quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:55 schreef Reintji het volgende:
Band of Fokkers. Vertel daar eens wat meer over RudyBand of Fok!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIPO
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Zoek eens op google, naar Olaquote:
Same hier, al sta ik nog steeds op een lijst die hemquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitverkocht in Duitsland, zo gauw het voorradig is haal ik hem. Ik ben wel weer toe aan een nieuw speeltje en vervanging van mijn oude 'bankhang en surfen' macbook.
Hij is veel te duur voor wat ie kan. Je bent gewoon gek als je honderden euro's uitgeeft aan een simpel speeltje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen zeiken graag. Who needs USB? Ik heb een Wifi N netwerk hier, ik heb echt nooit iets aan een USB poort hangen? Voor echt grote bestanden heb ik een NAS van anderhalf terabyte, die voor de rest alles naar PS3, macbook of iPod streamt. Het enige wat ik wel eens doe uit luiheid is de PS3 controller opladen aan mijn macbook , scheelt weer lopen naar de PS3
Nou ja, dat overleef ikAl is zo'n air ook wel geil, daar komt waarschijnlijk binnenkort een update van
En dat vinden heel veel mannen, dus als vrouw is het ideaal om zo'n ding te hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat het geen toegevoegde waarde heeft is geen punt, het is wel een stap terug in de tijd..
Neem dan een macbook air. Da's pas echt een geile unit
Alle mac units zijn veel te duur voor wat ze kunnen. Aan de andere kant heb je over het algemeen wel een stukje kwaliteit in je knuistjes..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij is veel te duur voor wat ie kan. Je bent gewoon gek als je honderden euro's uitgeeft aan een simpel speeltje.
Jij hebt een air? Ik wil moet ook even een laptop zien te versieren voor school in Februari. Ik zit te denken om een normale Macbook te kopen..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En dat vinden heel veel mannen, dus als vrouw is het ideaal om zo'n ding te hebben![]()
En ik moet zeggen dat ik hem nog steeds elke cent waard vindt! Het ideale ding om onderweg mee te werken met een mooi groot scherm en een fatsoenlijk toetsenbord
Dat dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En dat vinden heel veel mannen, dus als vrouw is het ideaal om zo'n ding te hebben![]()
En ik moet zeggen dat ik hem nog steeds elke cent waard vindt! Het ideale ding om onderweg mee te werken met een mooi groot scherm en een fatsoenlijk toetsenbord
Heb jij ook een iMac?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Alle mac units zijn veel te duur voor wat ze kunnen. Aan de andere kant heb je over het algemeen wel een stukje kwaliteit in je knuistjes..
Het scherm waar ik nu naar tuur is echt van sublieme kwaliteit. Het ultra dunne toetsenbordje typt ook hemels. De muis ben ik minder over te spreken.
Ja al 2 jaar nu, hemels dingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij hebt een air? Ik wil moet ook even een laptop zien te versieren voor school in Februari. Ik zit te denken om een normale Macbook te kopen..
Op m'n werk jaquote:
Ik zou voor school wel een normale of een pro aanschaffen, niet vanwege de prestaties maar een cd-rom speler is denk wel fijn voor school units.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij hebt een air? Ik wil moet ook even een laptop zien te versieren voor school in Februari. Ik zit te denken om een normale Macbook te kopen..
Tof. Ik ben ook ontzettend te spreken over mijn iMac. Ik zit er nu wel over te denken om opnieuw OSX erop te gooien, hij is nu een beetje traag met opstarten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Op m'n werk ja
[ afbeelding ] Zo een als deze, 3 maandjes oud ofzo. Werkt prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de pro niet echt zo mooi.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou voor school wel een normale of een pro aanschaffen, niet vanwege de prestaties maar een cd-rom speler is denk wel fijn voor school units.![]()
Als je dat ding elke dag mee gaat slepen zou ik eerder kijken naar het gewicht en formaat dan of er ook een cd-rom/dvd-speler in zitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou voor school wel een normale of een pro aanschaffen, niet vanwege de prestaties maar een cd-rom speler is denk wel fijn voor school units.
Inderdaad, de air is meer ideaal als je heel veel onderweg bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou voor school wel een normale of een pro aanschaffen, niet vanwege de prestaties maar een cd-rom speler is denk wel fijn voor school units.
Ligt er maar net aan waar je hem voor gebruikt natuurlijk.. Ik zou dan ook liever voor de air gaan maar als ik kijk naar mijn school periode werd er echt veel gebruik gemaakt van CD's Om gek van te worden. Als er dan geen mogelijkheid is om die crap via een netwerk of USB stick te transporteren zit je altijd te hannissen met anderen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je dat ding elke dag mee gaat slepen zou ik eerder kijken naar het gewicht en formaat dan of er ook een cd-rom/dvd-speler in zit
Die muizen zijn vreselijk jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Alle mac units zijn veel te duur voor wat ze kunnen. Aan de andere kant heb je over het algemeen wel een stukje kwaliteit in je knuistjes..
Het scherm waar ik nu naar tuur is echt van sublieme kwaliteit. Het ultra dunne toetsenbordje typt ook hemels. De muis ben ik minder over te spreken.
Heeft je kloon gisteren al gepost. Wel een beetje in de gaten houden wat je met welk account post. Verder niet interessant.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
He gezellig in frankrijk!
http://www.clint.be/nieuw(...)-zomaar-elkaar-video
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die muizen zijn vreselijk jawillekeurige kutmuis van trust is zelfs nog beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |