Hoe kan je nou geen fan van hem zijn... geweldig!quote:
Miley Cyrus past in z'n armquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:41 schreef Hooidraad het volgende:
Wat raken de MMA topics opeens snel vol zeg, we gooien maar weer een TVP in de strijd.
Even een paar plaatjes om het op te vrolijken, nu ik toch aan het posten ben
1994 - De zwaarste UFC deelnemer ooit, Emmanual Yarborough, met 320 kilogram @ UFC 3:
Koschecks teamquote:"Former ISKA kickboxing world champ and AKA owner/head trainer Javier Mendez, one-time UFC fighter and AKA's head MMA trainer "Crazy" Bob Cook, and Brazilian jiu-jitsu black belt/AKA trainer Dave Camarillo."
Na het zien van de andere gevechten van Showtime en de extreem slechte kwaliteit van de momenteel beschikbare beelden viel dat eigenlijk bar tegen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoor geen verhalen over die matchup van Max & Dennis? Was dat nog wat?
omdat het een spoiler isquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Miley Cyrus past in z'n arm
Haar pols past in z'n vingers
Vraag me ook af wat Gracie tegenwoordig nog te zeggen zou hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef tarantism het volgende:
Wat me altijd opvalt is dat de bjj vechters ook echt alleen maar willen grondvechten. Jui-jitsu kent toch ook wat mooie trappen en stoten op pijnpunten.
Toch zie ik dat nauwelijks voorbijkomen bij die gozerts. Komt dat omdat het alleen Braziliaans jj is wat voorbij komt?
kijk bijvoorbeeld naar de oude Royce, die had toch wel ff wat tikken kunnen uitdelen?
Renzo iig vrij weinigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat Gracie tegenwoordig nog te zeggen zou hebben.
http://www.nu.nl/film/226(...)eren-voor-homos.htmlquote:The A-Team-acteur vindt acteren ‘voor homo’s’
Een uitspraak van acteur Quinton Jackson, die in de nieuwe The A-Teamfilm de rol van BA Baracus op zich neemt, heeft voor veel beroering gezorgd in de Verenigde Staten. Jackson, die doorgaans de kost verdient als professionele vechtersbaas in de Ultimate Fighting Championship (UFC), zei tegenover de Los Angeles Times dat acteren iets is voor homo’s.
‘’Je wordt er een softie van’’, aldus de opvolger van de legendarische Mr. T. ‘’Iedereen is bezig met je kapsel en als je het koud krijgt wordt er een jas over je schouders gehangen. Dat wil ik helemaal niet. Ik ben een bikkel.’’
Kort lontje
Jackson heeft een kort lontje, zo bleek tijdens de draaidagen van de film. Een medewerker van het draaiteam vond de gespierde acteur homofobe trekjes vertonen en liet dat hem meermalen weten. Volgens Jackson, die in de ring van de UFC vecht onder zijn artiestennaam Rampage, werd hij flink geprovoceerd. ‘’Hij wilde gewoon dat ik hem zou slaan, zodat hij me aan kon klagen voor fysiek geweld.’’ De acteur verwijderde zijn uitdagende collega hardhandig van de filmset.
Zachtaardige kant
Ondanks de gevoellige uitspraken en het incident op de set, heeft Jackson in het verleden aangetoond ook over een zachtaardige kant te beschikken. In de talkshow van Jimmy Kimmel vertelde hij twee jaar geleden over zijn kinderen, die allemaal zijn bijnaam hebben meegekregen in hun namen.
Professionele knokpartijen
Vanwege het draaischema van The A-Team kwam Jackson enkele maanden niet toe aan professionele knokpartijen. Afgelopen zaterdag stond hij in Las Vegas voor het eerst sinds maanden weer eens in de ring voor een duel met zijn uitdager, Rashad Evans.
Die wedstrijd was vanwege Jacksons verplichtingen bij The A-Team al een paar keer uitgesteld.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef tarantism het volgende:
Wat me altijd opvalt is dat de bjj vechters ook echt alleen maar willen grondvechten. Jui-jitsu kent toch ook wat mooie trappen en stoten op pijnpunten.
Toch zie ik dat nauwelijks voorbijkomen bij die gozerts. Komt dat omdat het alleen Braziliaans jj is wat voorbij komt?
kijk bijvoorbeeld naar de oude Royce, die had toch wel ff wat tikken kunnen uitdelen?
Dan is GSP zijn titel zo kwijt denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:58 schreef Unstoppable het volgende:
Word tijd dat ze die unified rules eens aan gaan passen. Knees on downed opponent, takedowns alleen mee laten tellen als ze er ook iets mee doen etc
Regels zo als ze nu zijn profiteren de worstelaars echt teveel van. Lay and Pray moet weer GnP worden. Takedowns kunnen verdedigen met een goed getimede knee, North/South positie met knees, regels meer richten op verbeteren van positie en ook werkelijk wat doen in plaats van er wat boring bovenop liggenquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan is GSP zijn titel zo kwijt denk ik.
Amen! Heel wat matches kunnen hiermee op de schop komen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:21 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Regels zo als ze nu zijn profiteren de worstelaars echt teveel van. Lay and Pray moet weer GnP worden. Takedowns kunnen verdedigen met een goed getimede knee, North/South positie met knees, regels meer richten op verbeteren van positie en ook werkelijk wat doen in plaats van er wat boring bovenop liggen
Voor mijn part situaties zoals met Evans die steeds niks anders deed dan tegenstander tegen de kooi drukken en verder vrijwel niks doen, na een warning wegens inactiviteit bestraffen.
Gele kaart systeem van Pride invoeren. Als een vechter te weinig doet na een warning bestraffen met een purse-reduction etc
Werken met bv 50% van je pay-check krijg je iig, andere 50% als je het gevecht beëindigd (dus niet decision) is misschien ook wel een idee. Zoals ze het in TUF doen, soort bonus als je het gevecht beslist.
Ik vind het een prima ideequote:Op woensdag 2 juni 2010 01:21 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Regels zo als ze nu zijn profiteren de worstelaars echt teveel van. Lay and Pray moet weer GnP worden. Takedowns kunnen verdedigen met een goed getimede knee, North/South positie met knees, regels meer richten op verbeteren van positie en ook werkelijk wat doen in plaats van er wat boring bovenop liggen
Voor mijn part situaties zoals met Evans die steeds niks anders deed dan tegenstander tegen de kooi drukken en verder vrijwel niks doen, na een warning wegens inactiviteit bestraffen.
Gele kaart systeem van Pride invoeren. Als een vechter te weinig doet na een warning bestraffen met een purse-reduction etc
Werken met bv 50% van je pay-check krijg je iig, andere 50% als je het gevecht beëindigd (dus niet decision) is misschien ook wel een idee. Zoals ze het in TUF doen, soort bonus als je het gevecht beslist.
Waarom niet dan? Het is een vechtsport. Of dacht je dat een vuist of elleboog geen pijn deed?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef Hooidraad het volgende:
Geen knees to a downed opponent man![]()
Dat is niet voor niks gebanned. Misschien leuk voor de kijkers maar daar wil je toch niet onder liggen als vechter.
Omdat het wel heeel snel over is als je mag trappen en knieën naar het hoofd van iemand die op de grond ligt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Het is een vechtsport. Of dacht je dat een vuist of elleboog geen pijn deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |