quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar daar moest ik meteen aan denken bij het lezen van de TT
ja, en de tesla ziet er ook gaaf uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef Deetch het volgende:
nissan heeft volgens mij sinds kort een volledig electrische auto. Die heeft alleen maar een bereik van 160 km per accu lading
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef flexoo het volgende:
volvo 244 op lpg! belastingvrij en lpg kost ook de wereld niet. maar rij je wel in een tank
Daar is best iets leuks van te maken hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:04 schreef CasB het volgende:
Een toffe auto, en dan een C1 of Aygo noemen.
quote:
Bij de prius moet ik altijd aan Jeff Dunham denken....quote:op marktplaats naar een prius zoeken
O,
je wilde ook charme.
laat maar
C1 is idd super zuinig, heb er eens in gereden, maar is ook erg klein en "blikkerig" en heeft ook niet echt een stoere uitstraling....quote:C1 inderdaad, of een Aygo.
Achterbank zouden ze niet eens moeten maken bij zulke auto's, maak daar kofferbak van.
Kunnen wel 2 mensen in, maar niet de 2 koffersquote:how about een smart?
Ahum...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:18 schreef error_404 het volgende:
Kunnen wel 2 mensen in, maar niet de 2 koffers
quote:
quote:
Thanks. Heb wat ervaringen gegoogled, maar het verbruik schijnt rond de 1:15 te liggen. Valt me erg tegen eigenlijk, ook al is hij wel fors. Een C1, (die dus eigenlijk wat aan de kleine kant is,) doet zo'n 1:22 gemiddeld. Effectief is dat een verschil van zo'n 950 euro op jaarbasis...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef willempjewever het volgende:
Honda Civic Hybrid Elegance is de enige echte optie denk ik als je een wat grotere auto dan een C1 wilt hebben en tussen de 8 en 10 wilt uitgeven, Goedkoopste die ik kon vinden:
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=13225911
Ja, superzuinig is hij niet, vind het ook wat vreemd dat hij daarom wegenbelalastingvrij is, maar dat knight rider gevoel maakt veel goed voor mij. Al zou ik, als ik hem zelf had die handrem eruit laten breken omdat je er de hele tijd met je been tegenaanzit (maar dat zal wel problemen geven bij een apk).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:54 schreef error_404 het volgende:
Thanks. Heb wat ervaringen gegoogled, maar het verbruik schijnt rond de 1:15 te liggen. Valt me erg tegen eigenlijk, ook al is hij wel fors. Een C1, (die dus eigenlijk wat aan de kleine kant is,) doet zo'n 1:22 gemiddeld. Effectief is dat een verschil van zo'n 950 euro op jaarbasis...
+ kooiconstructie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:40 schreef 2cv het volgende:
Waarom niet ? Ik denk dat ik er 40.000 mee ga rijden per jaar. Maar ik pas het ding ook helemaal aan naar mijn wensen. Dikkere motor + dikkere geluidsisolatie
Ik zoek meer iets dat "gewoon" uit het schap komt. Heb niet zoveel zin om mijn auto zelf in elkaar te klussen / te laten klussen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:40 schreef 2cv het volgende:
Waarom niet ? Ik denk dat ik er 40.000 mee ga rijden per jaar. Maar ik pas het ding ook helemaal aan naar mijn wensen. Dikkere motor + dikkere geluidsisolatie
Nee, zie OP. Ik zoek wat groters, waar ook nog passagiers of vakantiezooi in kan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:51 schreef Robar het volgende:
Is de maat van een C1/Aygo/107 wel de maat waar je naar op zoek bent? Wat voor auto heb je nu?
In een C1 kunnen twee passagiers achterin en zonder die passagiers kun je er ook twee koffers in kwijt. Je moet alleen geen lange rit maken met die passagiers anders heb je een schoenlepel nodig om ze eruit te wippen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:53 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nee, zie OP. Ik zoek wat groters, waar ook nog passagiers of vakantiezooi in kan.
25000 km bevat ook langere ritten, dus comfort is wel belangrijk (iig voor ons, voor de passagiers is minder van belang).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:11 schreef Robar het volgende:
Ik denk, dat jij in het in de richting van een Polo of een Ibiza (5-deurs) moet gaan zoeken.
eentje uit 90quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Red je dat voor 8000 euro? Of bedoel je die oude aftandse modellen?
Ik heb op de site van Autoweek juist gezocht naar auto's die ongeveer 6l/100km redden en dan komen onder andere de 1200cc's van vw groep eruit. Echter zijn de Ibiza en Polo relatief zwaar en daardoor ook iets minder zuinig. Het ligt ook voor een groot deel aan je rijstijl. Ik reed met mijn 1400cc gemiddeld 1 op 13, terwijl de fabrieksopgave gemiddeld 1 op 15,6 was. Nu zul je dat nooit en te nimmer halen, maar het een en ander had zeker ook te maken met mijn zware rechtervoet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:22 schreef error_404 het volgende:
[..]
25000 km bevat ook langere ritten, dus comfort is wel belangrijk (iig voor ons, voor de passagiers is minder van belang).
Qua maat zijn de Polo en Ibiza prima, zien er ook goed uit. Ik heb alleen het idee dat ze niet heel erg zuinig zijn, klopt dat?
Ook.quote:
quote:
Echt zuinig is voor mij vanaf 1:20; ik rij nu 1:15,5.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:03 schreef Robar het volgende:
Maar wat is voor jou zuinig? 1 op 15, 1 op 20, 1 op 25, 1 op 30?
Overigens, als je echt comfort zoekt, zou ik eerder voor de Polo gaan dan voor de Ibiza. Je merkt daarin toch wel een beetje het verschil tussen VW en SEAT. VW voelt degelijker en comfortabeler aan.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en nu rijdt ie 1 op 8 en maximaal 50 km/u?
quote:
wel vet dat je dat allemaal zelf kan, want een eend is en blijft een heerlijke auto. zodra ik er een zie moet ik aan vakantie denken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |