quote:Mariah Carey zwanger
AMSTERDAM - Het hing al een tijdje in de lucht. Mariah Carey heeft eindelijk officieel bevestigd dat ze zwanger is.
“Mariah en haar man Nick Cannon zijn in de wolken”, vertelt een bron aan RadarOnline. “Het stel doet niets anders dan 24 uur per dag lachen. Ze is al een tijdje zwanger, maar het koppel heeft het bewust zo lang mogelijk stil proberen te houden."
Dat verklaart waarom Mariah nooit uit de auto stapte tijdens hun vakantietrip langs de Californische kustlijn. Mariah en Nick trouwden in 2008 nadat ze elkaar pas zes weken kenden.
Mooie fotoquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef kvd het volgende:
De eerste foto van Nikki met Jolie Lisa Lotte
[ afbeelding ]
http://www.showbizspy.com(...)nd-child-report.htmlquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Weten jullie zeker dat bevestigd is dat Courtney Cox zwanger is? Heb er helemaal niks over gelezen eigenlijk...?
Edit: ik kan natuurlijk ook even zelf googlen
http://www.people.com/people/article/0,,627509,00.html
En als het in People staat is het doorgaans waar..... leuk! Die is echt low profile geweest dan. Niet eens één foto van gezien volgens mij.
Edit 2: oh dat artikel is uit 2004
Wat een olifantendracht...
Mooie fotoquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef kvd het volgende:
De eerste foto van Nikki met Jolie Lisa Lotte
[ afbeelding ]
quote:Kevin Costner is in seventh heaven.
The Oscar-winning director, 55, and his wife, Christine Baumgartner Costner, 36, welcomed a baby girl named Grace Avery Costner on Wednesday, the actor’s rep tells PEOPLE. This is Costner’s seventh child, his third with Christine.
Grace arrived at 5:46 p.m. in California. She weighed 7 lbs., 11 oz., and was 21 inches at birth.
Both mother and daughter are doing well, says the spokesman.
The baby’s impending arrival was announced in March. The Costners have been married since 2004.
Grace’s siblings are Hayes Logan, 16 months, Cayden Wyatt, 3, Liam, 13, Joe, 22, Lily, 23, and Annie, 25.
quote:As denials go, it wasn't exactly a slamdunk.
Choosing his words very carefully, Lakers star Lamar Odom says that if the online reports are true, and wife Khloe Kardashian is expecting a child, it would be news to him
"I can't confirm that," he told ESPN on Wednesday at practice for the NBA Championship Series. "I don’t think so."
ESPN notes he was smiling while he said this.
"She hasn't told me if she was pregnant," he added. "I probably would be the first to know."
Both Odom and Kardashian have made no secret of their desire to have a child. Earlier this year, she said she was "not doing anything" to prevent getting pregnant and that "we both want to."
Duh. Vruchtbaarheidsbehandelingen heb je zowat standaard nodig op die leeftijd.. Of je dwingt ze idd af als je toch genoeg geld hebt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:14 schreef shomila het volgende:
'Mariah Carey krijgt tweeling'
van onze redactie
AMSTERDAM - Mariah Carey zou dubbel goed nieuws hebben gekregen: ze zou in verwachting zijn van een tweeling.
Deze week werd bekend dat de zangeres en haar man Nick Cannon in verwachting zijn. Er gingen al lange tijd geruchten over eventuele gezinsuitbreiding van de twee, maar tot nog toe ontkenden ze alles.
Nu meldt The National Enquirer dat het stel dubbel blij mag zijn: Mariah zou in verwachting zijn van een tweeling. Ook wordt gemeld dat het stel ondersteuning heeft gehad bij het zwanger raken. De zangeres zou vruchtbaarheidsbehandelingen hebben ondergaan. Die lijken dus in ieder geval hun werk te hebben gedaan...
En wel heel dringend ook als je hiervoor speciaal een account hebt aangemaaktquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef Lovechild het volgende:
Is het trouwens ook niet zo dat je boven de 36 een grotere kans op een tweeling hebt? Of is dat weer een gevalletje klok/klepel
Ik zeg niet dat je gelijk onvruchtbaar bent, maar biologisch is het het beste om tussen je 20e en 30e kinderen te krijgen. Daarna neemt je vruchtbaarheid af, je onvruchtbaarheid toe en gaat de kwaliteit van je eicellen achteruit, de kans op complicaties groter. Ik zeg niet dat je dan niet normaal zwanger kunt raken, maar die kans wordt wel kleiner. Persoonlijke verschillen heb je altijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef HaagsWichtje het volgende:
Aha, hier wil ik toch even op reageren. Iedereen gaat er blijkbaar vanuit dat je na je veertigste zo ongeveer afgeschreven bent en alleen nog met medische hulp zwanger kan raken.
Ik wilde hier toch even melden dat ik op 44 jarige leeftijd zwanger ben geworden zonder enige medische hulp. Statistisch gezien is de kans misschien wat kleiner maar het is geenszins zo dat je op deze leeftijd niet meer vruchtbaar bent.
Vroeger waren er veel vrouwen die na hun veertigste nog zwanger raakten, tegenwoordig heeft men een keuze en is het aantal 40 jarige moeders met kleine kinderen een stuk kleiner. Maar dat je niet meer zwanger kunt worden of dat het alleen nog maar met ingrijpen lukt is gewoon niet waar.
Oh ja, mijn kind kwam kerngezond ter wereld, ik had geen compicaties, een prima zwangerschap en ik heb een erg leuke en vrolijke dochter.
Daarbij denk ik echt niet dat ik een wereldwonder ben.
He, he dat moest ik even kwijt
Volgens mij nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En wel heel dringend ook als je hiervoor speciaal een account hebt aangemaakt![]()
![]()
Is het trouwens ook niet zo dat je boven de 36 een grotere kans op een tweeling hebt? Of is dat weer een gevalletje klok/klepel
Ja, uitzonderingen bevestigen de regel. Alleen dat maakt het niet per se oke dat alle moeders maar boven de 40 kinderen moeten krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef HaagsWichtje het volgende:
Aha, hier wil ik toch even op reageren. Iedereen gaat er blijkbaar vanuit dat je na je veertigste zo ongeveer afgeschreven bent en alleen nog met medische hulp zwanger kan raken.
Ik wilde hier toch even melden dat ik op 44 jarige leeftijd zwanger ben geworden zonder enige medische hulp. Statistisch gezien is de kans misschien wat kleiner maar het is geenszins zo dat je op deze leeftijd niet meer vruchtbaar bent.
Vroeger waren er veel vrouwen die na hun veertigste nog zwanger raakten, tegenwoordig heeft men een keuze en is het aantal 40 jarige moeders met kleine kinderen een stuk kleiner. Maar dat je niet meer zwanger kunt worden of dat het alleen nog maar met ingrijpen lukt is gewoon niet waar.
Oh ja, mijn kind kwam kerngezond ter wereld, ik had geen compicaties, een prima zwangerschap en ik heb een erg leuke en vrolijke dochter.
Daarbij denk ik echt niet dat ik een wereldwonder ben.
He, he dat moest ik even kwijt
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En wel heel dringend ook als je hiervoor speciaal een account hebt aangemaakt![]()
![]()
Jawel! Bron is kindjeopkomst.nlquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee johToch? Alleen met al die vruchtbaarheidsmeuk, maar niet leeftijd gebonden voor zover ik weet.
Zat er een jaartje naastquote:Wanneer de vrouw ouder is dan 35 jaar heeft zij meer kans op een tweeling. Dat vrouwen die op latere leeftijd zwanger worden een grotere kans hebben op een tweeling, was wel al langer bekend. Vrouwen jonger dan 25 hebben bijvoorbeeld 1% kans op het krijgen van een tweeling. Is de vrouw ouder dan 35, dan is dat ruim 2%. Met andere woorden: de kans dat je een tweeling krijgt, is na de 35e van de vrouw verdubbeld. Maar hoe komt dat? Dit is onderzocht en waarschijnlijk is het FSH hormoon hiervoor verantwoordelijk. Dit hormoon, dat door de hersenen wordt afgegeven, 'bepaalt' hoeveel en welke eitjes bevrucht worden. Bij vrouwen boven de 35 blijkt er meer FSH vrij te komen, waardoor er meer eitjes kunnen worden afgegeven. Daar staat tegenover dat er bij vrouwen van die leeftijd minder eitjes beschikbaar zijn. De kans dat ze zwanger raken is dus minder groot. Je kunt dit hele proces vergelijken met een hand die in een ballenbak graait. FSH is de hand die de ballen, de eitjes in dit geval, pakt. Hoe groter de hand, hoe groter de kans dat er meer eitjes in één keer gepakt kunnen worden en je een meerling krijgt. De ballenbak is dus weliswaar aardig leeg, maar de hand is groter.
Ik heb een vriendin met twee twee-eiige tweelingen (1x m-j, 1x m-m) en er komen geen tweelingen in de familie voor. Volgens mij kan wat een tweeling betreft gewoon allesquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgens mij nietHangt er ook vanaf wat voor tweeling (een- of twee-eiig), en of er nog erfelijke factoren zijn
Ik weet wel dat een tweelingzwangerschap op latere leeftijd medisch wordt beschouwd als een 'afwijking' (leeftijdskwestie, dus). Maar dat is dan tenminste een leuke afwijkingquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met twee twee-eiige tweelingen (1x m-j, 1x m-m) en er komen geen tweelingen in de familie voor. Volgens mij kan wat een tweeling betreft gewoon alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |