quote:
golfer is naar zijn werk en daarna heb ik niet echt meer geslapen, ik kan ook steeds minder goed 'uitslapen' . Even lekker blijven liggen en dus hop hop eruit en wasje in de masjien.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Doe je goed
Ik ging gister relatief op tijd naar bed en bj elkaar 7 uur slaap maar ik zit hier met een flink zwaar hoofd op kantoor
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:19 schreef SeaOfLove het volgende:
met baby J (jaja, wij hebben er ook één) gaat het niet zo goed hoor ik net van zusje
hij is nu bij de kinderarts.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste post:
[..]Doe je goed
Ik ging gister relatief op tijd naar bed en bj elkaar 7 uur slaap maar ik zit hier met een flink zwaar hoofd op kantoor
Ik overleef het welquote:Op maandag 31 mei 2010 10:24 schreef Bluezz het volgende:
Op maandag vrij zijn voelt bijna als spijbelen
Sterkte ermee Pee
Oei...dat had ik niet gelezen van SOLquote:Hou ons op de hoogte! En veel Babi J. & T's maken deze wereld alleen maar mooier SOL
Dank je welquote:
Lekkerquote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik overleef het welIk wil ook vrij op maandag
Maar goed...nog een maandje wachten en dan ben ik elke even week vrij op vrijdag
ik had het erg warm want het was niet koud en ik was aan het rennen. daarna ook direct droge kleding aangetrokken. niemand heeft gehoest. misschien door de niet zo heel lekkere kalfsentrecote van gisteren?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LekkerMoet je dan 4X9 uur werken of zo? Of gewoon adv achtig iets?
Fairy, mss koutje gevat of naast iemand gestaan die lekker aan het hoesten was?
absoluut! ben btw wel verrast door zijn naam. had ik niet verw8quote:Op maandag 31 mei 2010 10:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer is naar zijn werk en daarna heb ik niet echt meer geslapen, ik kan ook steeds minder goed 'uitslapen' . Even lekker blijven liggen en dus hop hop eruit en wasje in de masjien.
Op maandag vrij zijn voelt bijna als spijbelen
Sterkte ermee Pee
[..]Hou ons op de hoogte! En veel Babi J. & T's maken deze wereld alleen maar mooier SOL
krakke, je weet wat de gedachte er8er is. geniet samen met je moederquote:Op maandag 31 mei 2010 10:52 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
voor SOL.
Het is schandalig, maar ik heb nog nooit zo weinig zin gehad om op vakantie te gaan. Gelukkig is het alleen het gedoe vooraf, als ik er ben is het leuk. En het is rotweer en mijn was droogt niet. Enzo.
Waar ga je ook alweer naar toe en wanneer Krak?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:52 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
voor SOL.
Het is schandalig, maar ik heb nog nooit zo weinig zin gehad om op vakantie te gaan. Gelukkig is het alleen het gedoe vooraf, als ik er ben is het leuk. En het is rotweer en mijn was droogt niet. Enzo.
PM de naam eens?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef SeaOfLove het volgende:
absoluut! ben btw wel verrast door zijn naam. had ik niet verw8ik had een ietwat meer nederlandse naam verw8. vind het wel een mooie naam, maar toch....
Ik zou wel 4x9 willen werken, maar dat mag nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef Bluezz het volgende:
LekkerMoet je dan 4X9 uur werken of zo? Of gewoon adv achtig iets?
Vrijdag, naar Zuid-Frankrijk. Dus voor het weer hoef ik niet weg.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar ga je ook alweer naar toe en wanneer Krak?
Het wordt over een paar dagen ruim 25 graden hier in NL![]()
[..]
PM de naam eens?
het begint met een Jquote:Op maandag 31 mei 2010 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je neefje is er, SoL? Gefeliciteerd! Hoe heet 'ie?
djoenesquote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het begint met een JHad deze naam nooit verw8. Junez...
JuJu in Frankrijk. Maar dat is volgens mij een meisjesnaam.quote:
Nee, maar in ZF is er wel een heerlijk ander sfeertjequote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef krakkemieke het volgende:
Vrijdag, naar Zuid-Frankrijk. Dus voor het weer hoef ik niet weg.
Ach ja, gelukkig was het feest ook heerlijk toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar in ZF is er wel een heerlijk ander sfeertje
Ik baal een beetje dat we deze zaterdag hebben uitgepikt voor het feest.
Vorige week heerlijk, volgende week heerlijk
Oei!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Eeeven bijkomen. werd net overvallen door arbeidsinspectie, incl. pistolen![]()
straks meer..... jee, ben wel gelijk wakker
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Eeeven bijkomen. werd net overvallen door arbeidsinspectie, incl. pistolen![]()
straks meer..... jee, ben wel gelijk wakker
marokkaans.... ik heb mijn tekst klaar voor woensdag, heb me voorgenomen om niet te huilenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat Spaans? Best een leuke naamNu maar hopen dat het niet een hoogblond knulletje wordt
ze heten niet allemaal steerquote:Op maandag 31 mei 2010 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
Roepnaam: Jan-Jaap?
Lekker he? Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 11:44 schreef TAV74 het volgende:
Zo, ook weer aardig bijgeslapen. Maar goed dat ik een vrije dag heb genomen vandaag
Onzin SOL. Toegeven aan je gevoel als het je te machtig wordt even wachten, slokje water en weer verder gaanquote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb mijn tekst klaar voor woensdag, heb me voorgenomen om niet te huilen
quote:
Als Yoenes spreek je dat uitquote:Op maandag 31 mei 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je het nou uit, SOL?
joenesquote:Op maandag 31 mei 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je het nou uit, SOL?
Klemtoon op de eerste lettergreep?quote:
damn you.... doe ff rustiger aanquote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:heftig zo ineens FF!!
Kleine blijdschap: eindelijk 79,3 op de weegschaal(ondanks zondigen dit weekend..)
goed en dapper dat je wat gaat zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben de enige die wat gaat zeggen, bluezz, van de kleinkinderen. wij zijn niet echt een familie van praters, verder praat alleen één van haar kinderen en mijn stiefmama.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:03 schreef cybermans het volgende:
[..]
damn you.... doe ff rustiger aananders ga ik je nooit in halen
ja maar maar je loop 7KG op me voorquote:Op maandag 31 mei 2010 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nog rustiger?!? Er is de afgelopen maand 0,0 gebeurd hoor.. werd wel weer eens tijd dat er wat af ging
zondigen? je had toch niks gegeten en daarna overgegeven?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:heftig zo ineens FF!!
Kleine blijdschap: eindelijk 79,3 op de weegschaal(ondanks zondigen dit weekend..)
hehehe ja maar gister wel goed ingehaaldquote:Op maandag 31 mei 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zondigen? je had toch niks gegeten en daarna overgegeven?
mis je geen brood, rijst, pasta en aardappels?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehehe ja maar gister wel goed ingehaaldEn net een tosti gegeten. Ik had anders niets in huis. Vanavond geen carbs meer, dan ga ik weer 'streng' doen
ja absoluutquote:Op maandag 31 mei 2010 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
Gister hoorde ik van een medespeler de vraag of ik afgevallen was![]()
![]()
![]()
Ok, hij is homo, maar toch. Die hebben er toch veel kijk op?
Goed bezig Sun, Ik ben vandaag preciesquote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
hehehe ja maar gister wel goed ingehaaldEn net een tosti gegeten. Ik had anders niets in huis. Vanavond geen carbs meer, dan ga ik weer 'streng' doen
Zekers. Volgens mijn berekeningen vorige week gemiddeld -444 kcal per dag. Wat mijn streven is, ergens tussen de -500 en -400 kcal per dag.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja absoluut![]()
je bent toch ook afgevallen?
Verbazingwekkend genoeg echt geen moment. Terwijl ik dus een enorme carb-verslaving had en daardoor veel te veel at..quote:Op maandag 31 mei 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mis je geen brood, rijst, pasta en aardappels?
en nog gefeli met je gewichtsverlies
14 kg in de kliko????quote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezig Sun, Ik ben vandaag precies90
![]()
14k in de kliko ondanks etentjes & feestjes![]()
@ SOL daarom is het juist zo goed van je. Een begrafenis/crematie waar niemand spreekt vind ik altijd zo, zo, zo lastig uitzitten.
Ik zou trouwens nooit zo met mijn kist in zo'n uitvaartcentrum willen liggen met iedereen op stoeltjes ervoor.
Maar hoe het dan moet weet ik ook niet.... wil het wel allemaal vastleggen eigenlijk binnenkort.
Ik totaal niet, en af en toe neem ik een lepeltje rijst of een zelfgebakken lowcarb boterhammetjequote:Op maandag 31 mei 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
mis je geen brood, rijst, pasta en aardappels?
oh dan komt het helemaal goed ookquote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zekers. Volgens mijn berekeningen vorige week gemiddeld -444 kcal per dag. Wat mijn streven is, ergens tussen de -500 en -400 kcal per dag.Prima vol te houden, eet alles.
psst, lijnzaad & vezeltabletjesquote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Verbazingwekkend genoeg echt geen moment. Terwijl ik dus een enorme carb-verslaving had en daardoor veel te veel at..Ik voel me er zelfs beter bij.. Op den duur ga ik het in zeer beperkte mate wel weer toevoegen hoor, want vooral de vezels zijn wel erg handig, maar missen doe ik het echt niet
dus over een paar maanden:quote:Op maandag 31 mei 2010 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik totaal niet, en af en toe neem ik een lepeltje rijst of een zelfgebakken lowcarb boterhammetje
We eten bergen groenten en salades en de heerlijkste vlees, oven & combinatiegerechten
+ brede borstkas & schouderpartij door het zwemmenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zekers. Volgens mijn berekeningen vorige week gemiddeld -444 kcal per dag. Wat mijn streven is, ergens tussen de -500 en -400 kcal per dag.Prima vol te houden, eet alles.
Jeetje...heftig zegquote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok thee gepakt, gaat weer beter.
Er werd aangebeld; ik deed via intercom open en vertelde dat ze naar boven mochten komen. Ik stond nog niet op of er was al 1 langsgegaan en op onverklaarbare wijze de fabriek ingegaan (gaat met sleutel). Andere dame kwam bij mij en begon gelijk druk te overleggen met walkie talkies.
ik zeg: "zijn jullie met zn 2-en? hoe komt die ander binnen?"
zegt ze: "we zijn met zn 4-en, 2 zijn er al beneden (heeft ook niemand opengedaan... heel vreemd)".
ze wilde niet zeggen hoe het lukte, ik had eerst nog geen idee wat dit was; ik zag een pistool en hen druk in de weer met walkie talkies. uiteindelijk kwamen de collega's uit de productie boven en moest iedereen een id-bewijs laten zien. ik heb legitimatie van hen gevraagd en kreeg gelukkig een kaartje van ministerie van Sociale Zaken.
Bleek een sporadische inspectie of hier misschien illegalen zitten.
maar goed, zat wel mooi te trillen want was de enige op kantoor die hen moest helpen met gegevens, baas niet bereikbaar, collega aan de tel die van niks wist...
woow, maar een carb-verslaving? niet zonder brood kunnen bedoel je? ik kan niet zonder pastaaaquote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg echt geen moment. Terwijl ik dus een enorme carb-verslaving had en daardoor veel te veel at..Ik voel me er zelfs beter bij.. Op den duur ga ik het in zeer beperkte mate wel weer toevoegen hoor, want vooral de vezels zijn wel erg handig, maar missen doe ik het echt niet
Awwww Sidoniaquote:Op maandag 31 mei 2010 12:21 schreef cybermans het volgende:
dus over een paar maanden:
[ afbeelding ]
was goed toch? weekend 26 graden en daarna ook nog tussen de 20 en 26? vanaf morgen al omhoog.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
psst, lijnzaad & vezeltabletjes![]()
Zagen jullie de weersverwachting?
of achter een kapstokquote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awwww Sidonia![]()
Yup dan kan ik me ook achter een lantaarnpaal verschuilen
Nouhou...quote:Op maandag 31 mei 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
+ brede borstkas & schouderpartij door het zwemmen
neeee geen tante Sidonia worden hoor, met haar schelle stem en dunne figuurtjequote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awwww Sidonia![]()
Yup dan kan ik me ook achter een lantaarnpaal verschuilen
Je kan ook gewoon bij het graf verzamelen. Daar kan ook gewoon worden gesproken. Bij mijn moeder hadden we er nog een kekke bluessaxofonist bij ook!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezig Sun, Ik ben vandaag precies90
![]()
14k in de kliko ondanks etentjes & feestjes![]()
@ SOL daarom is het juist zo goed van je. Een begrafenis/crematie waar niemand spreekt vind ik altijd zo, zo, zo lastig uitzitten.
Ik zou trouwens nooit zo met mijn kist in zo'n uitvaartcentrum willen liggen met iedereen op stoeltjes ervoor.
Maar hoe het dan moet weet ik ook niet.... wil het wel allemaal vastleggen eigenlijk binnenkort.
Neeeeeee dan verdrink jequote:Op maandag 31 mei 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nouhou...
Ik zat mezelf eens in de spiegel te bekijken en ik was idd echt behoorlijk tevreden over de schouders en bovenarmen.
Nu nog dat zwembandje weg zien te krijgen.
Ik krijg ze wel binnen hoor..Eet een paar keer per week lijnzaad, maar soms is zilvervliesrijst gewoon makkelijkerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
psst, lijnzaad & vezeltabletjes![]()
Zagen jullie de weersverwachting?
pasta is ook carb. Ik at veel er van (alle soorten carbs) en had dan binnen een half uur weer honger. Niet handig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
woow, maar een carb-verslaving? niet zonder brood kunnen bedoel je? ik kan niet zonder pastaaa
Da's zo'n 3000-4000 kcal schat ikquote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef z80 het volgende:
hier gaan er 11Sneeën brood per dag door.(wel bruin/donker brood van baker bart)
helft met kaas, de andere helft met Schwarzwälder Schinken.
en 's avonds groente met een stuk vlees.
en meestal nog een zak treets (m&m geel), of een halve kilo druiven.
of een lintwormquote:Op maandag 31 mei 2010 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's zo'n 3000-4000 kcal schat ik
Dan kan je lichaam best veel hebben. Of zwom je veel?
hoe reken jij dat zo snel uit?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
leuk zeg!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. En weer een date erbij voor mijn vakantie. Dat wordt weer half NL afrijdenWel gezellig
![]()
quote:
Hiquote:Op maandag 31 mei 2010 13:04 schreef MissHobje het volgende:
En oja en heb sinds vrijdag een rete irritante hoest, enorme kriebels, komt van diep uit de longen en goor slijm alsin geur en smaak, brrr maargoed ik kiek het nog ff aan. heerst er iets ofzo?
Dat zou zeer goed kunnen iddquote:Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hi![]()
Komt vast omdat je op een hoekje heb gestaan met je man
Hobbel heb je weer groene stukjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:04 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgennou voorruit middag
Werd 11.45 ongeveer wakkerlekker lang uitgeslapen, maargoed ook 3 nachtdiensten coming up.
Einde vakantie dat dan weer wel, maar nu komt er lekker weer aanen daar heb ik ook wel zin in.
Ga zo eerst eens douchen en dan ff sporten is de hele week ook niet gebeurt.
En oja en heb sinds vrijdag een rete irritante hoest, enorme kriebels, komt van diep uit de longen en goor slijm alsin geur en smaak, brrr maargoed ik kiek het nog ff aan. heerst er iets ofzo?
Boterham gemiddeld 75 kcal, plakje 48+ kaas gemiddeld 80 kcal, plakje ham gemiddeld 50 kcal, zak M&M's van 200 gram 900 kcal etc.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe reken jij dat zo snel uit?
als ik ga uit eten bij een wok tent of lopend buffet.quote:
zwemmen is 3 keer per week.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is je niet aan te zien Zetquote:Op maandag 31 mei 2010 13:40 schreef z80 het volgende:
als ik ga uit eten bij een wok tent of lopend buffet.
dan kijken de mede eters of ik uitgehongerd ben.
maar zodra de eerste lintworm vol zit en gaat slapen wordt nummer 2 wakker
en toch met er eigenlijk nog wat vet af, of wat spieren bij.quote:
ik wil een foto zien!!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:58 schreef z80 het volgende:
[..]
en toch met er eigenlijk nog wat vet af, of wat spieren bij.
maar heb geen zin in het volgen van een dieet.
op een foto kun je lang wachten.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil een foto zien!!![]()
ah toeoe?
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:16 schreef z80 het volgende:
[..]
op een foto kun je lang wachten.
jen kunt me wel een keer live komen bekijken, en gelijk ergens mee gaan eten
Heren zijn nu eenmaal oraal ingesteldquote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
De dames krijgen hier een boel verzoeken om te komen eten
Geweldig
Zeker wetenquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:16 schreef z80 het volgende:
[..]
op een foto kun je lang wachten.
jen kunt me wel een keer live komen bekijken, en gelijk ergens mee gaan eten
ik eet eerst bij jouquote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
De dames krijgen hier een boel verzoeken om te komen eten
Geweldig
hmm zo heb ik t nog nooit gezienquote:Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef z80 het volgende:
de liefde van de man gaat nu eenmaal door de maag.![]()
en gegeten moet er toch worden, kun je net zo goed iemand uitnodigen.
dichterbij wat?quote:
Groot gelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef z80 het volgende:
de liefde van de man gaat nu eenmaal door de maag.![]()
en gegeten moet er toch worden, kun je net zo goed iemand uitnodigen.
Jaquote:
Geen idee. Jij bent vrouw. Dat moet jij ons kunnen vertellenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
waar gaat de liefde van de vrouw eigenlijk doorheen?
als ik t niet overleef ga ik niet meer weg neequote:Op maandag 31 mei 2010 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEens kjken of je dat overleeft
of misschien wil je dan wel nooit meer weg
hmmm....toch maar niet TE lekker gaan koken dan
![]()
[..]
doe rustig aan hè, morgen kun je ook sporten. overmorgen ook. of anders volgende weekquote:Op maandag 31 mei 2010 14:47 schreef MissHobje het volgende:
Ook door de maag!
En nee sporten wilde dus nietging alleen maar harder hoesten en proesten
Dan maar ff boodschappies, huis beetje poetsen en relaxen
ooh, na jou, SOL's en Bluezz's verhalen kan ik ook niet wachten om tante te wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
thuis van zusje en neefjes. En wat een kjoetie is mini-neefje en andere neefje is dol op hem. Zo leuk om te zien. Was gezellig. Volgende week weer een ochtendje erheen.nu best moe, voor t eerst lang alleen weg geweest en ver gereden.
jaa maar ik ben al een week niet ana het sporten geweest, dus wil het niet te lang uitstellenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe rustig aan hè, morgen kun je ook sporten. overmorgen ook. of anders volgende week
Jawelquote:Op maandag 31 mei 2010 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik t niet overleef ga ik niet meer weg nee
Woeiquote:Op maandag 31 mei 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
nu best moe, voor t eerst lang alleen weg geweest en ver gereden.
Wat een heerlijke dag, en wat goed Elfquote:Op maandag 31 mei 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
thuis van zusje en neefjes. En wat een kjoetie is mini-neefje en andere neefje is dol op hem. Zo leuk om te zien. Was gezellig. Volgende week weer een ochtendje erheen.nu best moe, voor t eerst lang alleen weg geweest en ver gereden.
Kun je vijf maanden hard sparen om vervolgens suikertante te spelenquote:
ik zoek een smoes om je af te zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JawelWant dan bel ik de politie en dan komen ze je halen in een kist of lijkzak
Daar heb je geen smoes voor nodig hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zoek een smoes om je af te zeggen
aaaaahquote:Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je geen smoes voor nodig hoorJe mag ook gewoon zeggen dat je niet komt.....maar liever niet een uurtje van tevoren. Dan ben ik vermoedelijk al bezig met koken en dan moet ik alles alleen opeten
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaaaahok, zal ik rekening mee houden
eehmm... iets met kaaaaaasquote:Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nog een favo gerecht waarmee ik ervoor kan zorgen dat je echt heel blij wordt ?
quote:
aah ik hoopte al dat jij zou kijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef borisz het volgende:
Eerste set was Henin supprieur en tweede Stosur. Nu wordt het echt leuk.
Stosur kan redelijk tennissen hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ik hoopte al dat jij zou kijken![]()
Ik ken Stosur eigenlijk niet? Ik dacht: Henin was goed en kakte 2e set ineens in. Maar goed dat ze allebei zo goed zijn. Ik ben toch voor Henin, buurvrouwtje hè
jaaaa! alleen geen schimmelkaas of geitenkaas (wel feta, stom he)quote:Op maandag 31 mei 2010 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik begrijp dat je dol bent op kaas?
Ik zal eens kijken
oh, shame on mequote:Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Stosur kan redelijk tennissen hoor. 7de van de wereld en ook 7de geplaatst en kwam vorig jaar in de halve finale hier in Parijs
.
dacht door het creditcard budget van de manquote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
waar gaat de liefde van de vrouw eigenlijk doorheen?
Stosur heeft meer winners. Maar ook meer UE. Kan nog alle kanten op, al denk ik dat Henin meer met de druk kan om gaan deze wedstrijd en uiteindelijk toch winnen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh, shame on me![]()
aan de puntentelling valt het mij op Henin harder moet vechten voor haar games of is dat niet zo?
*grinquote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
dacht door het creditcard budget van de man
En dus wint Stosurquote:Op maandag 31 mei 2010 15:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Stosur heeft meer winners. Maar ook meer UE. Kan nog alle kanten op, al denk ik dat Henin meer met de druk kan om gaan deze wedstrijd en uiteindelijk toch winnen.
dat had ik écht niet verwacht! niet gehoopt ook! het is gelijk weer bewolkt hierquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. alles opgeruimd, aan kant en cateraar heeft ook zijn zooi weer opgehaald. Nu alleen nog de tentenboer straks even helpen met de tenten inklappen en alles is weer 100% aan kant. Oh en het prachtige olijfboompje in de auto leggen en mee naar huis nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
zeker, en nog geen teken van leven van mn baasquote:Op maandag 31 mei 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
klein stukje teruggelezen. Yeah voor de afvallers en schrikken ff!
die is ondergedoken?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker, en nog geen teken van leven van mn baas
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker, en nog geen teken van leven van mn baas
ik heb geen idee... en Steer, als hij naar het buitenland is laat hij dat altijd even van tevoren wetenquote:
jij gaat daar toch misschien al naartoe? (Singapore dan)quote:
waar?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Laydina het volgende:mijn piercing doet ineens heeeel veel pijn
wat vervelend.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb geen idee... en Steer, als hij naar het buitenland is laat hij dat altijd even van tevoren weten
AU!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
tepel.. rechts
Maar na verschuiving van t staafje is t al iets minder..
ja.. met dat van vanochtend vind ik t helemaal eng, ook al heeft het geen verband volgens een collega. maar ja wat dan; een familielied ziek/overleden? hij heeft ALTIJD zn tel bij zich en belt wel even dan... hem kennende. ook naar het buitenland.. ik snap er even niet zo veel van.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Bij wat?? En wat zou daar gehaald kunnen zijn??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ik probeer relaxed te zijn maar dit blijft wel in mn hoofd malen. ik heb net weer gebeld maar geen gehoor, dus kan niks doen neequote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Stress uit zorgen maken terwijl je zelf niks aan kunt doen (kun je nu een onderneembare stap maken?) is niet handig.
Als je iets kunt doen --> doe het.
Als je niets kunt doen --> relaaaaax. Afwachten, lekker iets anders doen.
Do as I say, not as I do.
oh, is een tenten(bouw)zaak van een vriend van me.. en toevallig de enige tentenzaak die ik kenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij wat?? En wat zou daar gehaald kunnen zijn??
LOL.. aha. Geen idee van welk merk die tent is. Iig geen De Boer, dat had ik onthouden (dat komt uit Alkmaar namelijk) of een De Wit (ook een grote tentenbouwer..)quote:Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh, is een tenten(bouw)zaak van een vriend van me.. en toevallig de enige tentenzaak die ik ken
Tis alweer over gelukkigquote:Op maandag 31 mei 2010 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
AU!zorg even dat je niet kan schuren
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
wat heb je nu weer allemaal uitgespookt? *schudt hoofd*
Laat hem dit ff lezenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn teamlead begint moeilijk te doen over mijn geplande vrije parttime-dagen![]()
Afspraak was 1x per twee weken op vrijdag dus netjes zo verwerkt in mijn planning. Nu begon-ie opeens over dat-ie dat niet handig vond en dat ik maar 4 uur per week in de planning moest zetten.....
Na wat praten zegt-ie "ja, maar dat moet je dan goed afstemmen met je collega". Hoezo afstemmen....die gast is elke woensdag vrijIk heb echt even zoiets van WTF
Nou, ik ga het er nog een keer met hem over hebben binnenkort. Ik wil nl. wel zekerheid en duidelijkheid want anders kan ik nog geen afspraken plannen op die vrijdagquote:
Ik zou ook altijd lever andersmans problemen willen hebben dan m'n eigen. Die van de ander lijkt altijd zo simpel wat je moet doen.quote:
Wat zijn jouw problemen dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou ook altijd lever andersmans problemen willen hebben dan m'n eigen. Die van de ander lijkt altijd zo simpel wat je moet doen.![]()
ooh, das fijn zegquote:Op maandag 31 mei 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was weer een werkdag, gevolgd door een massage van een fysiotherapeut.
Studie afronden is wel obviousquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:Mail van Mama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat is geen probleem, dat is doorzettingsvermogen vaakquote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Studie afronden is wel obvious
Verder overwegen nieuwere/andere opdrachtgevers voor freelance werk over te stappen.
Ik denk het wel. Ik had laatst een boete van 12 euro en die wilde mn pa niet betalen omdat ie te goedkoop was. Ik gok dat zijn grens boven de 50 euro ligt ofzoquote:
klinkt alsof het regelmatig voorkomtquote:Op maandag 31 mei 2010 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik had laatst een boete van 12 euro en die wilde mn pa niet betalen omdat ie te goedkoop was. Ik gok dat zijn grens boven de 50 euro ligt ofzoIk maak geld over naar mama of ik ga even langs om m op te pikken. Maar doorgaans betaal ik ze zelf, ja
Eigenlijk rijd ik bijna nooit te hard. Alleen als ik héél erg moe benquote:
Ik heb de afwas gedaan uit frustratiequote:Op maandag 31 mei 2010 18:15 schreef krakkemieke het volgende:
Leve de keuken!![]()
Ik heb aardappelgratin gemaakt uit frustratie.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb de afwas gedaan uit frustratieEn nu doet m'n rug weer zeer
Wat een idiote snelheden rijdt jijquote:Op maandag 31 mei 2010 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Eigenlijk rijd ik bijna nooit te hard. Alleen als ik héél erg moe benNormaal gesproken rijd ik niet harder dan 50 (binnen de bebouwde kom), 80 (buiten de bebouwde kom), 100 (op de N11/A4) of 120 (A12)
Omdat ze vaker de tillift moet gebruiken en meer door haar knieën moet gaan met steunkousen & schoenen aantrekken bij de oudjesquote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef krakkemieke het volgende:
voor Lein.
Waarom doet je rug naar tegen je?
Ik denk dat mijn rug naar doet omdat ik ook niet lief doe voor mijn rug. Moet eigenlijk eens een fysio opzoeken ofzo, vooral in mijn werkgebied. Soms sta ik een bloesje dicht te knopen van iemand op bed, en voel ik dát zelfs alquote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef krakkemieke het volgende:
voor Lein.
Waarom doet je rug naar tegen je?
Ik ben vandaag zelfs op een kruk gaan zitten toen ik iemand's been moest zwachtelen. En steunkousen doe ik altijd op bed aan, met je rug naar het gezicht van het slachtoffer toe en dan naar achter stappen/leunen met de steunkous in je handen.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Omdat ze vaker de tillift moet gebruiken en meer door haar knieën moet gaan met steunkousen & schoenen aantrekken bij de oudjes
Yups, de hefboombeweging, daar is het bij mij kapoet.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik denk dat mijn rug naar doet omdat ik ook niet lief doe voor mijn rug. Moet eigenlijk eens een fysio opzoeken ofzo, vooral in mijn werkgebied. Soms sta ik een bloesje dicht te knopen van iemand op bed, en voel ik dát zelfs al
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben vandaag zelfs op een kruk gaan zitten toen ik iemand's been moest zwachtelen. En steunkousen doe ik altijd op bed aan, met je rug naar het gezicht van het slachtoffer toe en dan naar achter stappen/leunen met de steunkous in je handen.
Let je wel op dat je jouw asperge-figuur blijft behouden?quote:
Lijkt me een goed plan. De praktijk waar ik ben heeft ook een werk-fysio, al heet het duurder.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn rug naar doet omdat ik ook niet lief doe voor mijn rug. Moet eigenlijk eens een fysio opzoeken ofzo, vooral in mijn werkgebied. Soms sta ik een bloesje dicht te knopen van iemand op bed, en voel ik dát zelfs al
Hieruit blijkt weer dat Golfer van asperges houdt.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Let je wel op dat je jouw asperge-figuur blijft behouden?
vind je het ook lekker?quote:
Ja. Lekker.Zeker als ze FF heten.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
Hieruit blijkt weer dat Golfer van asperges houdt.![]()
Ik vind een magnum een hele maaltijd. Nee, ik houd niet van magnums, ik vind ze te groot.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind je het ook lekker?
de rest van de familie zat te gruwen en ik moet al het ijs opeten.
mn moeder zei: dat zou voor mij een fear factor uitdaging zijn. ik eet liever wormen dan een magnum
Thx mamsquote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Yups, de hefboombeweging, daar is het bij mij kapoet.
Doe je wel voorzichtig, liefje?
groetjes, mams
Die krijg ik vast wel weg, weddenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
vind je het ook lekker?
de rest van de familie zat te gruwen en ik moet al het ijs opeten.
mn moeder zei: dat zou voor mij een fear factor uitdaging zijn. ik eet liever wormen dan een magnum
neuh ik denk omdat ik gisteren asperge werd genoemd toen we het over appel- en peerfiguren haddenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hieruit blijkt weer dat Golfer van asperges houdt.![]()
Bloesje dichtknopen, bewoner zo dicht mogelijk naar je toe, ernaast gaan zitten? Of het bed hoger.quote:
Ik gok iets met je SI gewricht of bekken.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Thx mams
Maar wat doe ik verkeerd dan
Ik mag alles van mezelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm zijn ze low carb? dan mag je toch?
Weet ik. Golfer houdt van asperges en dames.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neuh ik denk omdat ik gisteren asperge werd genoemd toen we het over appel- en peerfiguren hadden
Mijn SI gewricht is kapoet, dáár zit die hefboombeweging. Het 'halve' bukken is funest voor jequote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
Ik gok iets met je SI gewricht of bekken.
Mensendieck? heb ik gehad, maar dat was voor ontspanning/ademhaling, of voor zwangerschap (maar daar had ik geen last van gelukkig). Wist niet dat het nog voor meer staatquote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bloesje dichtknopen, bewoner zo dicht mogelijk naar je toe, ernaast gaan zitten? Of het bed hoger.
Het blijft lastig, ik heb jaren mensendieck gehad om het beter te krijgen, maar het bleef altijd pijnlijk.
Ik wil je zo graag chronische pijn besparen, ga maar gauw naar een werkfysio voor tips, trucs & oefeningen.
Wormen zijn low carb toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm zijn ze low carb? dan mag je toch?
wat is een favo low-carb maaltje van je?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mag alles van mezelf.
Maar ik wil het niet altijd he
Billen achteruit, zodat je rug recht blijft.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn SI gewricht is kapoet, dáár zit die hefboombeweging. Het 'halve' bukken is funest voor je
Voor een goede houding.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mensendieck? heb ik gehad, maar dat was voor ontspanning/ademhaling, of voor zwangerschap (maar daar had ik geen last van gelukkig). Wist niet dat het nog voor meer staat
Wormen zijn toch niet vet?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dierlijk vet is toch slecht vet?
Aubergine, kaas, gehakt ovenschotel en avocado's in kipfiletplakjes geroldquote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
wat is een favo low-carb maaltje van je?
Sinds we geen holbewoners meer zijn, moet iedereen uitkijken met z'n rug.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
kijken jullie allemaal wel uit met jullie ruggegraatjes?
ooh zo ja dat had ik ook, in combinatie met ademhaling. zodat je recht en ontspannen tegelijk kunt lopen. eerlijk gezegd denk ik er nooit meer aanquote:
Die 2 lijken erg op elkaar Bluezz.quote:
Half bukken, herkenbaar! Maar die elektrische bedden gaan zó langzaam omhoog en omlaag, je hebt sowieso maar 20 minuten en als je dan ook nog 4 minuten aan het wachten ben op het bed dat omhoog en omlaag moet, is je tijd al zowat voorbij...quote:Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Mijn SI gewricht is kapoet, dáár zit die hefboombeweging. Het 'halve' bukken is funest voor je
Whehehehequote:Op maandag 31 mei 2010 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
Sinds we geen holbewoners meer zijn, moet iedereen uitkijken met z'n rug.
Ik doe mijn best.
mmmm klinkt niet verkeerd, zo'n dieetquote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aubergine, kaas, gehakt ovenschotel en avocado's in kipfiletplakjes gerold![]()
Maar ook tonijnsalade of witlofsalade/rosbief met een heerlijke dressing van zaanse mayo & philedelpia.
Er zijn 1001 dingen te maken die heerlijk zijn!
Mensendieck zei ik bedoel ik soms een andere fysio vorm dan
Even denken.....
Frustrerend ja. Maar je hebt maar 1 rug.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Half bukken, herkenbaar! Maar die elektrische bedden gaan zó langzaam omhoog en omlaag, je hebt sowieso maar 20 minuten en als je dan ook nog 4 minuten aan het wachten ben op het bed dat omhoog en omlaag moet, is je tijd al zowat voorbij...
nou, ik moet sowieso af en toe bewust zijn van hoe ik zit, en of ik ontspannen zit. laat ik dat nu maar doen, nu denk ik eraan dankzij julliequote:Op maandag 31 mei 2010 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die 2 lijken erg op elkaar Bluezz.
FF, het kan ook zijn dat je er niet meer aan denkt, omdat je het goed doet.
Dat ook. Maar ik merk zelf dat ik snel meer last heb als ik weinig beweeg. Ik doelde dus meer op kantoormensen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
WheheheheJa die goeie ouwe tijd dat je niet ouder werd dan 40
word je niet gek van die tijd of kom je daar gauw in?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Half bukken, herkenbaar! Maar die elektrische bedden gaan zó langzaam omhoog en omlaag, je hebt sowieso maar 20 minuten en als je dan ook nog 4 minuten aan het wachten ben op het bed dat omhoog en omlaag moet, is je tijd al zowat voorbij...
Yoga heeft mij geholpen om er vaker op te letten hoe ik zit en beweeg enzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou, ik moet sowieso af en toe bewust zijn van hoe ik zit, en of ik ontspannen zit. laat ik dat nu maar doen, nu denk ik eraan dankzij jullie
Big mommaquote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef cybermans het volgende:
jezus hoe veelste veel kan je gezopen hebben
1200 kcal? is 1 mac menu zonder drinkenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij mag Bloes volgens Dr. Frenk allang weer wat carbs in haar dieet opnemen, maar heeft Bloes daar geen behoefte aan.
Dr. Frenk dieet is een 1200 kcal dieet (Sonja Bakker ook) , maar het principe is dat je door de hoeveelheid eiwitten niet zo snel een hongergevoel krijgt (en je dus makkelijker aan het dieet houdt) en dat je bloedsuikerspiegel daarmee een beetje op een constante waarde wordt gehouden.
1200 kcal aan eiwit / vet is veel makkelijker vol te houden dan 1200 kcal aan witbrood of suiker (de geraffineerde, 'lege' suikers).
* Stereotomy zwaaitquote:Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Yoga heeft mij geholpen om er vaker op te letten hoe ik zit en beweeg enzo.
Nu ik sport is het ook makkelijker.
Daar word je volgens mij gek van, want het lijkt me heel weinig.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
word je niet gek van die tijd of kom je daar gauw in?
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1200 kcal? is 1 mac menu zonder drinken
maar wie gaat er naar de mac als ie op dieet is![]()
![]()
Deze was die van vandaag bijvoorbeeldquote:Recepten
Je ontbijt
EIEREN MET SALAMI
Benodigdheden
2 eieren
50 gram salami in plakjes
1 eetlepel olie
Bereidingswijze
Roer de eieren los.
Verhit in een pan de olie, leg de plakjes salami op de bodem.
Bak dit eerst even en giet dan het eimengsel erover.
Je lunch
BLOEMKOOLSOEP
Benodigdheden
1 kleine bloemkool
2 theelepels maizena
300-500 ml. bouillon (vers of uit blik of pakje)
scheutje koffieroom
100-150 gram zalmsnippers
nootmuskaat
Bereidingswijze
Breng de bouillon aan de kook.
Snij de bloemkool in kleine roosjes. Kook deze in de bouillon gaar, ca. 5 minuten.
Meng door de bouillon de zalmsnippers, laat het geheel heel even koken zodat de zalm heet wordt.
Meng de maizena aan met water en giet dit mengsel al roerende door de soep.
Breng het goed aan de kook zodat het gaat binden.
De soep afmaken met een scheutje koffieroom.
Naar smaak nootmuskaat toevoegen.
Je avondeten
SPERZIEBONEN MET KALKOEN
Benodigdheden
200 gram sperziebonen, neem eventueel diepvries
2 tomaten
200 gram kalkoenfilet
50 gram spekjes
1 eetlepel olie
peper
Bereidingswijze
Punt de sperziebonen (als ze vers zijn). Kook de sperziebonen gaar in een bodem water.
Bestrooi de kalkoenfilet met peper. Verhit in een pan de olie en bak hierin de kalkoenfilet gaar.
Bak in een andere pan de spekjes uit.
Was de tomaten en snij ze in partjes.
Als de sperziebonen gaar zijn afgieten en de partjes tomaat en spekjes erdoor roeren.
hahahhahaha, zo leuk.. dronken mensen kijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef cybermans het volgende:
jezus hoe veelste veel kan je gezopen hebben
vroeg naar bed dan meis! Veel succes met tikken ondertussenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben al de hele ag zoooo moenet redbull op, helpt ook geen donder
jij houd er wel van hè, zo'n sexy dame met mooie rondingen gerold in de modderquote:
Sinds mijn hernia kom ik keurig uit bed met een rechte rug en zit ik rechtop. Ten eerste omdat de volgende tussenwervelschijf ook uitpuilt en ten tweede omdat ik last van mijn voet krijg door een kromme rug.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy zwaait
Ook verrotte houding hierIk slouch
Deed ik vroeger al, maar m'n moeder pakte dat altijd heel negatief aan, zo van 'als je nu niet verandert, zie je er later stom uit!' dus daarom heb ik het nooit effectief veranderd.Werkt nooit zo goed, zo'n negatieve approach naar kinderen
wassen is moeilijker dan douchen, denk wel een kwartier bij elkaar. dan is 20 min wel errug krapquote:Op maandag 31 mei 2010 19:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daar word je volgens mij gek van, want het lijkt me heel weinig.
Hoe lang doe jij erover om je te wassen (niet douchen) en aan te kleden? Als iemand het voor je moet doen, duurt het nog langer.
Liever een vrouw met iets overgewichtquote:Op maandag 31 mei 2010 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij houd er wel van hè, zo'n sexy dame met mooie rondingen gerold in de modder
mja zit nu nog in den biebquote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
vroeg naar bed dan meis! Veel succes met tikken ondertussen
BMI van 32 meldt.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Liever een vrouw met iets overgewichtdan met iets ondergewicht
zoo, ontbijt best vetquote:Op maandag 31 mei 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Deze was die van vandaag bijvoorbeeld
Zorg goed voor jezelf hoor!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja zit nu nog in den biebmaar echt ben zelden zo moe
Je mag alles doenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoo, ontbijt best vetkun je dat ook bv iets minder vet doen en dan nog tussendoortjes nemen ofzo? of mag je niet van je weekmenu afwijken?
wanneer had je een hernia?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sinds mijn hernia kom ik keurig uit bed met een rechte rug en zit ik rechtop. Ten eerste omdat de volgende tussenwervelschijf ook uitpuilt en ten tweede omdat ik last van mijn voet krijg door een kromme rug.
Het is iets minder, maar ik was echt zo bang voor de pijn van een volgende hernia.
ik heb beide niet, mag dat ookquote:Op maandag 31 mei 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Liever een vrouw met iets overgewichtdan met iets ondergewicht
32? ooh, dan moet je naar de 30 toe werken toch?quote:
Eerste keer september 2008, ik kon niet eens aan mijn neus komen, zoveel pijn. Werd beter en ik wilde geen operatie, hoewel ik elke dag wel iets pijn had. Maart 2009 kon ik weer mijn bed niet uitkomen en in april geopereerd. Sindsdien last gehad van bekkeninstabiliteit (3 x woordwaarde) en dat is minder sinds ik sport.quote:
Dat is niet mijn doel. Google maar eens op 'graded activity wiki'.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
32? ooh, dan moet je naar de 30 toe werken toch?
dat klinkt echtquote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eerste keer september 2008, ik kon niet eens aan mijn neus komen, zoveel pijn. Werd beter en ik wilde geen operatie, hoewel ik elke dag wel iets pijn had. Maart 2009 kon ik weer mijn bed niet uitkomen en in april geopereerd. Sindsdien last gehad van bekkeninstabiliteit (3 x woordwaarde) en dat is minder sinds ik sport.
heb je fibromyalgie?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is niet mijn doel. Google maar eens op 'graded activity wiki'.
Het gaat erom met dezelfde pijn meer te kunnen. Ook geestelijk.
En dat ik afval is mooi meegenomen.
Hoe bedoelu?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef cybermans het volgende:
Hoe slecht is
stokbroodjes met kruidenboter
ceasar salade zonder olijven
200gr biefstuk met champignon roomsaus
frieten laat ik staan
trouwen 2 eieren met salami ding... Lekkere knoflook walm
en honger om 11 uur
Nee, ik moet 24k kwijt, en zit nu op 14, dus ik wil nog 10k op deze wijze. En ik eet soms wel wat extra kh's hoor, met feestjes en uit eten doe ik niet moeilijk. Rest van de normale dagen verval ik automatisch in het lowcarb boodschappen doen en eten eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij mag Bloes volgens Dr. Frenk allang weer wat carbs in haar dieet opnemen, maar heeft Bloes daar geen behoefte aan.
oh ik zag dat op google toen ik dat wat je zei ging googlen. ik dacht al want ik ken f. en dat is geen hernia of bekkeninstabiliteit dus ik vond het al zo mafquote:Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Ik had bekkeninstabiliteit.
stokbroodjes met kruidenboter is niet zo best. kon je beter extra olijven bij je sla etenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef cybermans het volgende:
Hoe slecht is
stokbroodjes met kruidenboter
ceasar salade zonder olijven
200gr biefstuk met champignon roomsaus
frieten laat ik staan
trouwen 2 eieren met salami ding... Lekkere knoflook walm
en honger om 11 uur
ik denk dat als je 'klaar' bent met dieten dat je dan alsnog low carb blijft etenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik moet 24k kwijt, en zit nu op 14, dus ik wil nog 10k op deze wijze. En ik eet soms wel wat extra kh's hoor, met feestjes en uit eten doe ik niet moeilijk. Rest van de normale dagen verval ik automatisch in het lowcarb boodschappen doen en eten eigenlijk![]()
Ik ben het al helemaal gewend.
Het werkt zo bij mij ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
Dat is niet mijn doel. Google maar eens op 'graded activity wiki'.
Het gaat erom met dezelfde pijn meer te kunnen. Ook geestelijk.
En dat ik afval is mooi meegenomen.
olijven vind ik niet lekker dus vandaar zonder besteldquote:Op maandag 31 mei 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stokbroodjes met kruidenboter is niet zo best. kon je beter extra olijven bij je sla eten
Ik weet nu de methode om op gewicht te blijvenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat als je 'klaar' bent met dieten dat je dan alsnog low carb blijft eten
ik weet niet wat mijn BMI is, ga ff checken. wat is goed?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het werkt zo bij mij ook.
Ik voel me fitter, kan beter bewegen, heb meer conditie en dat ik afval is dus mooi meegenomen.
BMI is nu 29, was eind januari 34.
Is gewoon een uitdrukking....Niet Slaan!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:34 schreef cybermans het volgende:
Qua lekker ongezond eten en toch afvallen dieet
u.... Zo oud ben ik niet [insert mep smiley]
Ja hallo, gij strakkequote:Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet niet wat mijn BMI is, ga ff checken. wat is goed?
ehm mijn BMI is goed![]()
Graded activity is voor allerlei chronische pijnklachten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik zag dat op google toen ik dat wat je zei ging googlen. ik dacht al want ik ken f. en dat is geen hernia of bekkeninstabiliteit dus ik vond het al zo maf
ik was eigenlijk aan het checken of ik ondergewicht had, maar gelukkig niet! dus niemand mag me officieel dunne noemen, want dan laat ik ze de BMI tabel zienquote:
dat lijkt toch wel een beetje op fibro. een vriendin van me heeft het ook, en zij is pas 25. ze zei ook zelfspottend als altijd; "oh, ben ik toch nog ergens vroeg bij"quote:Op maandag 31 mei 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Graded activity is voor allerlei chronische pijnklachten.
Ik heb best een hoge pijngrens, maar als je lang pijn hebt, kan je dingen gaan vermijden. Want meestal betekent pijn dat er iets stuk is. De afspraak bij dit programma is: meer doen met dezelfde pijn.
En dat helpt mij enorm. Ten eerste heb ik minder pijn en ten tweede kan ik het beter accepteren.
En mijn sportmaatje heeft fibromyalgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |