Dat.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wou het proberen, echt, maar het is me niet gelukt, sorry.
lijkt me welquote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Vanaf de geboorte van Edward Bloom's zoon vertelt hij hem verhalen over wat hij allemaal heeft meegemaakt. Zijn zoon gelooft alles en vindt de verhalen van zijn vader leuk. Later - als Will Bloom groot is en gaat trouwen - vertelt zijn vader op de bruiloft in het kort over zijn verhaal en wat hij allemaal heeft beleefd. Dat vindt Edward Bloom niet leuk. Ze krijgen ruzie en zien elkaar 3 jaar niet meer. Als zijn moeder op een dag hem belt en vertelt dat zijn vader ziek op bed ligt wil hij hem bezoeken. Hij gaat met zijn vrouw naar hem toe. Hij wil weten of de verhalen echt kloppen. Als hij bij zijn vader is wil Will Bloom weten of de verhalen kloppen. Edward Bloom is een beetje boos en heeft geen zin om met hem te praten. Daarna loopt hij weg en kijkt hij een lege kamer in waar hij vroeger sliep en dan zie je het hele verhaal van wat zijn vader heeft verteld.
Zoiets?
En officiëel moeten getallen tot en met twaalf, tientallen en hondertallen voluit geschreven worden.quote:Trouwens: namen moeten met hoofdletters en gebruik Word.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |