Hele grote kans dat een vrouw bij jou ook wel eens gefakes heeft, wie weet nog wel vaker als eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is eigenlijk behoorlijk triest bezig (geweest) als ik het allemaal nog een keer lees.
Mijn god! Het stond in een of ander boekje! Dan moet het wel waar zijn!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hele grote kans dat een vrouw bij jou ook wel eens gefakes heeft, wie weet nog wel vaker als eens.
denk dat zelfs bijna iedere vrouw het wel eens heeft gedaan, laatst in een of ander boekje stond geloof ik 94%
Helemaal waar, ik heb net dezelfde ervaring.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat een vrouw klaar kwam (verschillende vrouwen), en ook dat ze dat niet lukte. Je opmerking dat je dat als man niet doorhebt, nooit door kunt hebben, is dikke bullshit. Een man die echte orgasmes regelmatig heeft meegemaakt, herkent echt wel het verschil.
Als ik dat bedoelde had ik wel een magazine getypt, nee, geloof dat dit "Het goede seks boekje "was, heb meerder van dat soort boekjes dus weet het niet zeker.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:14 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Mijn god! Het stond in een of ander boekje! Dan moet het wel waar zijn!![]()
Ik geef het ongeveer 94% kans dat dat een of andere boekje de Viva, Flair, Marie-Clair of een ander vodje was van vergelijkbaar wetenschappelijk caliber.
Maar anyhoe, je hebt als vrouw alleen jezelf ermee.
Vind het wel grappig dat vele mannen nu op hun pikkie getrapt zijn en dan ook zo reageren.quote:Als je salaris aan de eind van de maand niet overgeschreven is ga je toch ook niet faken dat dat wel is gebeurd? En als je werkgever, nadat je hem erop aangesproken hebt, nog steeds geen salaris overmaakt dan zoek je toch een andere?
Als ik voor mezelf spreek: iets te vaak meegemaakt hoeveel leed (jonge) meiden kunnen aanrichten bij zichzelf of anderen juist doordat ze bang zijn iemand te kwetsen en dus maar gaan liegen/faken/onheus gedragen/wat dan ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde had ik wel een magazine getypt, nee, geloof dat dit "Het goede seks boekje "was, heb meerder van dat soort boekjes dus weet het niet zeker.
[..]
Vind het wel grappig dat vele mannen nu op hun pikkie getrapt zijn en dan ook zo reageren.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef Seven. het volgende:
Faken. Gewoon. Omdat het kan niet lukt.
99 tot 100% van de vrouwen heeft wel eens gefaked. Sommigen bij een mislukte one nighter, anderen faken jarenlang bij hun vriendje. Fake-experts zijn het er over eens: mannen zijn makkelijk om de tuin te leiden. We maken wat extra herrie, graven die nagels in zijn rug, bewegen wat heftiger, spannen een paar strategische spieren aan en voila, hij denkt dat je komt. Vrouwen hebben het onder elkaar overigens perfect door als er gefaked wordt.
De grootste motivator om te faken: prestatiedrang, hij heeft het gevoel te falen als hij denkt dat je niet klaarkomt. Dit komt omdat hij de vrijpartij als faalpartij ziet als hij zelf niet komt. Een onafgemaakte vrijpartij is volgens de legende als het pissen moeten onderbreken voor de man.
Sowieso is faken nog redelijk not done in onze maatschappij, we zijn er ten slotte niet eerlijk over achteraf. En zie hier dit topic, voor al jouw ervaringen over faken en gefaked zijn. En ja heren, we weten wel dat jullie het liever niet hebben. Daar gaat het niet over in dit topic dus gewoon bek dicht.
Jonge, geef nou maar toe dat je niet wil dat vrouwen faken omdat je bang bent dat ze het bij jou ook met het grootste gemak doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:13 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Ha fijn er komen ook nog echte vrouwen in dit topic ipv die fakers.
Faken is je eigen probleem. Je bent niet assertief genoeg en in plaats van dat je iets aan dat probleem gaat doen ga je het alleen erger maken door je partner en jezelf te misleiden.![]()
En als je partner zo weinig om je geeft dat het hem niets kan schelen of je geniet van de sex ... nou ja triest dat ik dit moet afmaken ... maar misschien moet je dan een ander zoeken?
Dat zeggen we ook niet. Alleen liegen we er niet over (kunnen we meestal ook niet).quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee jullie mannen krijgen m ook allemaal omhoog
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
sjesus zeg. vrouwen kunnen ook werkelijk helemaal NIETS he. zelfs gewoon klaarkomen is nog te moeilijk. godzijdank hebben jullie ons om jullie een beetje door dit moeilijke leven heen te leiden, anders werd het helemaal niks met jullie.
ach, is niet erg hoor. we doen het graag. nee echt.
Ik weet dat ik eigenlijk niet moet happen, maar als mannen eens wat meer hun best deden om het vrouwelijk lichaam te begrijpenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
sjesus zeg. vrouwen kunnen ook werkelijk helemaal NIETS he. zelfs gewoon klaarkomen is nog te moeilijk. godzijdank hebben jullie ons om jullie een beetje door dit moeilijke leven heen te leiden, anders werd het helemaal niks met jullie.
ach, is niet erg hoor. we doen het graag. nee echt.
Uhh lees je OP nog eens na zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef Seven. het volgende:
Ik denk helemaal niet na over hoe mannen er tegenaan kijken, ik vertel je hoe ik er tegenaan kijk.
Juist !quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
En wat blijkt vervolgens in het topic? De meeste mannen interesseert het geen bal
Dat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef Chanty het volgende:
Denk dat wanneer een man begrijpt dat een vrouw niet altijd perse klaar hoeft te komen om van seks te genieten, hij minder snel het idee zal hebben dat hij faalt als het een keer niet lukt.
Bij jou misschien...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef ApenkoppieNED het volgende:
en zeggen dat het heel normaal is, dat een vrouw niet altijd klaarkomt want dat is het ook...
Bij jou faken ze dus waarschijnlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |