alvast opzoek naar een andere jobquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef eriksd het volgende:
En na het weekend nog wat stotterjob en we zijn klaar.
Onzin!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Job kan alvast opzoek naar een andere job
Hij als fractievoorzitter. Tegen Verhagen. Zie je het al voor jequote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef DaverzNL het volgende:
RT @BartJanSpruyt RT @twanhuijs: Let vanavond op peiling in NOVA politiek. Ned 2 om 22.10. Opmerkelijke verschuiving.
26 minutes ago via Twitterrific
Ben benieuwd....
die engkop bart jan spruyt heeft inside info?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef DaverzNL het volgende:
RT @BartJanSpruyt RT @twanhuijs: Let vanavond op peiling in NOVA politiek. Ned 2 om 22.10. Opmerkelijke verschuiving.
26 minutes ago via Twitterrific
Ben benieuwd....
ik denk cda + 2 VVD -2 ofzoquote:
En vandaag komt waarschijnlijk een nieuwe peiling (om 22:30, dus zal wel nog komen).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef Arcee het volgende:
http://www.politiekebarometer.nl/
Vreemd dat de peiling van 1 juni niet meer op de site staat...
Inderdaad, die nieuwe komt straks wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Eppie_NL het volgende:
En vandaag zou eigenlijk weer een nieuwe peiling moeten staan (om 22:30, dus zal wel nog komen).
Ja, spannend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Eppie_NL het volgende:
Ben benieuwd straks bij Nova. Opmerkelijke verschuiving denk ik toch aan minimaal 2 a 3 zetels eraf bij ene...en een ander partij zou deze erbij moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |