idem hier, doorgeprikt met 5 cm en vanaf dat moment was t raak, binnen een uur iig helemaal ontsloten en met 8 persweetjes eruit geschotenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:49 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Kleurdoos, nou bij mij schoot Shenaya er ook zowat uit!![]()
Ik had ook geen gebroken vliezen want die hebben ze zelfs nog moeten breken bij de 5 CM ontsluiting.. Heb 2 weken weeen weg zitten puffen en kreunen en ineens zette het door en was het met 1,5 uur gepiept.. 8 weken lijkt me helemaal vermoeiend...![]()
Ben nu ook al 2 weken met harde buiken/weeen onderweg maar heb gelukkig ook veel dagen nergens last van.. Donderdag 35 weken dus zeg voor nu nog max. 7 weken en dan zit het erop!
wat denk jij dan? Dat ze je kind dan maar gaan halen ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef pessie het volgende:
Saffier goed dat je met verlof bent en fijn dat je kindje goed is gegroeid!
8 weken met weeën en al ontsluiting. Geloof je dan nog wel dat het kind ooit komt? Dus: bellen bij regelmatige weeën en 6 cm? Ze zullen me toch niet 8 weken met 6 cm en elke 5 minuten een wee die 1 minuut aanhoudt laten lopen?
Wat betreft cursus. Ik vertel hier alleen het meest indrukwekkende van een avond. Ze heeft ook veel logische dan wel interessante dingen verteld (idd dat een operatiekamer koud is). Zo heeft ze ook even een vacuümpompje laten zien. minimaal 1 cursist had niet door waar dan aan getrokken werd: Aan het hoofd van je baby... Oh ja, ik vond het echt een pompje, ik had em veel groter verwacht. Ik was de enige.
Maar dat inknippen hoeft niet altijd hoor als ze de vacuumpomp gebruiken. Bij mij niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef tessie het volgende:
Gebruiken ze die tang eigenljk nog vaak? Ik hoor altijd alleen maar verhalen over de vacuumpomp, nooit over de tang.
Bij mij noemden ze die vacuumpomp een cupje. Nou, ik vond het echt geen cupJE hoor. Niet voor niets dat ze bij voorbaat maar vast gingen inknippen zeg maarEn dan die ketting eraan, waar die gyn dan met zn volle gewicht aan ging hangen. Mja, fijn was anders. Maar goed, toen was het kind er wel snel uit, dat dan weer wel
Klopt, alleen vaak wordt er wel ingeknipt. Er is namelijk spoed en dan is er ten eerste waarschijnlijk geen tijd om het hoofdje te laten staan zodat je lichaam eraan kan wennen en ten tweede wil de gynaecoloog wat ruimte hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Maar dat inknippen hoeft niet altijd hoor als ze de vacuumpomp gebruiken. Bij mij niet in ieder geval![]()
Pessie ik ben al 2 x bevallen, maar door al jouw verhalen zou ik er bijna bang voor worden
Zo te horen heb je al wat ervaring & bevallingen achter de rugquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef pessie het volgende:
[..]
Klopt, alleen vaak wordt er wel ingeknipt. Er is namelijk spoed en dan is er ten eerste waarschijnlijk geen tijd om het hoofdje te laten staan zodat je lichaam eraan kan wennen en ten tweede wil de gynaecoloog wat ruimte hebben.
Ik ben ook niet gekniptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Maar dat inknippen hoeft niet altijd hoor als ze de vacuumpomp gebruiken. Bij mij niet in ieder geval![]()
Pessie ik ben al 2 x bevallen, maar door al jouw verhalen zou ik er bijna bang voor worden
God mens onder welke steen hebben ze jou toch in hemelsnaam vandaan getrokkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef pessie het volgende:
[..]
Klopt, alleen vaak wordt er wel ingeknipt. Er is namelijk spoed en dan is er ten eerste waarschijnlijk geen tijd om het hoofdje te laten staan zodat je lichaam eraan kan wennen en ten tweede wil de gynaecoloog wat ruimte hebben.
Moest erg lachen om de hijskraan.
En wat betreft die tangen, de cursusleider liep naar de keuken en we zaten allemaal om ons heen te kijken van "heeft ze nou echt een tang in de keukenla liggen?" maar ze kwam terug met 2 lepels
.
M. is met de tang gehaald, nou ik teken ervoor! Wat een fantastisch ding!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef tessie het volgende:
Gebruiken ze die tang eigenljk nog vaak? Ik hoor altijd alleen maar verhalen over de vacuumpomp, nooit over de tang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |