Probleem is dat ik Bellucci dat niet sets lang zie volhouden en Nadal juist wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
Bellucci houdt zijn service maar hij moet wel boven zichzelf uitstijgen om punten te winnen. Het moet allemaal op of in de buurt van de lijn zijn.
Precies.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Probleem is dat ik Bellucci dat niet sets lang zie volhouden en Nadal juist wel.
Lijkt me niet.quote:
quote:
Wat wil je zeggen?quote:
die ook zijn andere tegenstanders van de baan geveegd heeft....wat Haase heeft gedaan is echt nogal indrukwekkend eerlijk gezegd, zeker omdat Almagro zo super in vorm was ook voor het toernooi.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef rob1828 het volgende:
Hoe goed moet Haase hebben gespeeld om een vijfsetter tegen de man af te dwingen die Verdasco van de baan veegt?
Dat ik niet snap dat mensen Nadal zo graag zien verliezen. Ik vind dat zo negatief. Ik ben bijna altijd voor iemand in plaats van tegen iemand.quote:
Daar denk ik ook nog wel eens aan, die Almagro staat echt iedereen te vegen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef rob1828 het volgende:
Hoe goed moet Haase hebben gespeeld om een vijfsetter tegen de man af te dwingen die Verdasco van de baan veegt?
Het is Nadal das zoiets als voor ajax zijn, mensen met normale verstandelijke vermogens doen dat nietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ik niet snap dat mensen Nadal zo graag zien verliezen. Ik vind dat zo negatief. Ik ben bijna altijd voor iemand in plaats van tegen iemand.
Eh, waarom niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is Nadal das zoiets als voor ajax zijn, mensen met normale verstandelijke vermogens doen dat niet
Ja, ik denk het ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef danusz1986 het volgende:
Wat ik al had verwacht gebeurd, Verdasco kan het niet bolwerken tegen Alamgro. Die zie ik Nadal wel verslaan.
kan natuurlijk ook aan de eerste ronde hebben gelegen..quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar denk ik ook nog wel eens aan, die Almagro staat echt iedereen te vegen.
Uiteraard, maar het is desalniettemin klasse van Robin..wat jammer dat ie het niet kon bolwerken...quote:Op maandag 31 mei 2010 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook aan de eerste ronde hebben gelegen..
Ik ook, het moet wel een enorme klootzak wil ik echt tegen iemand zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ik niet snap dat mensen Nadal zo graag zien verliezen. Ik vind dat zo negatief. Ik ben bijna altijd voor iemand in plaats van tegen iemand.
Geldt ook voor mij.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ook, het moet wel een enorme klootzak wil ik echt tegen iemand zijn.
Precies, had ik ook.quote:Oke de nachtpartij met Monfils was ik duidelijk voor de italiaan, maar dat kwam meer omdat ik dat Franse publiek niks gunde
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Mee eens. In de finale komt hij waarschijnlijk wel iemand tegen die hem tegenspel kan bieden (Federer, Soderling of Berdych).quote:Op maandag 31 mei 2010 17:14 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind Nadal overigens verre van indrukwekkend dit toernooi. Natuurlijk is hij zelfs dan nog een klasse apart, maar ik vind het jammer dat hij geen hardhitter als Soderling, Berdych, Davydenko of iets dergelijks tegenkomt.
Dat verwacht ik ook. Tegen Djokovic zou wel een topwedstrijd kunnen worden Die halve finale in Madrid in 2009 was echt top.quote:Wellicht dat Djokovic zichzelf kan ontstijgen in de halve finale. Want de Spanjaard in de volgende ronde zal weer vooorover bukken tegen Nadal.
Sowieso was Djoko dat hele gravelseizoen erg goed. Volgens mij ook in Monaco en Rome tegen Nadal verloren? Op RG verloor die vervolgens in de 3e ronde.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Dat verwacht ik ook. Tegen Djokovic zou wel een topwedstrijd kunnen worden Die halve finale in Madrid in 2009 was echt top.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mijn analyse van deze wedstrijd is dat Bellucci gaat krijgen.
Joh wat een gewaagde voorspellingquote:
Slecht was het zeker ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 17:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Joh wat een gewaagde voorspellingDaarnaast ging het alles behalve simpel en speelde Nadal alles behalve goed.
Almagro faalt altijd tegen Nadal.quote:
Nee, het was juist geen gewaagde voorspelling, maar ik had het wel goed.quote:
Ja, maar Bellucci kreeg uiteindelijk wel.quote:Daarnaast ging het alles behalve simpel en speelde Nadal alles behalve goed.
Wat bedoel je dan, in de tweede set terwijl hij al een set had gewonnen ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Almagro faalt altijd tegen Nadal.
Waar was dat toch vorig jaar dat ie 15-40 en een break voor stond ofzo
De odd was 1.01 maar hij verloor alsnog
Volgens mij wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan, in de tweede set terwijl hij al een set had gewonnen ofzo?
Ja, al die Spanjaarden zijn geïntimideerd door hem.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Ik meen dat ie 3 of 4 MP's verprutste en in 3 sets verloor.
Federer ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al die Spanjaarden zijn geïntimideerd door hem.
Hij heeft iig nog wát lessen logopedie gehad, daarbij was Kristie Boogert ziek.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom spreekt Albert Manting de naam Hantuchova uit met de klemtoon op de tweede lettergreep? Dat klinkt echt voor geen meter.
Ja, klopt, maar die wint tenminste af en toe van Nadal, die Spanjaarden niet ja, Ferrero in Rome 2008 toen Nadal last had van blaren.quote:
Ja, met haar "kanzen".quote:Op maandag 31 mei 2010 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft iig nog wát lessen logopedie gehad, daarbij was Kristie Boogert ziek.
Na dit toernooi is het bij beide 15-7quote:Op maandag 31 mei 2010 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar die wint tenminste af en toe van Nadal, die Spanjaarden niet ja, Ferrero in Rome 2008 toen Nadal last had van blaren.![]()
Ik realiserde me trouwens net dat Nadals H2H zowel tegen Federer als tegen Djokovic 14-7 is.Da's wel toevallig.
Zou wel stoer zijn.quote:
Dat valt nou ook wel meequote:Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net op de Facebookupdate van de ATP dat dit Nadals tweehonderste overwinning op gravel uit zijn carriere was. Valt me eerlijk gezegd tegen. Hij gaat al jaren mee en wint ook l jaren vrijwel alles op gravel
Vind je? Hij is al prof sinds 2001 (weet niet hoe dat werkt, want toen was hij 14). Maar in maart 2004 won hij al van Federer en dat is al meer dan zes jaar geleden, dus ja, hij gaat al jaren mee.quote:
Tja laten we zeggen 9 jaar tennis dus. Gem iets meer dan 20 potten per jaar op gravel. Zoveel toernooien zijn er nu ook weer niet die hij balt volgens mij in een normaal seizoen. Zullen er 3 zijn gok ik zo?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je? Hij is al prof sinds 2001 (weet niet hoe dat werkt, want toen was hij 14). Maar in maart 2004 won hij al van Federer en dat is al meer dan zes jaar geleden, dus ja, hij gaat al jaren mee.
Maak daar 5 van.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja laten we zeggen 9 jaar tennis dus. Gem iets meer dan 20 potten per jaar op gravel. Zoveel toernooien zijn er nu ook weer niet die hij balt volgens mij in een normaal seizoen. Zullen er 3 zijn gok ik zo?
quote:Nicolas Lapentti: Age: 33 -- Years at Roland Garros: 14 -- Best result: 4th round 2000. This year he lost in the first round to Taylor Dent, who went on to win just two games against Robin Soderling in the second round. For that alone, Lapentti shouldn't be allowed to return.
quote:
Sorry.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
Arnaud Clement: Age: 32 -- Years at Roland Garros: 13 -- Best result: 4th round in 2003. Clement lost this year in first found to Oleksander Dolgopolov Jr. His game, like the headband and sunglasses, seems outdated.
De eerste die ik te zien kreeg
Erg grappig inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk item dit over mensen die het nooit goed doen op RG. Alleen al de moeite waard om die foto van Massu ergens halverwege.![]()
1 voorbeeld:
Jill Craybas: Age: 35 -- Years at Roland Garros: 10 -- Best results: 2nd round in 2001, '07 and '09. She lost in second round this year to Anastasia Pavlyuchenkova. If you add up all Craybas' wins in 10 years, she would only be a quarterfinalist.
Die foto van Craybass ook.![]()
Zeg, moet jij niet naar bed?quote:
22.15 uur geweest. Het is laat en morgen is er ook weer een lange tennisdag.quote:
ik moet morgen werken, en wellicht ook nog overwerkenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
22.15 uur geweest. Het is laat en morgen is er ook weer een lange tennisdag.
Je meldt je toch wel ziek voor Federer-Soderling neem ik aan? Je hebt er gewoon recht op om dat te zien.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
ik moet morgen werken, en wellicht ook nog overwerken!
Sorry, zit niet in mijn aard om dat te doen. Wel jammer dat ik Fed - Soders niet kan zienquote:Op maandag 31 mei 2010 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je meldt je toch wel ziek voor Federer-Soderling neem ik aan? Je hebt er gewoon recht op om dat te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet in de mijne, maar voor een GS-finale zou ik het wel doen, want die wil ik allemaal live zien.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Sorry, zit niet in mijn aard om dat te doen.
Dank je wel.quote:Wel jammer dat ik Fed - Soders niet kan zien. Ik hoop op een leuke wedstrijd voor je met winst voor Fed
!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook niet in de mijne, maar voor een GS-finale zou ik het wel doen, want die wil ik allemaal live zien.
[..]
Dank je wel.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook niet in de mijne, maar voor een GS-finale zou ik het wel doen, want die wil ik allemaal live zien.
[..]
Dank je wel.![]()
[..]Volgens mij wint Nalby het liefst WimbledonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Bedankt Wim voor het toveren van een glimlach op mijn gezicht!
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Waarom won Nalbandian maar zes games van Hewitt in die finale toen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:48 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Volgens mij wint Nalby het liefst Wimbledon!
Bedankt Wim voor het toveren van een glimlach op mijn gezicht!
Bron.quote:Rafael Nadal faced some resistance from Thomaz Bellucci but came through their fourth-round match 6-2, 7-5, 6-4, advancing a round further than he did in his shock Round of 16 defeat against Robin Soderling last year.
"I played probably my best match today in the tournament," said Nadal, who was also asked about the upcoming meeting between Roger Federer and Soderling in the quarterfinals—a rematch of last year's final.
"I don't really know—[Soderling] has chances, I think," said Nadal. "I think he's not the favorite, but I think he can win. I think he's not yet lost a set. I think he's going to play well. We can say the same about Federer. I think it's been his 23rd or 24th semifinal [that he's reached in a row at Grand Slams]. He's not going to lost this one, I think."
Hewitt was dat jaar echt ernstig goed. en Nalby was vast geintimideerd in de finale toen..en had er een knotsgekke partij tegen Malisse opzitten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom won Nalbandian maar zes games van Hewitt in die finale toen?Hij had gewoon moeten winnen. Ik snap er niks van. Destijds had ik nog geen idee van hoe goed Nalbandian was.
Ik dank dat hij wel veel denkt, denk ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal over Federer-Soderling:
[..]
Bron.
I think..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal over Federer-Soderling:
[..]
Bron.
www.nos.nlquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:33 schreef SalsedoNL het volgende:
Op welke site kan je ook alweer tennis kijken? ik vergeet het steeds
Niet bij de NOS of Eurosport lijkt me. Misschien online ergens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:40 schreef EdNoolk het volgende:
Is er ook maar enige kans dat er een jeugdpartij uitgezonden gaat worden?
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/index.htmlquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef kevinoz het volgende:
Is er iemand die de scores van de dames partij af en toe even kan updaten? heb wat weddenschappen openstaan en kan niet bij de livescores hier...
alvast bedankt
Unibet? Andere goksite?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:40 schreef EdNoolk het volgende:
Is er ook maar enige kans dat er een jeugdpartij uitgezonden gaat worden?
zoals ik al zei, ik kan niet bij de live scores..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/index.html
maar wel op FOK?????quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:49 schreef kevinoz het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik kan niet bij de live scores..
Bedankt, knap dat je dat nog weet, vooral dat laatste.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hewitt was dat jaar echt ernstig goed. en Nalby was vast geintimideerd in de finale toen..en had er een knotsgekke partij tegen Malisse opzitten.
"Clay ies my best sufrees no?"quote:
Ja, alleen gaat Schiavone opeens gek doen met overbodige dropshots en levert de break weer in.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:00 schreef Fukjoeman het volgende:
Wozniacki speelt echt erg matig.
6-2 *2-0 Schiavone
Jep zwaar bevolkt. Begin van de wedstrijd wat lichte regen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:33 schreef Outlined het volgende:
Jammer dat het zo snel is gegaan. Zit op werk en wil graag Fed zien. Moet ik eerder van werk.
Hoe ziet het weer er op TV uit? Bewolkt?
Ik snap de vraag niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
Poll: Gaat Federer krijgen in de wedstrijd tegen Soderling?Ja, zeker weten Hij gaat krijgen maar wint wel Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wow, da's wel heftig. Ik hoop dat hij wint.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
Hup Federer.
Bij winst:
Evenaart hij het record van 286 weken op nummer 1 van Sampras.
Haalt hij zijn 24e Grand Slam halve finale achter elkaar.
Pakt hij zijn 200ste Grand Slam partij overwinning.
Ik bedoel of je denkt dat Soderling gaat geven.quote:
Het wordt wel steeds lichter moet ik zeggen, heb alleen geen radar tot mijn beschikking.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef Outlined het volgende:
1-0 Fed,
voor de mensen die kijken: heeft het zin om nu naar huis te gaan? Kan namelijk met www.meteox.nl niet afleiden of het onderbroken gaat worden voor regen.
quote:
Da's modern. Krijgen betekent gewoon dat je its negatiefs over je heenkrijgt, bijvoorbeeld dat je enorme kritiek krijgt of een wedstrijd zwaar verliest. Geven is het tegenovergestelde, namelijk dat je degene bent die een ander zware kritiek geeft over bijvoorbeeld met tennis van de ban veegt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook niet, daarom heb ik op de bovenste optie geklikt
Ik vind het behoorlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Da's modern. Krijgen betekent gewoon dat je its negatiefs over je heenkrijgt, bijvoorbeeld dat je enorme kritiek krijgt of een wedstrijd zwaar verliest. Geven is het tegenovergestelde, namelijk dat je degene bent die een ander zware kritiek geeft over bijvoorbeeld met tennis van de ban veegt.
Oké.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Da's modern. Krijgen betekent gewoon dat je its negatiefs over je heenkrijgt, bijvoorbeeld dat je enorme kritiek krijgt of een wedstrijd zwaar verliest. Geven is het tegenovergestelde, namelijk dat je degene bent die een ander zware kritiek geeft over bijvoorbeeld met tennis van de ban veegt.
Veel onduidelijker kon je de poll niet maken, Fed-fanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Eenschquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:15 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk![]()
![]()
. Doe niet zo onduidelijk
.
Dankje, nu begin ik me oud te voelenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Het komt door mijn werk. Een jongen daar die enoem veel uitgaat, ptaat altijd zo. Ik vind het wel leuk klinken en ik nam aan dat het wijdverbreid taalgebruik is omdat hij zo vaak uitgaat. Excuses aan alle mensen die posten in dit topic.quote:
Geven wordt genoeg gebruikt, maar krijgen zie ik alleen door jou gebruikt wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geven wordt genoeg gebruikt, maar krijgen zie ik alleen door jou gebruikt worden
Die excuses zijn wel nodig jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het komt door mijn werk. Een jongen daar die enoem veel uitgaat, ptaat altijd zo. Ik vind het wel leuk klinken en ik nam aan dat het wijdverbreid taalgebruik is omdat hij zo vaak uitgaat. Excuses aan alle mensen die posten in dit topic.
Ja ik zou jou eens geven is een bekendequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geven wordt genoeg gebruikt, maar krijgen zie ik alleen door jou gebruikt worden
Alweer dus. En gister ook al voor Clement.quote:
Jawel.quote:
Ik denk dat de post van Norrage betrekking heeft op 2011.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
Hopelijk nu eindelijk de neergang van Federer. Heeft nu wel genoeg gewonnen. Genoeg verdiend. Af en toe een pundit spelen op de Zwitserse televisie. Nee, dat zit wel snor
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
Hopelijk nu eindelijk de neergang van Federer. Heeft nu wel genoeg gewonnen. Genoeg verdiend. Af en toe een pundit spelen op de Zwitserse televisie. Nee, dat zit wel snor
Dit is nou een voorbeeld van een echte tennishater.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
Ja op Sporza. Op NED-1 is nu Sesamstraat.quote:
En nog een en het is 4-4.quote:
Goed samengevat ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:25 schreef Tim86 het volgende:
4 kutpunten op rij..van 0-30 naar hold Soders
Dat is gewoon nederlands. Trots zijn op je taal!quote:
Bestaat dat bij tennis?quote:
Ja, heel jammer dat het nu niet lukte.Zou geniaal zijn geweest.quote:
Nog wel op SP :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heel jammer dat het nu niet lukte.Zou geniaal zijn geweest.
Ja, precies, Helemaal mooi als Soderling zich al had omgedraaid denkende dat Federer hem toch niet meer zou halen. Maar goed van hem dat hij bleef opletten.quote:
Binnen 10 minuten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:47 schreef Nalbandian het volgende:
Hoe staan we ervoor? Wordt er binnenkort gespeeld?
geen idee, had collegequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
thx. Is het een leuke wedstrijd totnutoe, of houdt het nog niet over?
Ja, ik vind van wel. Best een hoog niveau en erg spannend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
thx. Is het een leuke wedstrijd totnutoe, of houdt het nog niet over?
Hier ben ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waar is Fed-Fan als je hem nodig hebt???
Niet best dit inderdaad. *6-5 Soderling.quote:
Ja, erg slordig.quote:
Ik blijf het een belachelijke regel vinden dat je hiervoor een 1e service krijgtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:58 schreef Federer-fan het volgende:
Bal is in.Let.
Soderlign slaat een ace.2-1 in sets voor Soderling.
![]()
![]()
![]()
wat als Sod die bal uit had geslagen ?!?!??!quote:
Je bedoelt omdat de call kwam nadat hij hem had geslagen? Wat mij betreft had hij het punt dan gewoon verloren, want dan werd hij niet gehinderd door de call.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:00 schreef Outlined het volgende:
[..]
wat als Sod die bal uit had geslagen ?!?!??!
Ja, die was mooi.quote:
Hoezo, gaat hij hem kijken dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:07 schreef kevinoz het volgende:
een mooie test voor Federer dit, zo vlak voor de finale een 5 setter spelen..
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
Poll: Gaat Federer dit nog winnen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Federer gaat hem hard geven... heel hard, is het nu niet op de baan dan straks wel in de kleedkamer..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef Federer-fan het volgende:
*2-0 Fed.Ik hoop dat Soderling gaat krijgen (danwel dat Federer gaat geven).
Die forehand van hem is gewoon een monster, zo vlak als een pannekoek, maar loeihard! Me likey-likey!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:11 schreef senswal het volgende:
Soderling doet het iig al een stuk beter dan de finale vorig jaar.
Ik hoop het eerste.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:11 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Federer gaat hem hard geven... heel hard, is het nu niet op de baan dan straks wel in de kleedkamer..
Ja, ik begrijp het gewoon niet.quote:
Ja, inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |