/neukquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik speel soms WoW samen met mijn vriendin en dan doe ik met mijn mannelijke Blood Elf een /kiss naar mijn vriendins vrouwelijke Blood Elf en soms doe ik zelfs een /lick in een rustig hoekje van Orgrimmar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder hetzelfde dak kan dat toch? Dan kun je altijd nog /lick onder de dekens doenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik speel soms WoW samen met mijn vriendin en dan doe ik met mijn mannelijke Blood Elf een /kiss naar mijn vriendins vrouwelijke Blood Elf en soms doe ik zelfs een /lick in een rustig hoekje van Orgrimmar.
Herkenbaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe iedere avond evenin het fotoboek van alle FOK! mannen
ah, jij doet dat dus ookquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
Jij niet dan?quote:
is al een topic voorquote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zal binnenkort even wat foto's+ filmpjes van mijn milf en ik posten.
quote:
ik zie geen filmpjesquote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
is al een topic voor
mooie meid lelijke vriend
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zal binnenkort even wat foto's+ filmpjes van mijn milf en ik posten.
doe er wat aan!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ts is gefrustreerd omdat zelfs foksters hem niet willen.
Je wou ook met mij neuken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik kan dit beamen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik doe dat ook met wolvendagen, ik bedrijf de liefde met haar.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
Het is hetzelfde als dat je een dildo in een fleshlight zou stoppen.
Waarom doe je het als je het zelf triest vindt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
Haha terechte klacht =) vind het ook treurig maar doe het heel soms zelf ook maar mijn vriendin zit echt nooit op haar fok profiel.
Bij mij nooit.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Biogarde het volgende:
Ja, was heerlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb Fok! verkering met L.no net ben ik virtueel klaargekomen.
daarom heb ik 2 kutkotersquote:
en je bent van 1990 ??quote:
had mn condoom op mn prikbord gehangen, just in case.. en ja.. ik was nog jong en naďefquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Olle. het volgende:
[..]
en je bent van 1990 ??
ben je artikel 31 ofzo? of evangelisch?
WTF HAPPEND???
Sterkte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:58 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
had mn condoom op mn prikbord gehangen, just in case.. en ja.. ik was nog jong en naďef
Oh hell to the no. FOK en m'n liefdesleven is gescheidenquote:Op maandag 22 april 2013 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat er niemandntm of
G.R.S. als ondertitel heeft
Oh jammerquote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh hell to the no. FOK en m'n liefdesleven is gescheiden
quote:Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor jou maak ik sowieso een uitzondering
Precies. Net als werk en privé, houd ik ook fok en privé gescheidenquote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh hell to the no. FOK en m'n liefdesleven is gescheiden
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef Rick_dB het volgende:
Serieus
soms spiek ik (teehee!) wel eens door de FoBo's van users, gewoon omdat het kan!1!!!
en dan zie je soms een stelletjeIpv dat ze elkaar gaan vergezellen met een filmpje, bier, en tieten (en een loodgieterscene nagespeeld voor het slapengaan).. Gaan ze elkaar op Fok! / FoBo met
duidelijk maken "hoeveel ze van elkaar houden"
![]()
niet echt een klacht, meer een lachertje
*oh enne, natuurlijk zijn er ook real life relaties die op dezelfde fora zitten, maar dat maakt het toch weer ff andersch!1!!*
Je plaatst anders wel je foto's op het forum.quote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Precies. Net als werk en privé, houd ik ook fok en privé gescheiden
Met privé doelde ik dus op liefde/relaties.quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Je plaatst anders wel je foto's op het forum.
Ah, oke. Nvm dan.quote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Met privé doelde ik dus op liefde/relaties.
Ik loop altijd met een wit T-shirt rond met daarop gedrukt in rode letters 'FOK! mod', het liefste zou ik willen dat heel de wereld het wist.quote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Precies. Net als werk en privé, houd ik ook fok en privé gescheiden
Ach Frank, kom een keer langs als ik het Voxpop-rubriekje doe. Kom je gelijk op TV met je shirt. Dan gooi je er een leuke quote over Fok! in en je bent gelijk de populairste mod op het forum!quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik loop altijd met een wit T-shirt rond met daarop gedrukt in rode letters 'FOK! mod', het liefste zou ik willen dat heel de wereld het wist.
Ik zou dat graag doen ware het niet dat jij me echt kapot verveelt met irrelevante vragen als 'wat was ooit je grote liefde'.quote:Op maandag 22 april 2013 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ach Frank, kom een keer langs als ik het Voxpop-rubriekje doe. Kom je gelijk op TV met je shirt. Dan gooi je er een leuke quote over Fok! in en je bent gelijk de populairste mod op het forum!
Ik durf het niet eens te zeggen tegen vriendinnen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik loop altijd met een wit T-shirt rond met daarop gedrukt in rode letters 'FOK! mod', het liefste zou ik willen dat heel de wereld het wist.
Niet. Afgelopen keer dat een geronseld antwoord in de TV Draait Door zat, was de vraag: "Wie zou u wel eens billenkoek willen geven?".quote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou dat graag doen ware het niet dat jij me echt kapot verveelt met irrelevante vragen als 'wat was ooit je grote liefde'.
Haha, jouw enthousiasme om mensen te verleiden tot een vreselijk niet boeiend praatje voor de televisie werkt zelfs door tot in je internetpersonage Hoink581. Het siert je wel, dat mag dan wel weer gezegd worden.quote:Op maandag 22 april 2013 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet. Afgelopen keer dat een geronseld antwoord in de TV Draait Door zat, was de vraag: "Wie zou u wel eens billenkoek willen geven?".
We staan deze week in Amsterdam-Noord, kom lekker even langs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |