In gevaar door knikkers en eten ja.quote:
Nee... al die katapulten waren om shoarma te bereiden.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:31 schreef Amos_ het volgende:
Dat filmpje met die wapens. Duidelijk dat ze er op uit waren om tot een confrontatie te komen. Of er rekening mee hielden om terug te "vechten" Walgelijk, dat noemt zich vredesmissie.
Ze krijgen eten. Wat zeuren ze dan nog. Je weet toch.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:31 schreef mirved het volgende:
[..]
Je vergeet wel even te reageren op het argument "zijn er uitgemergelde mensen in gaza" Blijkbaar krijgen ze dus genoeg voedsel.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:28 schreef mirved het volgende:
[..]
Een stuk land dat vol zit met terroristen die er op uit zijn jou van de aarde te vernietigen tegen houden om nieuwe wapens te krijgen is belachelijk?
Wat er op die boten zat is niet van te voren bekend. Dat moest blijken uit een controle. Bij controle worden ze aangevallen. Soldaten verdedigen zich.quote:
hoi meneer objectiefquote:Op maandag 31 mei 2010 17:31 schreef Amos_ het volgende:
Dat filmpje met die wapens. Duidelijk dat ze er op uit waren om tot een confrontatie te komen. Of er rekening mee hielden om terug te "vechten" Walgelijk, dat noemt zich vredesmissie.
Dus ze mogen geen Koriander hebben in Gaza?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:33 schreef Re het volgende:
[..]moet ik het circeltje ff rond maken...
Als je ziet wat er allemaal niet mag worden ingevoerd in Gaza... bijvoorbeeld koriander want ja dat is staatsgevaarlijk
Die 5 gewonden uit dat filmpje hebben ze met ketchup ingesmeerd zeker?quote:
Dat jij ze niet hoort betekent niet dat ze niet bestaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:32 schreef Lolque het volgende:
[..]
Inderdaad.
Egypte wou de Gaza-strook ook niet hebben onder hun gezag, daar bedankte ze vriendelijk voor.
Nee ze vinden het makkelijker een stalen muur van 20 meter diep de grond in te trappen, en de tunnels van de Palestijnen vol te pompen met gas.
Maar hey, daar hoor je niemand over.
Net claimde je nog dat ze voedsel en andere hulpgoederen zo hard nodig hadden. Blijkbaar dus niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:32 schreef Farang het volgende:
[..]
Ze krijgen eten. Wat zeuren ze dan nog. Je weet toch.
Waarom smokkelen als je zogenaamd vrede wilt, waarom goederen die je natie goed kan gebruiken doorverkopen om met de winst wapens te kopen, waarom raketten blijven schieten op het buurland om vijandige reacties uit te lokken, waarom je eigen bevolking met haat en dwang hersenspoelen, Hamas wil geen vrede, Iran wil geen vrede, en Syrie wil geen vrede, het is uiterst handige politiek, maar goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:32 schreef Lolque het volgende:
[..]
Inderdaad.
Egypte wou de Gaza-strook ook niet hebben onder hun gezag, daar bedankte ze vriendelijk voor.
Nee ze vinden het makkelijker een stalen muur van 20 meter diep de grond in te trappen, en de tunnels van de Palestijnen vol te pompen met gas.
Maar hey, daar hoor je niemand over.
als voorbeeld, er zijn 81 goedgekeurde producten die mogen worden ingevoerd...quote:Op maandag 31 mei 2010 17:34 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dus ze mogen geen Koriander hebben in Gaza?
Schande, bel de Gelderlander!
Wat is er mis met die conclusie dan? Er waren dus wapens voorhanden. Katapulten + knikkers + stalen punten + rook en flitsbommen.quote:
Absoluut, als je dit op teletext leest zou je denken, wat een walgelijke actie van Israel, maar wanneer je je gaat verdiepen is dit precies wat de opvarenden wouden. Dat hele schip zat vol testosteronbommen, klaar om joden te lynchen met zelfgemaakte oliebommen, ijzeren staven, honkbalknuppels en ander materiaal waar je niet graag mee geraakt wordt. Je ziet ook goed hoe die eerste soldaten gewoon worden gelynched. Wat hadden die opvarenden gedacht, dat ze hiermee weg konden komen? Alsof die soldaten niet bang zijn in zo'n gevecht en voor de oplossing kiezen die achteraf gezien internationaal tot het minste verontwaardiging leidt.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:31 schreef Amos_ het volgende:
Als ik jou zo hoor toeteren zit je hier helemaal op de verkeerde plek.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef Farang het volgende:
[..]
Dat jij ze niet hoort betekent niet dat ze niet bestaan.
De dictator van Egypte, puppet van de VS en Israël, wordt dan ook gehaat en is niet geliefd.
Fijn dat een moderator het wel normaal vindt dat men op deze manier een confrontatie aangaat.quote:
Dat zoekt die ook echt op hequote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef Re het volgende:
[..]
als voorbeeld, er zijn 81 goedgekeurde producten die mogen worden ingevoerd...
hele frontpage moeten ze weg doen ik lees alleen maar rasicme en haat daarquote:Op maandag 31 mei 2010 17:26 schreef IHVK het volgende:
Maar goed ik erger me verder ook aan sommige antisemitische reacties bijvoorbeeld op de FP.
Daar ben ik zeker geen voorstander van.
nou je pretendeert nogal in elke post eerst wat objectieve bronnen te willen zien maar ach iemand heeft een knikker gegooid wat natuurlijk beantwoord moet worden met een kogel door je harses... proportioneel enzo weet jequote:Op maandag 31 mei 2010 17:36 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met die conclusie dan? Er waren dus wapens voorhanden. Katapulten + knikkers + stalen punten + rook en flitsbommen.
Kun je wel denken dat je heel wat bent met je "" maar jij bent er zo een die met oogkleppen op dit leest. Als het israel is, moet het wel kut zijn.
Ik ga maar eens op zoek naar wat voor letsel die dingen veroorzaken.quote:De Atheense vloot zeilde eerst naar Korfu om hun bondgenoten te ontmoeten. De schepen werden verdeeld in drie secties, één voor elke commandant. Drie schepen werden vooruit gestuurd om naar bondgenoten in Sicilië te zoeken. De vloot bestond op dat moment uit 134 triremes (100 van Athene), 5100 hoplieten (van wie 2200 uit Athene), 480 boogschutters, 700 slingeraars, 120 andere lichte troepen en 30 stuks cavalerie, met bovendien 130 voorraadschepen en alle manschappen op de triremes en andere niet-strijders.
Wat voor een acties? zelfverdediging bij controle van een schip? Ze hadden zich daar moeten laten dood slaan door die gekken of wat?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:37 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
hele frontpage moeten ze weg doen ik lees alleen maar rasicme en haat daar![]()
ik ben ook beetje pro Israël maar dit soort acties wordt ik niet vrolijk vanwanneer wordt men wakker in Israël of zitten alle kolonisten in regering
Lees het onderstaande eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
nou je pretendeert nogal in elke post eerst wat objectieve bronnen te willen zien maar ach iemand heeft een knikker gegooid wat natuurlijk beantwoord moet worden met een kogel door je harses... proportioneel enzo weet je
Door een organisatie die Hamas financiert.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:38 schreef paddy het volgende:
Ik wist niet eens dat vroeger in oorlogen slingeraars werden ingezet
[..]
Ik ga maar eens op zoek naar wat voor letsel die dingen veroorzaken.
Er is teveel te lezen dus hou het maar op de OP.
Israël heeft dus niet in eigen wateren aangevallen en het was dus geen vredige demonstratie begrijp ik?
Knikker gooit.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
nou je pretendeert nogal in elke post eerst wat objectieve bronnen te willen zien maar ach iemand heeft een knikker gegooid wat natuurlijk beantwoord moet worden met een kogel door je harses... proportioneel enzo weet je
Below is a list of allowed and banned items, subject to arbitrary changes and permissible quantities.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Net claimde je nog dat ze voedsel en andere hulpgoederen zo hard nodig hadden. Blijkbaar dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |