ik kreeg 'm er niet in zonderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:09 schreef Ascendancy het volgende:
Alles klaar, inclusief de wiki.
Ik heb de topiclijst uit spoiler gehaald omdat dit mooier is imo.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:10 schreef pwned het volgende:
Ja en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt dus nogal lastig om een tweede seizoen te maken, aangezien ze dat voor zichzelf al onmogelijk hebben gemaakt.
- Je geeft door dat het laatste gedeelte vervalt
- Dat dit nieuwe het echte verhaal is.
- Nieuwe DVD/DB release
- profit!
- KACHING!Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
fixedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en?
- Je geeft door dat het laatste gedeelte vervalt
- Dat dit nieuwe het echte verhaal is.
- Nieuwe DVD/DB release
- ???
- profit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. <--- als die niet mag, pas gerust aan. Maar ik wil weten welk nummer op de achtergrond draait. Echt een mooi nummer maar kan het nergens plaatsen
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Ascendancy het volgende:
Dat wijf wat de hele tijd de arimasu zegt in shakugan no shana is een stomme hoer
omzetten met gotsent?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef rakotto het volgende:
Freeze subs is wel goed.Alleen werken de MKV's niet altijd op de PS3.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
http://freeze-subs.co.cc/(...)dy-on-the-main-site/
Dat was toch niet zo moeilijk![]()
Dat is waar, maar intelligentie (zoals wij dat nu zien) is het vermogen om verbanden te leggen in ons referentiekader. Vaak hebben mensen gewoon verschillende ervaringen dus verschillen in wat ze weten; daarom lijkt het me dat intelligentie of liever ingeniositeit niet veel verschil zal maken. Als je een 'nieuw' verband legt zou dat waarschijnlijk redelijk snel bekend zijn bij de grote massa.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
[..]
Alleen als iedereen ook dezelfde conclusies uit die informatie trekt, en er dan ook nog hetzelfde naar handelt. In de praktijk trekt niet iedereen dezelfde conclusie (bv intelligentie is een factor)
Niet als Rousseau gelijk heeft, waar ik even van uit ging.quote:
en zijn er mensen die zichzelf willen verrijken ook al gaat dat ten koste van anderen.
Soul Eater.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vaak genoeg gebeurt dat niet.
Ik hoop dat Soul Eater ooit weer oppakt waar het van de manga is afgeweken.
niet eerlijk de vorige werkte nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |