Ze krijgen elk topic een nieuw doel, hoe vetquote:Op maandag 31 mei 2010 14:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het doel van het konvooi was het geven van medicijnen aan diabetici enzo.
Is weer wat anders dan het isoleren en land afpakken van Israel.
Je bent wel heel erg stellig overtuigd van de 100% goede bedoelingen van het konvooi.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen die anderen willen helpen met eten en medicijnen moeten dood.
Denk je dat je de Gazastrook doorkomt met een konvooi hulpgoederen?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen die anderen willen helpen met eten en medicijnen moeten dood.
Toch vind ik het opmerkelijk dat dit uitgesproken moet worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef IHVK het volgende:
AK-Partij: We laten geen ruimte open voor antisemetisme. Reageer koelbloedig. Dit gedrag is de Turkse Joden niet aan te rekenen.
Verder stevige kritiek op Israel.
Ja Hakim, en wat ga jij doen met je stoere praat, hier in Nederland staan toe kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:21 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Hij is geindoctrineerd door zionisten en hun yeretz israel ideologie. Doordat ze vanaf 1950 t/m nu een aantal oorlogen hebben gewonnen tegen zeer slecht uitgeruste en domme Arabische generaals, denkt hij waarschijnlijk dat het land van Israel door God is gegeven.
Het is namelijk een groot wonder, dat israel de slecht uitgeruste Arabieren heeft verslagen.
Dat moet een teken zijn van God!
Mooi toch? Als het maar goed gebeurt en onbevooroordeeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef HAKIM_1988 het volgende:
De VN vraagt inmiddels om een uitgebreid onderzoek
[..]
Wat is dit voor drogredenatie. Ik ga hier niet eens op in.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg stellig overtuigd van de 100% goede bedoelingen van het konvooi.
Als ze echt alleen maar medicijnen en eten aan boord hebben, waarom verzetten ze zich dan tegen een controle?
Ik vraag mij af of je weet waarom Turkije überhaupt op dat eiland is.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Turkije voert al lang een bezetting uit op noord Cyprus
Maar waarom zouden ze zich verzetten?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat is dit voor drogredenatie. Ik ga hier niet eens op in.
Flauw, want je wil anderen er wel op wijzen dat ze blindelings de pro-israel bronnen volgen. Zo laat je geen ruimte voor discussie.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat Turkije daar op zit te wachten nee. Israel evenmin.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of je weet waarom Turkije überhaupt op dat eiland is.
Israel en Turkije zijn trouwens slim genoeg om dit niet te escaleren naar een oorlog.
Ach, een helemaal eerlijke oorlog is er nooit geweest met Israël dat altijd het beste van het beste op militair gebied van de VS heeft gekregen.quote:
Omdat Turkije altijd een trouwe bondgenoot was van Israel, militaire oefeningen, etc etc seculiere regeringen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Toch vind ik het opmerkelijk dat dit uitgesproken moet worden.
Ik ben trouwens ook verbaasd over het verband dat je een aantal keer insinueert tussen de aanslagen van de PKK en deze ramp. In het verleden heeft Israël juist nooit met de Koerden samengewerkt. Waarom nu opeens wel? Het is bovendien toch niet in Israël's belang om de relatie met Turkije nog verder op scherp te zetten?
Omdat je simpelweg geen weerwoord hebtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat hoop je maar, ik heb niet zoveel vertrouwen in Erdogan of Netanyahu. Ze hebben allebei een extreme achterban te onderhouden.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of je weet waarom Turkije überhaupt op dat eiland is.
Israel en Turkije zijn trouwens slim genoeg om dit niet te escaleren naar een oorlog.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar dat is nou een prachtig voorbeeld van antisemitisme.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook verbaasd over het verband dat je een aantal keer insinueert tussen de aanslagen van de PKK en deze ramp. In het verleden heeft Israël juist nooit met de Koerden samengewerkt. Waarom nu opeens wel? Het is bovendien toch niet in Israël's belang om de relatie met Turkije nog verder op scherp te zetten?
De minderheden in Turkije hebben belang bij een Turkije dat lid is van de EU.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ja maar je leest selectief. Turkije voert al lang een bezetting uit op noord Cyprus en een apartheidsregime tegen de Armeniërs en de Koerden. Da's hypocriet en daar lijden het bondsgenootschapen tussen Turkije en Europa onder. Mwa, makkelijk zat; Turkije moet gewoon deze discriminerende koers blijven voeren tegen de Cyprioten, Armeniërs en Koerden en het zal voor de EU een wel een zeer makkelijke beslissing zijn om de Turken niet in de unie op te nemen
Maar het is toch zo IVHK, er zijn zwaar getrainde commando's gewond geraakt, die schieten overigens ook niet zomaar omdat ze een duw of klap krijgen. Er is daar iets gebeurd aan boord wat we hopelijk nog te weten komen voor dequote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja ik baseer het op een filmpje van de BBC die een kamp in Israel zou hebben gevonden.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook verbaasd over het verband dat je een aantal keer insinueert tussen de aanslagen van de PKK en deze ramp. In het verleden heeft Israël juist nooit met de
Koerden samengewerkt. Waarom nu opeens wel? Het is bovendien toch niet in Israël's belang om de relatie met Turkije nog verder op scherp te zetten?
Denk je dat er een verband isquote:Op maandag 31 mei 2010 14:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Omdat Turkije altijd een trouwe bondgenoot was van Israel, militaire oefeningen, etc etc seculiere regeringen.
Nu dat lijkt te veranderen, en het alleen maar slechter wordt, haal Israel andere banden op.
Het betrof geen controle. Het betrof een vijandelijke entering nadat het konvooi had geweigerd naar de Israëlische haven te varen. De controle was al door de Turkse douane uitgevoerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg stellig overtuigd van de 100% goede bedoelingen van het konvooi.
Als ze echt alleen maar medicijnen en eten aan boord hebben, waarom verzetten ze zich dan tegen een controle?
Als je slim bent dan luister je blind naar hem. Doet hij namelijk ook naar de anti-Israelische bronnenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar het is toch zo IVHK, er zijn zwaar getrainde commando's gewond geraakt, die schieten overigens ook niet zomaar omdat ze een duw of klap krijgen. Er is daar iets gebeurd aan boord wat we hopelijk nog te weten komen voor de
pleuris uitbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |