Misschien zijn die duizend abonnees van de Telegraaf daarom gaan lopen. Vanwege Dyanne, niet vanwege Ruben.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:19 schreef Lief-visje het volgende:
In het AD staan ook iedere keer metamorfoses en die vind ik toch leuker als die van Dyanne
Ik wil de schoenen bij nader inzien wel hebbenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:31 schreef MaLo het volgende:
Die laatste ook weer. Een opgerolde wijde broek, een saai grijs! truitje dat niet mooi bij haar borsten zit en een biker-giletje erover. Wat een stoere doch vrouwelijke outfit weer
Die en de Stoere moeder jaquote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef heavenstar het volgende:
Die met dat tijger panty/legging is denk ik het meest erg...jeeeeetje.....
idd...quote:
dat ze zich überhaupt styliste durft te noemen....quote:Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Is Dyanne ook de styliste van Maaike ofzo?
Lees eens goed????quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja daaag, die weegt echt geen 72 kilo en heeft al helemaal geen maat 42. Die weegt minstens 80!
Ik vind ze eigenlijk net te klein. Maar het staat in elk geval minder lullig dan 2 maten te groot...quote:Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef Jurk het volgende:
Nou ja, de schoenen passen tenminste, da's tenminste iets
Leuker, maar minder vermakelijk. Oftewel tvp om te gruwelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:19 schreef Lief-visje het volgende:
In het AD staan ook iedere keer metamorfoses en die vind ik toch leuker als die van Dyanne
Ik vond haar outfit before ook leuker, maar haar nieuwe kapsel is wel erg leuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik als enige wel geslaagd, maar zij is gewoon mooi. Ze ziet er ook op het voor-plaatje mooi uit.
Dat is inderdaad een erg vaak misbruikt woord door stylisten die 'het' niet hebben. Je komt het vaak tegen in van die hele brave meiden/damesbladen (Yes of zo), en als het woord gebruikt wordt komt het in de praktijk meestal neer op truttig & overstyled.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:13 schreef friekin_ het volgende:
Die paarse regenlaarzen kosten ook gewoon meer dan honderd euro
Ik vind dat Dyanne het vlot, funky, pittig en trendy maakt. En die woorden zijn erg negatief.
Ik weet het wel zeker. Als iets je goed staat en je voelt je er meteen goed in, dan weet je dat heus wel meteen. Die een na laatste ziet er trouwens uit of ze al weken niet geslapen heeft of zo en dat terwijl je volledig in de make-up zit. Dat is dan toch wel weer knapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:57 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een erg vaak misbruikt woord door stylisten die 'het' niet hebben. Je komt het vaak tegen in van die hele brave meiden/damesbladen (Yes of zo), en als het woord gebruikt wordt komt het in de praktijk meestal neer op truttig & overstyled.
Die laatste in de openingpost had vóór de metamorfose best aardige kleding aan, maar is gemetamorfoost tot een halve kerel.![]()
"Het voelt nog niet alsof ik erin thuis hoor." Is dit een politiek correcte vertaling van "Ik vind de metamorfose totaal mislukt?" (Ik hoop het.)
Precies wat ik ook dacht. Echt de enige die wél goed is.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik als enige wel geslaagd, maar zij is gewoon mooi. Ze ziet er ook op het voor-plaatje mooi uit.
Ze is ook zo'n beetje de enige slanke in de hele rij, dan staat alles je dus gewoon beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:26 schreef Moja het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht. Echt de enige die wél goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |