ik kreeg 'm er niet in zonderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:09 schreef Ascendancy het volgende:
Alles klaar, inclusief de wiki.
Ik heb de topiclijst uit spoiler gehaald omdat dit mooier is imo.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:10 schreef pwned het volgende:
Ja en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt dus nogal lastig om een tweede seizoen te maken, aangezien ze dat voor zichzelf al onmogelijk hebben gemaakt.
- Je geeft door dat het laatste gedeelte vervalt
- Dat dit nieuwe het echte verhaal is.
- Nieuwe DVD/DB release
- profit!
- KACHING!Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
fixedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en?
- Je geeft door dat het laatste gedeelte vervalt
- Dat dit nieuwe het echte verhaal is.
- Nieuwe DVD/DB release
- ???
- profit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. <--- als die niet mag, pas gerust aan. Maar ik wil weten welk nummer op de achtergrond draait. Echt een mooi nummer maar kan het nergens plaatsen
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Ascendancy het volgende:
Dat wijf wat de hele tijd de arimasu zegt in shakugan no shana is een stomme hoer
omzetten met gotsent?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef rakotto het volgende:
Freeze subs is wel goed.Alleen werken de MKV's niet altijd op de PS3.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
http://freeze-subs.co.cc/(...)dy-on-the-main-site/
Dat was toch niet zo moeilijk![]()
Dat is waar, maar intelligentie (zoals wij dat nu zien) is het vermogen om verbanden te leggen in ons referentiekader. Vaak hebben mensen gewoon verschillende ervaringen dus verschillen in wat ze weten; daarom lijkt het me dat intelligentie of liever ingeniositeit niet veel verschil zal maken. Als je een 'nieuw' verband legt zou dat waarschijnlijk redelijk snel bekend zijn bij de grote massa.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
[..]
Alleen als iedereen ook dezelfde conclusies uit die informatie trekt, en er dan ook nog hetzelfde naar handelt. In de praktijk trekt niet iedereen dezelfde conclusie (bv intelligentie is een factor)
Niet als Rousseau gelijk heeft, waar ik even van uit ging.quote:
en zijn er mensen die zichzelf willen verrijken ook al gaat dat ten koste van anderen.
Soul Eater.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vaak genoeg gebeurt dat niet.
Ik hoop dat Soul Eater ooit weer oppakt waar het van de manga is afgeweken.
niet eerlijk de vorige werkte nietquote:
Dan zul je Rozen Maiden geweldig vinden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:55 schreef Ascendancy het volgende:
Ze zegt het na iedere zin. Daar erger ik me aan :p
mm ja die arc heb je nog niet gezien dan, nog even vol houdenquote:
Kost teveel moeite.quote:
En toch vind je K-ON! niks...quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Manga over gewone mensen zonder superkrachten of charisma, die toch iets leuks van hun leven weten te maken of iets bereiken zijn leuk en hoopgevend ofzo.
ja, had een plaatje van carmel san gepost.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat is toch de knuffel die in azumanga daioh voorkomt?
wat hij zegtquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
vergeleken met beck is k-on inderdaad een slechte en saaie serie.
quote:
Yup, zekers. Kan me niet voorstellen dat er een 2e Ritsu/Yui combo bestaat bij andere seriesquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:16 schreef Ascendancy het volgende:
Serie over muziek.
Een serieuze versie van K-ON dus blijkbaar.
Maar het leuke aan K-ON zijn de characters, niet het verhaal.
Onzin. Die 2 zijn niet te vergelijken want beide zijn bedoeld voor totaal andere doelgroepen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
vergeleken met beck is k-on inderdaad een slechte en saaie serie.
Grappig dat je over doelgroepen begint. Beck is een shounen dus de doelgroep is jongens tussen de 12-18. Bij K-ON ligt de doelgroep ietwat hoger, die serie is namelijk gericht op pedofilie Otaku die graag 14 jarige meisjes dom zien doen en dat alles terwijl ze watertandend wachten op de volgende pantyshot.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Onzin. Die 2 zijn niet te vergelijken want beide zijn bedoeld voor totaal andere doelgroepen.
Dat jij je meer tot de doelgroep behoort die Beck "goed" vind wil niet zeggen dat K-ON "saai/slecht" is.
Dat jij die mening aanhangt ok maar het is niet een feit.
En dan nog als we dan toch beginnen... NANA vind ik stukken beter dan Beck.
.Cake. gewoon 1 eps downloaden en kijken en zelf beslissen of je het wilt zien. Wat mij betreft gewoon kijken want het is de moeite waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Grappig dat je over doelgroepen begint. Beck is een shounen dus de doelgroep is jongens tussen de 12-18. Bij K-ON ligt de doelgroep ietwat hoger, die serie is namelijk gericht op pedofilie Otaku die graag 14 jarige meisjes dom zien doen en dat alles terwijl ze watertandend wachten op de volgende pantyshot.*kuch!* ze zijn 17 *kuch!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bent wel één van de betere trolls die ik de laatste tijd heb gezien jaUi is volgens mij een feeder... ik wil je droom niet verpesten, maar het is beter als je het nu alvast weet.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door .Cake. op 02-06-2010 15:11:53 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Het zijn beide series waarbij muziek een belangrijke rol heeft! op dat punt is het dus zeker met elkaar te vergelijken. En dat doe ik dan ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |