Die afsluiter doet het hem altijdquote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Biogarde en ik hou van hobbies.
In het dagelijks leven woon ik zelfstandig in een opvanghuis voor heroïnehoeren.
Verder heb ik heel veel met PUB, want ik was er zelf ook zoeen.
Met Bio geen spijt, geen berouw, maak me blauw.
Waarom mail ik jullie hier?
remlof drinkt veel bier.
Groetjes,
Biogarde.
PM Renren- maar. Komt altijd goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef Marco001 het volgende:
hmm, of zal ik toch maar even een snel berichtje sturen?
Wie o Wie kan ik dan verheugen met elektronische post vanuit het o zo mooie Delfzijl?
Bierogarde@fok.nlquote:Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef Marco001 het volgende:
hmm, of zal ik toch maar even een snel berichtje sturen?
Wie o Wie kan ik dan verheugen met elektronische post vanuit het o zo mooie Delfzijl?
Ik zit tegenwoordig toch meer in PTA te posten dan in PUBquote:Op maandag 31 mei 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
Het is wel motivatie om het baggeren af te leren.
Mooi.quote:
Nope.quote:
Scheelt niet veel. Als Zero zo doorgaat, en jij ook, dan gaat dat alleen niet lang meer duren.quote:
Alleen komen er bij mij geen meer bij.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Scheelt niet veel. Als Zero zo doorgaat, en jij ook, dan gaat dat alleen niet lang meer duren.
Nee, denk het ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Scheelt niet veel. Als Zero zo doorgaat, en jij ook, dan gaat dat alleen niet lang meer duren.
Ik heb allemaal positieve.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een positieve. Dat schiet dan niks op he.
wtf bbqzquote:Op maandag 31 mei 2010 22:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen komen er bij mij geen meer bij.
Ik durf wel te wedden, dat er deze maand geeneen note bijkomt.quote:
Je gaat een maandban aanvragen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden, dat er deze maand geeneen note bijkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |