Is die leuk? En wie heeft hem vertaald?quote:
Fate/Stay Night gespeeld. Shit was erg baas! 2x keer zo cool als de anime maar, jammer genoeg, 3x zo lang...quote:
Ja, Phoenix Wright is gewoon in Nederland verkrijgbaar hoor. Uitgegeven door Capcom, ik weet niet wie het vertaald heeft, maar er zijn ook verschillende versies. Ik heb er toevallig een van op mijn DS staan!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is die leuk? En wie heeft hem vertaald?
we moeten een nieuwe hebben, die stomme XFA'ers hebben 't overgenomenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:03 schreef Quir het volgende:
Quing, Asc, hebben jullie gezien wat er met onze SC is gebeurd?
whehehequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
Dat topic heeft een gigantische versnelling
Zal ik ze voor jullie wegjagen? Daar ben ik best goed in.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:05 schreef Quir het volgende:
Echt compleet overgenomen, de V&A mods waren er niet eens meer.
Maak je eens nuttig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Zal ik ze voor jullie wegjagen? Daar ben ik best goed in.
we zochten een plaats om te SCen, vonden die in V&A maar daar zijn nu andere en nu is 't minder leukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:30 schreef Easymodo het volgende:
Ik snap het niet. Care to explain?
En dus komen jullie in dit topic de zaak maar verstieren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef zquing het volgende:
[..]
we zochten een plaats om te SCen, vonden die in V&A maar daar zijn nu andere en nu is 't minder leuk
Het valt de laatste tijd toch best meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:08 schreef wdn het volgende:
[..]
En dus komen jullie in dit topic de zaak maar verstieren?
Als het even kan blijf dan weg hier en zoek een ander topic svp. Dan kunnen wij ten miste normaal dingen over anime vinden zonder door tig topics te moeten jullie zooi.
Je stelt je aan. We waren (ik was) er de laatste topics niet eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:08 schreef wdn het volgende:
[..]
En dus komen jullie in dit topic de zaak maar verstieren?
Als het even kan blijf dan weg hier en zoek een ander topic svp. Dan kunnen wij ten miste normaal dingen over anime vinden zonder door tig topics te moeten jullie zooi.
Wil je het wel even anime-gerelateerd houden?quote:
Dat was anime gerelateerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef Quir het volgende:
[..]
Wil je het wel even anime-gerelateerd houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |