Owja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Unstoppable op 04-06-2010 01:49:29 ]
quote:Seth Petruzelli (12-4 MMA, 0-2 UFC), a former UFC fighter who rose to fame after famously knocking out Kevin "Kimbo Slice" Ferguson at an October 2008 EliteXC show, has rejoined the UFC and meets fellow light heavyweight Ricardo Romero (10-1 MMA, 0-0 UFC) next month at UFC 116.
Goed nieuws, ik mag zijn vechtstijl graag zien. Hij durft er tenminste een paar goeie kicks in te gooien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Seth "The Legend Killer" Petruzelli resigned by UFC
[..]
Hoezo identiteitscrisis?! Eerst was hij te licht voor Brock e.d., opgebulkt naar 265 en nu terug naar 265205? Lijkt me geen goed plan voor Mir...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:56 schreef Unstoppable het volgende:
Mir![]()
http://www.bloodyelbow.co(...)sidering-dropping-to
Idd, 60 pounds is nogal wat en imo is hij kansloos op LHW. Skilllevel ligt in mijn ogen daar hoger dan in HW.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoezo identiteitscrisis?! Eerst was hij te licht voor Brock e.d., opgebulkt naar 265 en nu terug naar 2605? Lijkt me geen goed plan voor Mir...
205 toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoezo identiteitscrisis?! Eerst was hij te licht voor Brock e.d., opgebulkt naar 265 en nu terug naar 265? Lijkt me geen goed plan voor Mir...
quote:It was announced today that MMA legend Bas "El Guapo" Rutten is among the award nominees as Heineken and the Grand Central Oyster Bar in New York celebrate the annual Holland Herring Festival with the "Salute to Dutch Sportsmen."
At the event, set for Thursday, June 10, sports media and fans will select the greatest athlete of Dutch heritage.
Though he will not be in attendance at the event, Rutten is joined on the ballot by soccer players Edgar Davids, Johan Cruyff, Ruud Gullit, Marco Van Basten, Johan Neeskens, Robin Van Persie, Dennis Bergkamp and Frank Rijkaard, big league pitchers Bert Blyleven and Curt Schilling, NBA players Rik Smits, Kiki Vandeweghe and Keith Van Horn, U.S. Open Tennis champ Tom Okker, and track and field stars Fanny Blankers-Koen, a quadruple-gold medalist at the 1948 Summer Olympics, and Cornelius Warmerdam, men's pole vault world record holder.
The festivities take place from 6-8 p.m. The Grand Central Oyster Bar is located on the lower level of Grand Central Terminal at 42nd Street in New York City.
Ahum, het was al laat gisteren...quote:
Vet! Bas is the man!quote:
quote:Politie op zoek naar kickbokser Badr Hari
Uitgegeven: 4 juni 2010 15:35
Laatst gewijzigd: 4 juni 2010 15:40
AMSTERDAM – Justitie is op zoek naar kickbokser Badr Hari. De meervoudig winnaar van de prestigieuze K1-titel wordt verdacht van het mishandelen van een portier in februari.
Dat schrijft Het Parool. Aanvankelijk werd geen aanklacht ingediend, omdat de 33-jarige portier geen aangifte deed en er geen camerabeelden beschikbaar waren. Op basis van rechercheonderzoek is toch besloten vier verdachten aan te houden. De 25-jarige Hari wordt sinds woensdag gezocht, maar is vooralsnog voortvluchtig. Drie medeverdachten zijn wel gearresteerd, maar inmiddels weer vrijgelaten.
De portier van club Blinq in Amsterdam werd, nadat Hari en zijn vrienden waren geweigerd, dusdanig toegetakeld dat de man zijn neus en oogkas brak. De advocaat van Hari zou hebben toegezegd dat Hari zich zou melden, maar hij deed dat niet.
Kak, had je links niet gezien... Maar goed het is nu makkelijker te lezenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:56 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)okser-badr-hari.html
Mir![]()
http://www.bloodyelbow.co(...)sidering-dropping-to
Rest van de afleveringen:quote:Op zondag 6 juni 2010 03:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Het gevecht van Flabber Max vs Game King Dennis is hier te zien, scherpe beelden in tegenstelling tot de beelden van vorige week
http://www.flabber.nl/web(...)showtime-5246?page=1
Bedankt voor de link, na het eten effe kijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 03:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Het gevecht van Flabber Max vs Game King Dennis is hier te zien, scherpe beelden in tegenstelling tot de beelden van vorige week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een animo zegquote:Op zondag 6 juni 2010 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand die er serieus over denkt om naar London te gaan voor UFC 120 (oktober 2010)??
Van de card is helaas nog bar weinig bekend.. voor zover de geruchten:
Dan Hardy vs. TBA
Michael Bisping vs. TBA (wellicht Wanderlei)
UFC event een keer zou wel tof zijn.. Maar ik ken niemand die t leuk genoeg vindquote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat een animo zeg
dan maar even dit:
Stefan Struve will meet unbeaten newcomer Morecraft @ UFC 117
Ik ook niet, dat is minder maar dat zal me niet tegenhouden.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:53 schreef Blackviper het volgende:
[..]
UFC event een keer zou wel tof zijn.. Maar ik ken niemand die t leuk genoeg vind
Please welkom "Maaaaaxxxx... de Vrieeees!!!"quote:Op zondag 6 juni 2010 03:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen zuivere koffie, waar hij zich bevindt. Ik weet zeker dat je over een tijd nieuwsberichten zal lezen waar hij met het criminele wereldje in verband wordt gebracht. Of misschien nog wel erger.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wat een ontzettend slecht geschreven bericht zeg... Maar goed denk dat Badr gewoon ontspoort is...
Met vriendelijke groet,quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Paxlie het volgende:
Wat een triest persbericht zeg
Wij van MERKNAAM, organiseren EVENTNAAM en naast dat we EVENTNAAM organiseren doen we ook het management van Badr Hari. Daarom willen wij van MERKNAAM laten weten dat we dit gedrag niet tolereren. Wij van MERKNAAM zijn echter kansloze nerds en laten Badr Hari ermee weg komen en vertellen gewoon dat wij van MERKNAAM mede names EVENTNAAM wat georganiseerd is door MERKNAAM Badr Hari een enorme geldboete hebben gegeven.
De complete video serie, van het begin van hun training tm hun ShowTime partijquote:Op zondag 6 juni 2010 03:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Inderdaad prutserquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Paxlie het volgende:
die kutmuziek is rechtsbovenin gewoon uit te zetten hoor
Link had ik halve pagina boven je gepostquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De complete video serie, van het begin van hun training tm hun ShowTime partij
Max gaat trainen bij Marloes Coenen, Mike's Gym en Thailand.
http://portal.mixfight.nl/nederlands/specials/mma101/
MMA 101 - It's Showtime (05/06/10)
MMA 101 - De Persconferentie (29/05/10)
MMA 101 - De laatste loodjes (27/05/10)
MMA 101 - backstage Thailand (19/05/10)
MMA 101 - Thailand special 3 (07/05/10)
MMA 101 - GameKing Dennis (29/04/10)
MMA 101 - Thailand special 1 en 2 (28/04/10)
MMA 101 - Aflevering 4 (15/04/10)
MMA 101 - aflevering 3 (22/03/10)
MMA 101 - aflevering 2 (08/03/10)
MMA 101 - column 1 (01/03/10)
MMA 101 - aflevering 1 (22/02/10)
MMA 101 - prelude (15/02/10)
Extra info Mike's Gym:
http://mikesgym.nl (kutmuziek die je niet uit kan zetten)
En adres als je enthousiast bent geworden en langs wilt gaan.
Mike's Gym Google Maps
Staat dit echt zo ergens? of heb jij het merknaam en eventnaam toegevoegd?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Paxlie het volgende:
Wat een triest persbericht zeg
Wij van MERKNAAM, organiseren EVENTNAAM en naast dat we EVENTNAAM organiseren doen we ook het management van Badr Hari. Daarom willen wij van MERKNAAM laten weten dat we dit gedrag niet tolereren. Wij van MERKNAAM zijn echter kansloze nerds en laten Badr Hari ermee weg komen en vertellen gewoon dat wij van MERKNAAM mede names EVENTNAAM wat georganiseerd is door MERKNAAM Badr Hari een enorme geldboete hebben gegeven.
het staat hierboven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:13 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Staat dit echt zo ergens? of heb jij het merknaam en eventnaam toegevoegd?
quote:
Ja dat was al bekend, maar wat wil je ermee zeggen dan? Dat Badr er niet tegen kon dat iemand die in zijn ogen veel slechter is niet KO ging door hem?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:48 schreef Dacide het volgende:
Ik heb ook al andere dingen gehoord over Badr... (o.a. van het kickbox.nl forum)...
Laten we het zo zeggen... Hari-Gerges was 1:9 bij de bookies...
Denk na Paxlie.... denk na! 1:9.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja dat was al bekend, maar wat wil je ermee zeggen dan? Dat Badr er niet tegen kon dat iemand die in zijn ogen veel slechter is niet KO ging door hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Denk na Paxlie.... denk na! 1:9.....Dat zou kunnen verklaren waarom hij spoorloos is al bijna een week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Denk na Paxlie.... denk na! 1:9.....Ik ben al wakker vanaf half 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ok, dus de conspiracy theorie is nu dus dat Hari zichzelf expres disqualificeerde en daarmee veel mensen (inclusief al z'n vriendjes) heeft geholpen flink te cashen. Hij heeft een flinke omkoopsom gekregen en zelf natuurlijk ook anoniem tegen zichzelf gewed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:48 schreef Dacide het volgende:
Laten we het zo zeggen... Hari-Gerges was 1:9 bij de bookies...
Eigenlijk geen ene drol maar er zijn volgens mij geen andere goede vechtsporttopicsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef Blackviper het volgende:
Wat heeft dit Hari gezeur met MMA te maken?![]()
Moest er even wat van zeggen aangezien sommige mensen het ook vervelend vinden dat het over MMA training van users ging
Kan wordt het hoog tijd dat iemand die aanmaaktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Eigenlijk geen ene drol maar er zijn volgens mij geen andere goede vechtsporttopics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |