Ze doet gewoon alsof alles op is zodat ze de rest van de week ook te eten heeftquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, gek he als je 3 stukjes vlees per dag op de BBQ gooit.
Wat is je budget dan ongeveer?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:26 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
even misverstand weghalen:zó goedkoop hoeft het ook weer niet.
Ik zit nu te denken idd bij een slager mijn spulletjes te bestellen, maar dan als ongemarineerde artikelen.
Wil van hamlappen sate maken: hoeveel hamlappen zou je nodig hebben voor pak em beet 120 sate stokkies?
Saté van hamlappen ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:26 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
even misverstand weghalen:zó goedkoop hoeft het ook weer niet.
Ik zit nu te denken idd bij een slager mijn spulletjes te bestellen, maar dan als ongemarineerde artikelen.
Wil van hamlappen sate maken: hoeveel hamlappen zou je nodig hebben voor pak em beet 120 sate stokkies?
Ossenhaaspuntjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Saté van hamlappen ?![]()
Saté kan van Kip , ossenhaas of varkenshaas.
dat doe ik iig niet. meestal is het snel hap hap weg vreten. beetje zonde van de ossehaas. Daar moet je van genieten. Hamlappen zijn verder prima te marineren voor saté!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ossenhaaspuntjes![]()
Altijd heerlijk vanaf de BBQ.
prefekt sausjes. Zelfde smaak een stuk goedkoper. Bespaart weer voor tsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:17 schreef Perruche het volgende:
Saus: knoflooksaus, satehsaus, en calve sausjes.
Ja van hamlappen is heel normaal hoor, van ossenhaas nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Saté van hamlappen ?![]()
Saté kan van Kip , ossenhaas of varkenshaas.
Dat gaan alleen hele grote eters op krijgen hoor. Na 2 stokjes en 1 worstje heeft de gemiddelde vrouw/kleine eter al genoeg gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:17 schreef Perruche het volgende:
Wat gripper zegt!
ik zou doen:
3 satestokjes (kip) pp
1 of 2 shashlick (varkensvlees) pp
2 of 3 runderworstjes pp (merguez ofzo)
1 gepofte aardappel pp
veel groentespiezen met champignons, paprika, ui, courgette
een paar turkse broden (geen stokbrood man, turks brood = veel lekkerder!), en een bak pasta salade, een bak groene salade en misschien huzarensalade ofzo.
Saus: knoflooksaus, satehsaus, en calve sausjes.
Qua drank: voor de bierdrinkers 6-8 flesjes pp, voor de wijndrinkers 1 fles pp (en dan iets meer wit/rose dan de rood, het is toch zomer!), en zo'n 10 flessen fris, die kan je toch bewaren.
Wij verzorgen voor u een luxe barbecue aan huis, die opquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat gaan alleen hele grote eters op krijgen hoor. Na 2 stokjes en 1 worstje heeft de gemiddelde vrouw/kleine eter al genoeg gehad.
Op de Fok!bbq van laatst hadden we voor 8 personen als ik mij niet vergis een halve kilo sate van mij, halve kilo van SingleCoil, een kilo kippenvleugels (dus ca 400 gram vlees ofzo?) die ik gemarineerd had, en +/- 10 hamburgers van SingleCoil, en ingevroren burgers van Vogue. 3 stokbroden met smeersels. En iets van een halve kilo merguez van SC.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Wij verzorgen voor u een luxe barbecue aan huis, die op
de gewenste dag en tijd wordt bezorgd.
Wij berekenen ongeveer 500 gram vlees/vis p.p. Dit zijn
2 stukjes vlees en 2 stukjes vis p.p. U kunt uw keuze maken
uit een assortiment van:
Gemarineerde biefstuk, gemarineerde kipfiletspies, kipsate,
zalm. scampispies en pangansiusfilet.
Tevens serveren wij de bijbehorende garnituren
bestaande uit huzarensalade, pastasalade, 3 koude
sauzen, warme satesaus, 3 soorten verse rauwkost
salade, vers fruit salade en bourgondisch stokbrood met
kruidenboter.
*oops* Dit is één van de pakketten die ik besteld hebvoor komende zaterdag
Maar TJ komtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op de Fok!bbq van laatst hadden we voor 8 personen als ik mij niet vergis een halve kilo sate van mij, halve kilo van SingleCoil, een kilo kippenvleugels (dus ca 400 gram vlees ofzo?) die ik gemarineerd had, en +/- 10 hamburgers van SingleCoil, en ingevroren burgers van Vogue. 3 stokbroden met smeersels. En iets van een halve kilo merguez van SC.
Ik geloof dat er achteraf de helft van de vleugels over was, de helft van SC's sate, en op 1 na alle ingevroren hamburgers. Ook van de merguez was genoeg over.
500 gram vlees PP is héél erg veel.
geef mij maar lekker sate kambing met lontong ... wat gado gado erbij en een biertje! dat is pas bbq voor mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Killaht het volgende:
Saté met kip vind ik persoonlijk het lekkerst.
Sate Kambing is geitenlamsvlees , maar jij maakt dat gewoon met hamlappen van het varken ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:19 schreef AnggurMerah het volgende:
[..]
geef mij maar lekker sate kambing met lontong ... wat gado gado erbij en een biertje! dat is pas bbq voor mij![]()
goh bedankt voor het uitleggen wat sate kambing is... ik had werkelijk GEEN ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Sate Kambing is geitenlamsvlees , maar jij maakt dat gewoon met hamlappen van het varken ?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:25 schreef AnggurMerah het volgende:
[..]
goh bedankt voor het uitleggen wat sate kambing is... ik had werkelijk GEEN idee
nee ik zei alleen dat het normaal is om het te gebruiken. doe aub eens normaallees de OP eens: de TS vroeg om BUDGET ideetjes
Nogmaals: sate babi wordt heel vaak gewoon van hamlappen gemaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:29 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nogmaals:
Saté van hamlappen = NIET gebruikelijk .
Ook ben je als je hamlappen bij de slager gaat halen veel (2x) duurder uit dan als je kipfilet haalt in de aanbieding.
Doei
mietjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat gaan alleen hele grote eters op krijgen hoor. Na 2 stokjes en 1 worstje heeft de gemiddelde vrouw/kleine eter al genoeg gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |