Hij smste dat hij zoveel aan me moest denken en of ik dat raar vond. Ik smste dat ik dat idd raar vond omdat we wat mij betreft vrienden zijn en blijven.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Ripley het volgende:
Wat heb je eigenlijk tegen hem gesmst, L-E?
Ik heb vroeger een collega gehad die dat had, en dat heeft ze wel geweten.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zwarte band pijpen.
Naast blauwe oogpotlood iets wat al jaren uit het straatbeeld moet verdwijnen, maar er zijn altijd van die wijven die het nog steeds dragen.
Schat, hij wil je en je zult echt wat harder moeten worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:05 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij smste dat hij zoveel aan me moest denken en of ik dat raar vond. Ik smste dat ik dat idd raar vond omdat we wat mij betreft vrienden zijn en blijven.
Ik vind dun niet erg, maar dan moet er wel borst en/of kont aan zitten, dat mis ik wel bij Keira. Zou een moord doen voor haar gezicht hoor, dat dan weer welquote:
Jij dat het haar goed stond en de rest dat het lelijk was?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een collega gehad die dat had, en dat heeft ze wel geweten.Elke collega die binnen kwam maakte er een opmerking over.
Ja, ik houd van meer vlees. Ronder is mooier, lekkerder en fijner.quote:
Dat is op zich vrij helder.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:05 schreef Lily-Ella het volgende:
Hij smste dat hij zoveel aan me moest denken en of ik dat raar vond. Ik smste dat ik dat idd raar vond omdat we wat mij betreft vrienden zijn en blijven.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij dat het haar goed stond en de rest dat het lelijk was?
oki.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik houd van meer vlees. Ronder is mooier, lekkerder en fijner.
Helaas welquote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zwarte band pijpen.
Naast blauwe oogpotlood iets wat al jaren uit het straatbeeld moet verdwijnen, maar er zijn altijd van die wijven die het nog steeds dragen.
Je vergeet de heupen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind dun niet erg, maar dan moet er wel borst en/of kont aan zitten, dat mis ik wel bij Keira. Zou een moord doen voor haar gezicht hoor, dat dan weer wel.
Dat ook ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind dun niet erg, maar dan moet er wel borst en/of kont aan zitten, dat mis ik wel bij Keira. Zou een moord doen voor haar gezicht hoor, dat dan weer wel.
Ja, zo'n mooie overgang van taille naar heupenquote:
Ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, zo'n mooie overgang van taille naar heupen
Dat zou ik ook wel willen jaquote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Vergeet de Bentley Continental GT niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Samzz het volgende:
Over moois uit Engeland gesproken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan toch weer niks aan!!!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Waarom is het altijd oke om dunne mensen af te zeiken.quote:
Deze kwamen zo snel in me opquote:Op maandag 31 mei 2010 16:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeet de Bentley Continental GT niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |