abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82261606
Ik heb ooit weleens gefaked.. Omdat ik nooit klaarkwam en het hem een slecht gevoel gaf.. (was bij een van mijn eerste vriendjes waar ik ook seks mee had)
Bij mijn huidige vriend fake ik niet, ondanks dat hij er erg mee zit dat ik niet kom vind ik het niet eerlijk omdat te doen. En praat ik er liever over met hem.

Maar goed ik kan het me wel goed in denken dat vrouwen faken.. Zeker als ze niet snel klaarkomen en ze denken de ander daarmee te kwetsen..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_82261666
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb ooit weleens gefaked.. Omdat ik nooit klaarkwam en het hem een slecht gevoel gaf.. (was bij een van mijn eerste vriendjes waar ik ook seks mee had)
Bij mijn huidige vriend fake ik niet, ondanks dat hij er erg mee zit dat ik niet kom vind ik het niet eerlijk omdat te doen. En praat ik er liever over met hem.

Maar goed ik kan het me wel goed in denken dat vrouwen faken.. Zeker als ze niet snel klaarkomen en ze denken de ander daarmee te kwetsen..
Wat een onzin. Vrouwen moeten gewoon eens duidelijk aangeven wat wel en niet lekker is. Mannen kunnen dat ook niet ruiken.
pi_82262055
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Wat een onzin. Vrouwen moeten gewoon eens duidelijk aangeven wat wel en niet lekker is. Mannen kunnen dat ook niet ruiken.
Daarom zeg ik met mijn huidige vriend praat ik er gewoon over. En ga ik niet lopen faken.. Maar het punt is gewoon dat ik gewoon niet snel klaarkom.. En als ik zelf wist hoe ik sneller zou kunnen komen zo ik het echt wel aangeven..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_82262110
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik met mijn huidige vriend praat ik er gewoon over. En ga ik niet lopen faken.. Maar het punt is gewoon dat ik gewoon niet snel klaarkom.. En als ik zelf wist hoe ik sneller zou kunnen komen zo ik het echt wel aangeven..
Ik wijs niet specifiek naar jou. Gewoon naar vrouwen in het algemeen. Met dat faken weten mannen toch niet waar ze aan toe zijn !
pi_82262249
Hoe wil je het constante samentrekken van je spieren in de vagina echt goed kunnen faken?

Vanuit gaande dat de vrouwen die vaak faken hun eigen lichaam niet echt goed kennen en daarom ook dat niet tot in perfectie hebben geoefend. Nooit echt gevraagd, maar lijken me spieren die je standaard niet gebruikt en daarom niet echt op commando kan samentrekken.
pi_82263034
Ik heb ook wel eens gefaked, Was zo dronken dat het niet meer lukte, heb toen mijn condoom maar vol gepist.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_82274756
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef slashyou het volgende:
Ik heb ook wel eens gefaked, Was zo dronken dat het niet meer lukte, heb toen mijn condoom maar vol gepist.
Whatever...
pi_82275257
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jonge, geef nou maar toe dat je niet wil dat vrouwen faken omdat je bang bent dat ze het bij jou ook met het grootste gemak doen.
Ik geef dat met het grootste plezier toe.

Meisje, het is geen triomf voor het vrouwelijke geslacht om iemand te misleiden.

Ben jij niet bang dat iemand die je je vertrouwen geschonken hebt je bedriegt?
pi_82490647
Volgens mij is het al genoemd hier, maar een fakende vrouw is voor mij een no-go. Zeg gewoon wat er scheelt en doe niet zo moeilijk. Ik ben erg begripvol dus ik zal haar er heus niet op afkraken als ze niet kan komen ofzo. En als het aan mij ligt, zeg dat ook gewoon, dan kan ik er wat aan doen. En daar heeft zij ook wat meer aan.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:08:46 #110
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_82491521
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk lag dat aan mijzelf. Ik heb echter nergens een grote bek en ik probeer ook niet stoer te praten. Ik ben eerlijk en dat jij daardoor gegriefd bent, spijt me enorm. Nee meid, écht!
Zelden zulke onzin gelezen, je bent nu jezelf aan het faken ofzo?
Lees je eigen posts eens terug met een normale bril, meisje.

Nu fake je de orgasmes niet meer, fake je weer tegenover jezelf dat je cool en relaxt schrijft.
Als iets jou toch in je leven achtervolgt, is het wel je volkomen gebrek aan zelfinzicht, dat je grappig genoeg keer op keer wel bereikt denkt te hebben.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:25:59 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82492318
Hoi drijfhout.
Resistance is futile.
pi_82492465
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Zelden zulke onzin gelezen, je bent nu jezelf aan het faken ofzo?
Lees je eigen posts eens terug met een normale bril, meisje.

Nu fake je de orgasmes niet meer, fake je weer tegenover jezelf dat je cool en relaxt schrijft.
Als iets jou toch in je leven achtervolgt, is het wel je volkomen gebrek aan zelfinzicht, dat je grappig genoeg keer op keer wel bereikt denkt te hebben.
Het lijkt er op alsof jij haar ook achtervolgt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:31:56 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82492632
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:05 schreef Sander het volgende:
De discussie heeft echt een geniale wending gekregen
Ik vond het vrij voorspelbaar.
Resistance is futile.
pi_82492646
What happened to je fobo 7
pi_82497123
Volgens mij is de TS gewoon helemaal opgefokt en gefrustreerd dat ze al die tijd niet kon klaar komen en daarom heeft ze nu een soort van woede gecreëerd tegenover mannen die iets tegen faken hebben. Ofzo. Ik bedoel:
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk eerder na je dertigste. Veel vrouwen komen niet eens klaar voor hun twintigste.
Spreek voor jezelf?
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kerel, maak je toch niet zo druk . De OP is begrijpelijk voor vrouwen, wat jij er van vindt doet er echt niet toe.
Oh..'t is een "vrouwending". Wij vrouwen. Jaja.

Man 't druipt ervan af dat jij pissig bent dat je vriend kut was in bed en dat een orgasme voor jou per se nodig is in bed en dat heb je nooit gekregen, dus daarom zijn alle mannen hier slecht in bed en alle vrouwen faken. Rot toch op.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:48:37 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82499605
hahaha, wat een overdreven reacties hier zeg, heerlijk als die mannen die er nu pas achterkomen dat er bij hun vast en zeker ook wel eens gefaked is.

Maar lieve jongens, maak je geen zorgen, meestal is dat alleen bij jonge en onzekere meisjes die hun lichaam nog niet zo goed kennen en nog niet echt over seks durven te praten.

Maar dat het veelculdig voorkomt is een feit...

http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=vrouw+orgasme+faken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=2d7aa10c327e6a97
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:36:52 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82505542
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef DikkePanda het volgende:
Volgens mij is de TS gewoon helemaal opgefokt en gefrustreerd dat ze al die tijd niet kon klaar komen en daarom heeft ze nu een soort van woede gecreëerd tegenover mannen die iets tegen faken hebben. Ofzo. Ik bedoel:
[..]

Spreek voor jezelf?
[..]

Oh..'t is een "vrouwending". Wij vrouwen. Jaja.

Man 't druipt ervan af dat jij pissig bent dat je vriend kut was in bed en dat een orgasme voor jou per se nodig is in bed en dat heb je nooit gekregen, dus daarom zijn alle mannen hier slecht in bed en alle vrouwen faken. Rot toch op.
Denk maar lekker wat je wil denken, schat. Ik heb een bevredigend seksleven en ik fake dus ook eigenlijk nooit meer. Maar ja, de vrouwen hier weten wel wat ik bedoel.

Grappig trouwens dat zoveel mannen hier zo fel op reageren.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:46:35 #118
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_82505908
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef Seven. het volgende:
Wat ik zelf eigenlijk typischer vind is het aantal mannen dat lauw reageert, en hoe jij daar op inhaakt.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:51:18 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82508711
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:46 schreef Sander het volgende:

[..]

Wat ik zelf eigenlijk typischer vind is het aantal mannen dat lauw reageert, en hoe jij daar op inhaakt.

Je bedoelt je eigen lauwe reacties?
Resistance is futile.
pi_82508788
Vrouwen die denken dat het mannen iets boeit of de vrouw komt
pi_82508980
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:16 schreef Adames het volgende:
Hoe wil je het constante samentrekken van je spieren in de vagina echt goed kunnen faken?

Vanuit gaande dat de vrouwen die vaak faken hun eigen lichaam niet echt goed kennen en daarom ook dat niet tot in perfectie hebben geoefend. Nooit echt gevraagd, maar lijken me spieren die je standaard niet gebruikt en daarom niet echt op commando kan samentrekken.
best een serieuze vraag eigenlijk.

beetje hard lopen hijgen kan iedere mongool wel, maar verder..
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:59:48 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82509092
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Repeat het volgende:
Jaja, die heb ik nu wel vaker gehoord. Maar als het de mannen werkelijk niets interesseert, waarom proberen vrijwel alle heren in dit topic de TS dan met de grond gelijk te maken?

Sorry maar ik ga niet mee met deze theorie. Dit is pure wishful thinking, of relativering om jezelf wijs te maken dat het je niks doet zodat je dat faalgevoel niet onder ogen hoeft te komen. Terwijl dat gevoel doorgaans al nergens voor nodig was.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:00:33 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82509133
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik kan dit wel. En met mij zijn er nog velen die dat kunnen.
Resistance is futile.
pi_82509815
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Repeat het volgende:
Juist, totaal niet boeiend.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:15:16 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82509869
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef RVP67 het volgende:

[..]

Juist, totaal niet boeiend.
En omdat het je totáál niet boeit, kom je dat nog even een tweede keer melden?
Resistance is futile.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:43:25 #126
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_82511578
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef Adames het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan of die vrouwen wel een orgasme krijgen als ze masturberen
DAN ken je je lichaam misschien wel goed genoeg om te weten hoe je moet faken
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:09:07 #127
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_82513204
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Op zich is het wel heel opvallend hoe agressief jij bovenop praktisch alles wat je ook maar eginszins tegenspreekt springt. Je komt over als zo'n vrouw die vindt dat je "maar beter geen ruzie met haar kan hebben". Je probeert uit alle macht uit iets wat niet echt schokkend is, iets schokkends te maken.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:11:04 #128
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_82513313
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat voor een reacties had ik moeten geven dan? Beledigd, ontkennend en zeker dat een meisje dat nooit bij mij zou kunnen flikken?
pi_82514471
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Denk maar lekker wat je wil denken, schat. Ik heb een bevredigend seksleven en ik fake dus ook eigenlijk nooit meer. Maar ja, de vrouwen hier weten wel wat ik bedoel.

Ok "schat". Ben blij dat je nu over je domme angst om eerlijk te zijn in bed heen bent. Gelukkig "weten vrouwen wat je bedoelt". Ben je toch een beetje in 't beschermende kliekje gebleven?

Echt ontzettend zielig. Overigens reageer ik fel op jouw domheid, omdat die m'n hoofd pijn doet. Niet op de inhoud. Hou van inhoudsloze dingen.
pi_82528385
Een dubbele bevestiging is altijd een ontkenning en een dubbele ontkenning is altijd een bevestiging.

Er is geen duidelijker voorbeeld van menselijk gedragsverandering.

[ Bericht 5% gewijzigd door picardmike op 09-06-2010 00:46:12 ]
UITGESCHREVEN
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 04:12:26 #131
236264 crew  capricia
pi_82533594
Ja, ik heb ook wel eens gefaked. In het begin van al mijn relaties (zoveel zijn het er ook weer niet.. ) lukte het gewoon niet vaak. Later lukte het wel meer, maar niet altijd wanneer ik vond dat het moest lukken.
Soms heb je als vrouw wel gewoon goede seks, maar ben je niet klaargekomen. Dat is wat mij betreft okay. Maar mannen zien het toch vaak als een must dat de vrouw klaarkomt. En ze gaan net zo lang door totdat ze denken dat je klaarkomt.
En ik zeg niet dat ik klaarkom, ik zeg ook niet van niet..dus wie houdt nu eigenlijk wie voor de gek?

Ik heb ook wel seks met vrouwen gehad, en daar ga je nooit vragen of ze wel klaargekomen is. Ik merk wel aan haar lichaamstaal of ze verdere stimulatie op prijs stelt. Klaarkomen is dan niet zo super belangrijk, zeg maar. Wel leuk, maar het draait er niet om.
Ik denk dat het wel een mannelijke fixatie is, eigenlijk...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:49:49 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82536607
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Sander het volgende:

[..]

Wat voor een reacties had ik moeten geven dan? Beledigd, ontkennend en zeker dat een meisje dat nooit bij mij zou kunnen flikken?
Ik vond je eerste reactie zeer OK. Eerlijk en gewoon hoe je er echt over denkt. Daarna liet je je beïnvloeden door testosteron en ging je mij afzeiken omdat ik geen blad voor de mond neem.
Resistance is futile.
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:51:06 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82536643
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef DikkePanda het volgende:

[..]

Ok "schat". Ben blij dat je nu over je domme angst om eerlijk te zijn in bed heen bent. Gelukkig "weten vrouwen wat je bedoelt". Ben je toch een beetje in 't beschermende kliekje gebleven?

Echt ontzettend zielig. Overigens reageer ik fel op jouw domheid, omdat die m'n hoofd pijn doet. Niet op de inhoud. Hou van inhoudsloze dingen.
Dag lieve DikkePanda, hou er maar mee op. Ik reageer inhoudelijk toch niet op jou. Ervaring leert mij dat jongetjes die op hun pik getrapt zijn, toch niet voor rede vatbaar zijn.
Resistance is futile.
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:54:54 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82536751
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef kingmob het volgende:

[..]

Op zich is het wel heel opvallend hoe agressief jij bovenop praktisch alles wat je ook maar eginszins tegenspreekt springt. Je komt over als zo'n vrouw die vindt dat je "maar beter geen ruzie met haar kan hebben". Je probeert uit alle macht uit iets wat niet echt schokkend is, iets schokkends te maken.
Met mij kun je prima ruzie hebben omdat ik doorgaans de neiging heb om eerlijk en niet emotioneel te reageren. En ook als ik wel irrationeel wordt, ben ik nog niet zo erg. Ik hou gewoon niet van dit soort gedrag. Mannen zien een vrouw die haar kop boven het maaiveld uit durft te steken, blijkbaar als makkelijk slachtoffer. De mannen hier zetten hun nekharen overeind bij het minste dat ze niet zo graag lezen en komen daarna met een tank tevoorschijn terwijl ze hun punt (zoals Hephaistos. bijvoorbeeld) ook kunnen maken met een AK-47.

Jij doet ook gewoon normaal, vind ik. En degenen die hier zo belachelijk aangebrand reageren, tja, die neem ik echt niet serieus.
Resistance is futile.
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:59:33 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82536889
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 04:12 schreef capricia het volgende:
Ja, ik heb ook wel eens gefaked. In het begin van al mijn relaties (zoveel zijn het er ook weer niet.. ) lukte het gewoon niet vaak. Later lukte het wel meer, maar niet altijd wanneer ik vond dat het moest lukken.
Soms heb je als vrouw wel gewoon goede seks, maar ben je niet klaargekomen. Dat is wat mij betreft okay. Maar mannen zien het toch vaak als een must dat de vrouw klaarkomt. En ze gaan net zo lang door totdat ze denken dat je klaarkomt.
En ik zeg niet dat ik klaarkom, ik zeg ook niet van niet..dus wie houdt nu eigenlijk wie voor de gek?

Ik heb ook wel seks met vrouwen gehad, en daar ga je nooit vragen of ze wel klaargekomen is. Ik merk wel aan haar lichaamstaal of ze verdere stimulatie op prijs stelt. Klaarkomen is dan niet zo super belangrijk, zeg maar. Wel leuk, maar het draait er niet om.
Ik denk dat het wel een mannelijke fixatie is, eigenlijk...
Ik zeg tegenwoordig bij de eerste keer er al bij dat het waarschijnlijk niet gaat lukken omdat ik nou eenmaal niet zo 1,2,3 klaarkom bij een ander. Doorgaans werkt dit heel goed, jongen/meisje is lekker ontspannen en dan kun je gewoon samen gaan genieten. In één geval had ik echter beter mijn bek dicht gehouden, hij bleef maar doorgaan. Na 2 uur aankloten heb ik gezegd dat hij condoom moest pakken.
Resistance is futile.
pi_82537838
Zou niet weten wanneer mijn vriendin fake'd.... Maar als ik in haar klaar kom en nog net met mn half harde lul nog net ff door probeer te gaan tot zij komt, en zij ook met haar vingers bij zichzelf bezig is... en er dan ineens een 'hoogtepunt' komt in de zin van heel veen oeh ah en je een aantal seconden vastgepakt wordt en duidelijk NIET losgelaten wordt... Dan lijkt het met niet zo dat ze het faked of wel? Zou je dat als dame dan ook express doen NA dat de man gekomen is? Gaan jullie zo ver....

Verder gewoon een hoop spastische bewegingen duidt er toch ook wel op dat het vrouwtje klaar is gekomen? Heb ik zelf namelijk ook altijd en dat valt niet te verbergen....

Maar daarnaast, ach, als ze echt het klaarkomen faked.... dan is dat toch niet helemaal mijn probleem als ze het nooit ter sprake brengt?
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:46:08 #137
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_82538645
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Met mij kun je prima ruzie hebben omdat ik doorgaans de neiging heb om eerlijk en niet emotioneel te reageren. En ook als ik wel irrationeel wordt, ben ik nog niet zo erg. Ik hou gewoon niet van dit soort gedrag. Mannen zien een vrouw die haar kop boven het maaiveld uit durft te steken, blijkbaar als makkelijk slachtoffer. De mannen hier zetten hun nekharen overeind bij het minste dat ze niet zo graag lezen en komen daarna met een tank tevoorschijn terwijl ze hun punt (zoals Hephaistos. bijvoorbeeld) ook kunnen maken met een AK-47.

Jij doet ook gewoon normaal, vind ik. En degenen die hier zo belachelijk aangebrand reageren, tja, die neem ik echt niet serieus.
Ik ben enkel allergisch voor het toontje en die rare misplaatste trots in de OP. Als TS kies je zelf voor hoe een topic gaat verlopen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:04:48 #138
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_82539562
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vond je eerste reactie zeer OK. Eerlijk en gewoon hoe je er echt over denkt. Daarna liet je je beïnvloeden door testosteron en ging je mij afzeiken omdat ik geen blad voor de mond neem.
Je bedoelt mijn enige reactie na mijn eerste reactie, deze?
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:05 schreef Sander het volgende:
De discussie heeft echt een geniale wending gekregen

Daarna, tja. Als je dat afzeiken wilt noemen, sure.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:46 schreef Sander het volgende:

[..]

Het is niet moeilijk om te zien dat je voornamelijk reageert op de testosteronfiguren die happen.

Jouw reacties zijn feller dan de mijne. Trouwens, heb je een mannetje dat mijn hormoonhuishouding in de gaten houdt? Love to meet him.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:25:08 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82540629
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik ben enkel allergisch voor het toontje en die rare misplaatste trots in de OP. Als TS kies je zelf voor hoe een topic gaat verlopen.
Deels waar, maar dit is nog altijd SEX.

Und Sander, nevermind. Waar hebben we het over eigenlijk.
Resistance is futile.
pi_82544761
Als dit toch sex is, sla mijn reactie hierboven maar in de wind. Bij mij komen wijven altijd klaar. Basta
pi_82546575
Ik heb in mn relatie de eerste 2 jaar wel gefaked, maar dat werd ik zat omdat ik ook gewoon wou komen een keer. Punt is dus dat ik dat niet kan met alleen sex. We waren een keertje bezig en ik kwam zoals gewoonlijk weer niet maar hij bleef maar door likken en likken en likken en op een gegeven moment had ik zoiets van.. Oke, en nu moet ik het zeggen. Dus verteld dat ik eigenlijk niet klaar kan komen van likken of wat dan ook. Dat een jongen me nog nooit klaar heeft laten komen. Toen vertrok zijn kop een beetje 'Ja maar euh al die andere keren dan? Gefaked?' 'Ehm.. Ja.. sorry..' 'Waarom dan?' 'Omdat je altijd zo je best doet en ik het zielig voor je vond.' En gelukkig kon ie er uiteindelijk wel mee leven, hij vond het zielig voor me dat ik niet klaar kon komen Nu hebben we maniertjes dat het wel lukt hoor
pi_82551299
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Fes1-2 het volgende:
Als dit toch sex is, sla mijn reactie hierboven maar in de wind. Bij mij komen wijven altijd klaar. Basta
Haha, ze faken.
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:50:41 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82551408
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:28 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ik heb in mn relatie de eerste 2 jaar wel gefaked, maar dat werd ik zat omdat ik ook gewoon wou komen een keer. Punt is dus dat ik dat niet kan met alleen sex. We waren een keertje bezig en ik kwam zoals gewoonlijk weer niet maar hij bleef maar door likken en likken en likken en op een gegeven moment had ik zoiets van.. Oke, en nu moet ik het zeggen. Dus verteld dat ik eigenlijk niet klaar kan komen van likken of wat dan ook. Dat een jongen me nog nooit klaar heeft laten komen. Toen vertrok zijn kop een beetje 'Ja maar euh al die andere keren dan? Gefaked?' 'Ehm.. Ja.. sorry..' 'Waarom dan?' 'Omdat je altijd zo je best doet en ik het zielig voor je vond.' En gelukkig kon ie er uiteindelijk wel mee leven, hij vond het zielig voor me dat ik niet klaar kon komen Nu hebben we maniertjes dat het wel lukt hoor
Lijkt me kut, om na twee jaar alsnog toe te moeten geven. Maar wel goed dat je dat alsnog gedaan hebt.
Resistance is futile.
pi_82552456
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef Sander het volgende:

[..]

Je bedoelt mijn enige reactie na mijn eerste reactie, deze?
[..]

Daarna, tja. Als je dat afzeiken wilt noemen, sure.
[..]

Het is niet moeilijk om te zien dat je voornamelijk reageert op de testosteronfiguren die happen.

Jouw reacties zijn feller dan de mijne. Trouwens, heb je een mannetje dat mijn hormoonhuishouding in de gaten houdt? Love to meet him.
TS is gewoon jaloers op onze testosteron niveau's. Dat zou zij ook wel willen, maar ja ... vrouwtje ...
pi_82552584
quote:
Ik zou me als vriend zijnde echt beduveld voelen. Als je al over zoiets liegt.. djeez.
pi_82552742
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik zou me als vriend zijnde echt beduveld voelen. Als je al over zoiets liegt.. djeez.
Ik ook. Ik zou me gaan afvragen waar je al die jaren verder over gelogen hebt.

Ik zou er niet meer op kunnen vertrouwen dat je zelf je behoeftes aangeeft.

Ik zou er niet meer op kunnen vertrouwen dat je eerlijk bent, ook al denk je dat je me daarmee kwetst.

Allemaal niet echt fijne uitgangspunten voor het voortzetten van een relatie.
pi_82552871
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:15 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Ik ook. Ik zou me gaan afvragen waar je al die jaren verder over gelogen hebt.

Ik zou er niet meer op kunnen vertrouwen dat je zelf je behoeftes aangeeft.

Ik zou er niet meer op kunnen vertrouwen dat je eerlijk bent, ook al denk je dat je me daarmee kwetst.

Allemaal niet echt fijne uitgangspunten voor het voortzetten van een relatie.
Juustem. Na 2 jaar een keer met degelijke informatie komen aankakken ! Zit goed met die communicatie in die relatie.
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:37:19 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82562181
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:09 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

TS is gewoon jaloers op onze testosteron niveau's. Dat zou zij ook wel willen, maar ja ... vrouwtje ...
.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Nou ja, het is inderdaad niet leuk om op zo'n manier een relatie te beginnen. Het is ook niet leuk om steeds te moeten faken. En ik zou me ook bedonderd voelen. Maar de praktijk leert dan ook dat relaties waarin gefaked wordt, meestal geen leven lang duren.
Resistance is futile.
pi_82563456
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

.
[..]

Nou ja, het is inderdaad niet leuk om op zo'n manier een relatie te beginnen. Het is ook niet leuk om steeds te moeten faken. En ik zou me ook bedonderd voelen. Maar de praktijk leert dan ook dat relaties waarin gefaked wordt, meestal geen leven lang duren.
Wat een loos kutargument. Niemand dwingt je tot faken
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:52:39 #150
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_82565866
quote:
pas na 2jaar toegeven...
wtf

gelukkig is je vent blijkbaar een mietje, ik had je zo gedumpt, gewoon omwille van het feit dat je 2jaar lang gelogen hebt..
damn, schaam u zelf
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')