Ook heet!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmmm google op curry en ik krijg
[ afbeelding ]

Dat is de betere curryquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Poit het volgende:
Pff, de zweetdruppeltjes staan op m'n wangetjes

Bij de toko in Rotterdam (chinsese boot) een curry pakketje gehaald. Dit was de rode, overmorgen de groene proberenquote:

Met de vlam in de pijp.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Poit het volgende:
Pff, de zweetdruppeltjes staan op m'n wangetjes

quote:

Wat scheelde hetquote:

Ze krijgt niet eens haar poot van de vloerquote:

Een centimetertje maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!

haha die is coolquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:48 schreef RudyCarell het volgende:
I am the king of bananas!
[ afbeelding ]

quote:
al die cracktro's en intro's van vroeger hebben ook van die geweldige midi soundsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met midi files kan je dikke nummers ervan maken jongeuuuh, aan de slag jij!

quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
al die cracktro's en intro's van vroeger hebben ook van die geweldige midi sounds, dat is pas tof muziek maken

Zelfde huis ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze krijgt niet eens haar poot van de vloer![]()
Pff paar een uur geslapen, voel me al wat beter, maar de laat voor de judo![]()
Nu koken, anders krijg ik gezeik met mijn ex die met zijn nieuwe chick beneden wil zitten

Volgens mij ging het over midi, niet over vrouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wtf moet jij met Crackho's

Nee!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over midi, niet over vrouwen.
Dat vind jij toch smerig? Vrouwen?

Ahhh jij en denkenquote:

Woon je nog steeds samen met je exquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze krijgt niet eens haar poot van de vloer![]()
Pff paar een uur geslapen, voel me al wat beter, maar de laat voor de judo![]()
Nu koken, anders krijg ik gezeik met mijn ex die met zijn nieuwe chick beneden wil zitten

Het ligt eraan hoe je uit elkaar gaat denk ik. Als je gewoon als goede vrienden uit elkaar gaat en er beiden vrede mee hebt dan kan het primaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef koei het volgende:
[..]
Woon je nog steeds samen met je exIk heb één keer samengewoond, maar de dag nadat dat uit ging was ik verhuisd... Lijkt me geen prettige situatie om nog met je ex samen te moeten wonen, zeker als hij alweer met zn nieuwe verovering aan het scharrelen is...

Oooh, dus ik heb vrij spel zaterdag!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je uit elkaar gaat denk ik. Als je gewoon als goede vrienden uit elkaar gaat en er beiden vrede mee hebt dan kan het primaHier bespreken we gewoon de leuke dingen en spannende dingen aan nieuwe chickies/gasten, hartstikke gezellig
![]()
En dat betekent dat ik ook nieuwe verovingen mag maken![]()
The Boat That Rocked is best een coole film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |