Gelukkig nietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef femmefatale_ het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuwe baan![]()
Zit met 3 vrouwen en 6 mannen op een kantoor.
1 vrouw, standaard typ alleenstaande vrouw
Geen kinderen, nooit een echte relatie gehad, slecht verzorg, en.. een kat...![]()
Het eindeloze gepraat over die k*t kat! en al die foto's aan de muur van dr kat,
hoe kan het zover komen? Een draagzak kopen voor je kat..
zijn er nog meer mensen met dit soort collega's, familieleden whatever?
Ik vind katten ongezellig en egoïstisch.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Lienekien het volgende:
Katten.![]()
![]()
![]()
Mensen die katten niet leuk vinden, zijn bijna nooit leuke mensen.
Katten die schijten in mijn tuinquote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Lienekien het volgende:
Katten.![]()
![]()
![]()
Heaaaaai collega! Jij ook hier?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef femmefatale_ het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuwe baan![]()
Zit met 3 vrouwen en 6 mannen op een kantoor.
1 vrouw, standaard typ alleenstaande vrouw
Geen kinderen, nooit een echte relatie gehad, slecht verzorg, en.. een kat...![]()
Het eindeloze gepraat over die k*t kat! en al die foto's aan de muur van dr kat,
hoe kan het zover komen? Een draagzak kopen voor je kat..
zijn er nog meer mensen met dit soort collega's, familieleden whatever?
Luchtbuks kopenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Katten die schijten in mijn tuinEn vallen mijn visjes lastig in de vijver
![]()
Zus! Jij hier?quote:
Heeeeey!quote:
Wat leuk, hoe heet 'ie?!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:26 schreef _Led_ het volgende:
Leuk, katten !!!!
[ afbeelding ]
Dit is die van mij !
Mannen met katten...quote:Op maandag 31 mei 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn poezen vinden dit een kuttopic
Jij kent deze man duidelijk niet.quote:
Die niet hoor!quote:
Oh, die zien er dan WEL weer leuk uitquote:
Nee hoor, stiekem is het een schatjequote:
Met een peperkoeken hartje.quote:
Ssshhh!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, stiekem is het een schatje
Maar dat vertellen we nooit verder
oh ja fuck...quote:
Ben je boosquote:
ik vind katten heel leuk, jammer dat ik ze niet mag hebben, maar... een draagzak...??quote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Lienekien het volgende:
Katten.![]()
![]()
![]()
Anders moet dat beest zelf van de bank naar de voerbak lopenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind katten heel leuk, jammer dat ik ze niet mag hebben, maar... een draagzak...??
Dat moet je niet aan mij vragen. Ik was het niet, van die draagzak.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind katten heel leuk, jammer dat ik ze niet mag hebben, maar... een draagzak...??
Mijne heeft een mini-mercedesquote:Op maandag 31 mei 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders moet dat beest zelf van de bank naar de voerbak lopen
Ze geven heeeeeeeeeeeeeeeel veel haar, ik heb met mijn 2 katten 2x zoveel schoonmaakwerk als dat ik ze niet zou hebbenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:
Kijk, een blije single man met katten.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze geven heeeeeeeeeeeeeeeel veel haar, ik heb met mijn 2 katten 2x zoveel schoonmaakwerk als dat ik ze niet zou hebben. Maar het zijn wel wonderbaarlijke beestjes, vooral als ze met 40 km per uur achter elkaar door mijn huiskamer hollen
. Net waren ze weer aan het vechten en het ging erop jongen!
mag ik bij jou met je katten komen spelen dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze geven heeeeeeeeeeeeeeeel veel haar, ik heb met mijn 2 katten 2x zoveel schoonmaakwerk als dat ik ze niet zou hebben. Maar het zijn wel wonderbaarlijke beestjes, vooral als ze met 40 km per uur achter elkaar door mijn huiskamer hollen
. Net waren ze weer aan het vechten en het ging erop jongen!
Ik kom uit een gezin met 4 kinderen, dus als je dan op jezelf gaat wonen is je huis errug stil als je er alleen bent.. dus vandaar die katten eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, een blije single man met katten.
Als het er zo over gaat dan wel, maar zeker niet dagelijks want zo bijzonder zijn ze nou ook weer niet, denk eerder 1x per maand ofzoquote:Vertel je op je werk ook over je katten, Maanvis?
Maar 1 van mijn katten is een speelkat, die andere houdt niet van spelen met mensenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mag ik bij jou met je katten komen spelen dan?
Justemquote:Op maandag 31 mei 2010 17:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk niet dat er voor alle single vrouwen met een kat het zelfde opgaat, er zijn ook genoeg vrouwen die katten hebben terwijl ze single zijn en als ze een relatie krijgen leeft die kat gewoon door![]()
Het valt mij wel op dat sommige chronisch single vrouwen volkomen ontdaan van schaamte zich volledig op 'iets' storten om te verzorgen. Kan een kat zijn maar ook zo'n klein hondje, of hun neefjes / nichtjes (dat ze daarvan foto's in de portemonnee hebben en op het bureau enzo).
Wat pas echt eng is: single vrouwen die reborn poppen bemoederen. Een vrouwtje hier in de buurt loopt met zo'n ding te slepen, heeft ze hem in een kinderwagen mee in de bus enzovolgens mij spoor je dan niet.
[ afbeelding ]
aaahquote:Op maandag 31 mei 2010 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar 1 van mijn katten is een speelkat, die andere houdt niet van spelen met mensen. Het zijn allebei wegwerpkatten, dwz katten die ergens gedumpt waren als kitten en het maar uit moesten zoeken, opgevoed bij een kattenpleeggezin, maar 1tje heeft nu dus nog een trauma of het is gewoon geen mensenkat
.
Ze is zo groot.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn poezen vinden dit een kuttopic
Ik zag er een keer een artikel over in de Linda, over vrouwen dus die poppen verzamelden.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk niet dat er voor alle single vrouwen met een kat het zelfde opgaat, er zijn ook genoeg vrouwen die katten hebben terwijl ze single zijn en als ze een relatie krijgen leeft die kat gewoon door![]()
Het valt mij wel op dat sommige chronisch single vrouwen volkomen ontdaan van schaamte zich volledig op 'iets' storten om te verzorgen. Kan een kat zijn maar ook zo'n klein hondje, of hun neefjes / nichtjes (dat ze daarvan foto's in de portemonnee hebben en op het bureau enzo).
Wat pas echt eng is: single vrouwen die reborn poppen bemoederen. Een vrouwtje hier in de buurt loopt met zo'n ding te slepen, heeft ze hem in een kinderwagen mee in de bus enzovolgens mij spoor je dan niet.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |