dat tweede geldt net zo goed ook voor vrouwen hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:47 schreef graan het volgende:
vrouwen kunnen een orgasme faken, mannen kunnen een hele relatie faken.
No thanks.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef picardmike het volgende:
Ik kom meestal ook niet klaar bij vrouwen boehoe. Het enige verschil is dat ik het niet kan verbergen en meteen een kutopmerking krijg dat ik impotent ben. Ik kom pas klaar als ik zeker weet dat een vrouw ook geniet en ook goede seks kan leveren. Helaas sommige vrouwen die hebben geen stijl geen ritme geen zwoelheid.
Helaas voor vrouwen kan ik wel uren doorgaan met een stijve tot ze doodmoe zijn.
Maar TS als jij je startrek uniform aantrekt met combage en ik ook misschien dan wel.
Goed verhaal. Maar denk je écht dat ze het niet doorhad?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Quickie_Butt het volgende:
Oh joy! Een faketopic
Hier ook een faker pur sang!
Ok bij mij begon het omdat (hierop terugkijkend is het werkelijk te idioot voor woorden en ben ik blijkbaar te vroeg begonnen met sex) wanneer ik sex had met een vriendje hij op een bepaald moment harder begon te hijgen en te kreunen. Nu weet ik dus dat hij een orgasme had. Op dat moment had ik geen idee en ging maar gewoon vrolijk meekreunen en hijgen want dat hoorde blijkbaar zo (oh men dat ik dit vertel
enfin).
Later had ik wel door dat de jongen in kwestie dan klaarkwam, maar bij mij zat het harder kreunen en hijgen er al zo ingebakken (ja ik neukte flinke wat af in mijn jongere jaren) dat ik volautomatisch dat begon te doen zodra hij klaarkwam (ze zullen wel steeds gedacht hebben: goh die komt telkens gelijk klaar met mij, handig
).
Nu doe ik dat niet meer aangezien ik inmiddels wat meer sexueel ervaren ben (kwantiteit staat daar dus niet garant voor). Ik weet nu dat ik net zo goed mag en kan genieten van de sex als de man. En dus niks hoef te faken.
Ik heb trouwens vorig jaar nog wel 1x gefaked toen ik sex met een vrouw had waar ik maar niet vanaf kwam. Ze _bleef_ maar doorgaan
. Ik heb toen een mega orgasme gefaked zodat ik daarna aannemelijk doodvermoeid was. En dat hielp want daarna liet ze me met rust
![]()
Ja, dát zal ze leren!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:47 schreef graan het volgende:
Ik heb dat niet als ik klaar kom, hij gaat wel wat sneller maar niet zo snel als dat ik in een sportwedstrijd zit.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niemand want het is al 5 jaar geleden? Ik heb tegenwoordig nergens last meer van in ieder geval.
In plaats dat je je even gedeist houdt en afwacht wat andere vrouwen hierover te zeggen hebben, wie weet leer je ervan. Niet gelijk op je pik getrapt zijn want dan kijken andere vrouwen wel uit voor ze hier eens eerlijk over zijn. Tssss, gelijk zo opvliegend met je vraagteken/uitroepteken en je toontje.
En neem eens iets aan van een ander. Geloof me nou maar van die hartslag. Voor maar weinig vrouwen is seks echt topsport hoor. Het enige standje waar wij het echt zwaar hebben is bovenop en er zijn niet zoveel vrouwen die klaarkomen door bovenop te zitten. Ik heb echt weinig conditie en ik ben behoorlijk actief in bed, maar mijn hart gaat pas echt tekeer als ik klaarkom.
Stoer hey!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:47 schreef graan het volgende:
Als jij wilt faken dan kan ik daar niet mee zitten hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef Seven. het volgende:
En ja heren, we weten wel dat jullie het liever niet hebben. Daar gaat het niet over in dit topic dus gewoon bek dicht.
Zucht. Léés dan en leer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:20 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Als jij wilt faken dan kan ik daar niet mee zitten hoor.
Jij blijft onbevredigd achter en hij is lekker klaar gekomen.
Wie heb jij daar nou mee, je partner of jezelf ?
Dan moet je dat gewoon duidelijk zeggen vanaf het begin en niet faken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zucht. Léés dan en leer.
Hoe dan ook. Ik had ooit eens een tijd seks met iemand, zodra die erachter kwam dat ik niet klaarkwam (omdat ik toen al niet meer fakete) ging hij steeds vragen 'doe ik het goed zo?'. En ook zo'n zielig toontje erbij. Vette afknapper voor een vrouw die van dominante mannen houdt in bed maar ik dacht, doe eens gek en geef het een kans. Na een maand intensief oefenen was ik de druk om klaar te komen zó beu dat ik er een einde aan gemaakt heb. Zonder ooit klaar te komen.
Oh, nog zoiets.. Ik kom graag tegelijkertijd klaar maar dan moet ik wel met mezelf spelen. Ik heb her en der wel eens iemand getroffen die daarover zwáár in zijn wiek geschoten was. Blijkbaar was het bedreigend of zo?
Tja, je valt op dominante mannen en bent dan verbaasd dat ze over de raarste dingen op hun ego getrapt zijn?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zucht. Léés dan en leer.
Hoe dan ook. Ik had ooit eens een tijd seks met iemand, zodra die erachter kwam dat ik niet klaarkwam (omdat ik toen al niet meer fakete) ging hij steeds vragen 'doe ik het goed zo?'. En ook zo'n zielig toontje erbij. Vette afknapper voor een vrouw die van dominante mannen houdt in bed maar ik dacht, doe eens gek en geef het een kans. Na een maand intensief oefenen was ik de druk om klaar te komen zó beu dat ik er een einde aan gemaakt heb. Zonder ooit klaar te komen.
Oh, nog zoiets.. Ik kom graag tegelijkertijd klaar maar dan moet ik wel met mezelf spelen. Ik heb her en der wel eens iemand getroffen die daarover zwáár in zijn wiek geschoten was. Blijkbaar was het bedreigend of zo?
Ik fake al een hele tijd niet meer. En ik ga echt niet van tevoren zeggen, van oh, luister even, ik ga mezelf straks aanraken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:17 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dan moet je dat gewoon duidelijk zeggen vanaf het begin en niet faken.
Waar zie je verbazing staan? Overigens zijn het niet de dominante mannen die op hun pik getrapt zijn als ik niet kom of mezelf aanraak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, je valt op dominante mannen en bent dan verbaasd dat ze over de raarste dingen op hun ego getrapt zijn?
Ik denk helemaal niet na over hoe mannen er tegenaan kijken, ik vertel je hoe ik er tegenaan kijk.quote:Zoals al eerder gezegd, je hebt een verwrongen beeld van hoe de gemiddelde man tegen dit soort dingen aankijkt.
Waarom zou een dominante man eerder zich op zn ego getrapt voelen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, je valt op dominante mannen en bent dan verbaasd dat ze over de raarste dingen op hun ego getrapt zijn?
Ha fijn er komen ook nog echte vrouwen in dit topic ipv die fakers.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
99 tot 100%, dat geloof ik niet, zijn die cijfers betrouwbaar of zelf bedacht? Ik heb nog nooit gefaked, soms lukt het niet, big deal, ik vind een orgasme niet het allerlekkerste van seks. De kerel die last krijgt van zn ego omdat ik niet klaar kom gaat maar lekker een ander neuken, daag.
Hele grote kans dat een vrouw bij jou ook wel eens gefakes heeft, wie weet nog wel vaker als eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is eigenlijk behoorlijk triest bezig (geweest) als ik het allemaal nog een keer lees.
Mijn god! Het stond in een of ander boekje! Dan moet het wel waar zijn!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hele grote kans dat een vrouw bij jou ook wel eens gefakes heeft, wie weet nog wel vaker als eens.
denk dat zelfs bijna iedere vrouw het wel eens heeft gedaan, laatst in een of ander boekje stond geloof ik 94%
Helemaal waar, ik heb net dezelfde ervaring.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat een vrouw klaar kwam (verschillende vrouwen), en ook dat ze dat niet lukte. Je opmerking dat je dat als man niet doorhebt, nooit door kunt hebben, is dikke bullshit. Een man die echte orgasmes regelmatig heeft meegemaakt, herkent echt wel het verschil.
Als ik dat bedoelde had ik wel een magazine getypt, nee, geloof dat dit "Het goede seks boekje "was, heb meerder van dat soort boekjes dus weet het niet zeker.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:14 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Mijn god! Het stond in een of ander boekje! Dan moet het wel waar zijn!![]()
Ik geef het ongeveer 94% kans dat dat een of andere boekje de Viva, Flair, Marie-Clair of een ander vodje was van vergelijkbaar wetenschappelijk caliber.
Maar anyhoe, je hebt als vrouw alleen jezelf ermee.
Vind het wel grappig dat vele mannen nu op hun pikkie getrapt zijn en dan ook zo reageren.quote:Als je salaris aan de eind van de maand niet overgeschreven is ga je toch ook niet faken dat dat wel is gebeurd? En als je werkgever, nadat je hem erop aangesproken hebt, nog steeds geen salaris overmaakt dan zoek je toch een andere?
Als ik voor mezelf spreek: iets te vaak meegemaakt hoeveel leed (jonge) meiden kunnen aanrichten bij zichzelf of anderen juist doordat ze bang zijn iemand te kwetsen en dus maar gaan liegen/faken/onheus gedragen/wat dan ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde had ik wel een magazine getypt, nee, geloof dat dit "Het goede seks boekje "was, heb meerder van dat soort boekjes dus weet het niet zeker.
[..]
Vind het wel grappig dat vele mannen nu op hun pikkie getrapt zijn en dan ook zo reageren.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef Seven. het volgende:
Faken. Gewoon. Omdat het kan niet lukt.
99 tot 100% van de vrouwen heeft wel eens gefaked. Sommigen bij een mislukte one nighter, anderen faken jarenlang bij hun vriendje. Fake-experts zijn het er over eens: mannen zijn makkelijk om de tuin te leiden. We maken wat extra herrie, graven die nagels in zijn rug, bewegen wat heftiger, spannen een paar strategische spieren aan en voila, hij denkt dat je komt. Vrouwen hebben het onder elkaar overigens perfect door als er gefaked wordt.
De grootste motivator om te faken: prestatiedrang, hij heeft het gevoel te falen als hij denkt dat je niet klaarkomt. Dit komt omdat hij de vrijpartij als faalpartij ziet als hij zelf niet komt. Een onafgemaakte vrijpartij is volgens de legende als het pissen moeten onderbreken voor de man.
Sowieso is faken nog redelijk not done in onze maatschappij, we zijn er ten slotte niet eerlijk over achteraf. En zie hier dit topic, voor al jouw ervaringen over faken en gefaked zijn. En ja heren, we weten wel dat jullie het liever niet hebben. Daar gaat het niet over in dit topic dus gewoon bek dicht.
Jonge, geef nou maar toe dat je niet wil dat vrouwen faken omdat je bang bent dat ze het bij jou ook met het grootste gemak doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:13 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Ha fijn er komen ook nog echte vrouwen in dit topic ipv die fakers.
Faken is je eigen probleem. Je bent niet assertief genoeg en in plaats van dat je iets aan dat probleem gaat doen ga je het alleen erger maken door je partner en jezelf te misleiden.![]()
En als je partner zo weinig om je geeft dat het hem niets kan schelen of je geniet van de sex ... nou ja triest dat ik dit moet afmaken ... maar misschien moet je dan een ander zoeken?
Dat zeggen we ook niet. Alleen liegen we er niet over (kunnen we meestal ook niet).quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee jullie mannen krijgen m ook allemaal omhoog
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
sjesus zeg. vrouwen kunnen ook werkelijk helemaal NIETS he. zelfs gewoon klaarkomen is nog te moeilijk. godzijdank hebben jullie ons om jullie een beetje door dit moeilijke leven heen te leiden, anders werd het helemaal niks met jullie.
ach, is niet erg hoor. we doen het graag. nee echt.
Ik weet dat ik eigenlijk niet moet happen, maar als mannen eens wat meer hun best deden om het vrouwelijk lichaam te begrijpenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
sjesus zeg. vrouwen kunnen ook werkelijk helemaal NIETS he. zelfs gewoon klaarkomen is nog te moeilijk. godzijdank hebben jullie ons om jullie een beetje door dit moeilijke leven heen te leiden, anders werd het helemaal niks met jullie.
ach, is niet erg hoor. we doen het graag. nee echt.
Uhh lees je OP nog eens na zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef Seven. het volgende:
Ik denk helemaal niet na over hoe mannen er tegenaan kijken, ik vertel je hoe ik er tegenaan kijk.
Juist !quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
En wat blijkt vervolgens in het topic? De meeste mannen interesseert het geen bal
Dat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef Chanty het volgende:
Denk dat wanneer een man begrijpt dat een vrouw niet altijd perse klaar hoeft te komen om van seks te genieten, hij minder snel het idee zal hebben dat hij faalt als het een keer niet lukt.
Bij jou misschien...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef ApenkoppieNED het volgende:
en zeggen dat het heel normaal is, dat een vrouw niet altijd klaarkomt want dat is het ook...
Bij jou faken ze dus waarschijnlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |