quote:
golfer is naar zijn werk en daarna heb ik niet echt meer geslapen, ik kan ook steeds minder goed 'uitslapen' . Even lekker blijven liggen en dus hop hop eruit en wasje in de masjien.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Doe je goed
Ik ging gister relatief op tijd naar bed en bj elkaar 7 uur slaap maar ik zit hier met een flink zwaar hoofd op kantoor
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:19 schreef SeaOfLove het volgende:
met baby J (jaja, wij hebben er ook één) gaat het niet zo goed hoor ik net van zusje
hij is nu bij de kinderarts.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste post:
[..]Doe je goed
Ik ging gister relatief op tijd naar bed en bj elkaar 7 uur slaap maar ik zit hier met een flink zwaar hoofd op kantoor
Ik overleef het welquote:Op maandag 31 mei 2010 10:24 schreef Bluezz het volgende:
Op maandag vrij zijn voelt bijna als spijbelen
Sterkte ermee Pee
Oei...dat had ik niet gelezen van SOLquote:Hou ons op de hoogte! En veel Babi J. & T's maken deze wereld alleen maar mooier SOL
Dank je welquote:
Lekkerquote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik overleef het welIk wil ook vrij op maandag
Maar goed...nog een maandje wachten en dan ben ik elke even week vrij op vrijdag
ik had het erg warm want het was niet koud en ik was aan het rennen. daarna ook direct droge kleding aangetrokken. niemand heeft gehoest. misschien door de niet zo heel lekkere kalfsentrecote van gisteren?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LekkerMoet je dan 4X9 uur werken of zo? Of gewoon adv achtig iets?
Fairy, mss koutje gevat of naast iemand gestaan die lekker aan het hoesten was?
absoluut! ben btw wel verrast door zijn naam. had ik niet verw8quote:Op maandag 31 mei 2010 10:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer is naar zijn werk en daarna heb ik niet echt meer geslapen, ik kan ook steeds minder goed 'uitslapen' . Even lekker blijven liggen en dus hop hop eruit en wasje in de masjien.
Op maandag vrij zijn voelt bijna als spijbelen
Sterkte ermee Pee
[..]Hou ons op de hoogte! En veel Babi J. & T's maken deze wereld alleen maar mooier SOL
krakke, je weet wat de gedachte er8er is. geniet samen met je moederquote:Op maandag 31 mei 2010 10:52 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
voor SOL.
Het is schandalig, maar ik heb nog nooit zo weinig zin gehad om op vakantie te gaan. Gelukkig is het alleen het gedoe vooraf, als ik er ben is het leuk. En het is rotweer en mijn was droogt niet. Enzo.
Waar ga je ook alweer naar toe en wanneer Krak?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:52 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
voor SOL.
Het is schandalig, maar ik heb nog nooit zo weinig zin gehad om op vakantie te gaan. Gelukkig is het alleen het gedoe vooraf, als ik er ben is het leuk. En het is rotweer en mijn was droogt niet. Enzo.
PM de naam eens?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef SeaOfLove het volgende:
absoluut! ben btw wel verrast door zijn naam. had ik niet verw8ik had een ietwat meer nederlandse naam verw8. vind het wel een mooie naam, maar toch....
Ik zou wel 4x9 willen werken, maar dat mag nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef Bluezz het volgende:
LekkerMoet je dan 4X9 uur werken of zo? Of gewoon adv achtig iets?
Vrijdag, naar Zuid-Frankrijk. Dus voor het weer hoef ik niet weg.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar ga je ook alweer naar toe en wanneer Krak?
Het wordt over een paar dagen ruim 25 graden hier in NL![]()
[..]
PM de naam eens?
het begint met een Jquote:Op maandag 31 mei 2010 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je neefje is er, SoL? Gefeliciteerd! Hoe heet 'ie?
djoenesquote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het begint met een JHad deze naam nooit verw8. Junez...
JuJu in Frankrijk. Maar dat is volgens mij een meisjesnaam.quote:
Nee, maar in ZF is er wel een heerlijk ander sfeertjequote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef krakkemieke het volgende:
Vrijdag, naar Zuid-Frankrijk. Dus voor het weer hoef ik niet weg.
Ach ja, gelukkig was het feest ook heerlijk toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar in ZF is er wel een heerlijk ander sfeertje
Ik baal een beetje dat we deze zaterdag hebben uitgepikt voor het feest.
Vorige week heerlijk, volgende week heerlijk
Oei!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Eeeven bijkomen. werd net overvallen door arbeidsinspectie, incl. pistolen![]()
straks meer..... jee, ben wel gelijk wakker
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Eeeven bijkomen. werd net overvallen door arbeidsinspectie, incl. pistolen![]()
straks meer..... jee, ben wel gelijk wakker
marokkaans.... ik heb mijn tekst klaar voor woensdag, heb me voorgenomen om niet te huilenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat Spaans? Best een leuke naamNu maar hopen dat het niet een hoogblond knulletje wordt
ze heten niet allemaal steerquote:Op maandag 31 mei 2010 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
Roepnaam: Jan-Jaap?
Lekker he? Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 11:44 schreef TAV74 het volgende:
Zo, ook weer aardig bijgeslapen. Maar goed dat ik een vrije dag heb genomen vandaag
Onzin SOL. Toegeven aan je gevoel als het je te machtig wordt even wachten, slokje water en weer verder gaanquote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb mijn tekst klaar voor woensdag, heb me voorgenomen om niet te huilen
quote:
Als Yoenes spreek je dat uitquote:Op maandag 31 mei 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je het nou uit, SOL?
joenesquote:Op maandag 31 mei 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je het nou uit, SOL?
Klemtoon op de eerste lettergreep?quote:
damn you.... doe ff rustiger aanquote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:heftig zo ineens FF!!
Kleine blijdschap: eindelijk 79,3 op de weegschaal(ondanks zondigen dit weekend..)
goed en dapper dat je wat gaat zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben de enige die wat gaat zeggen, bluezz, van de kleinkinderen. wij zijn niet echt een familie van praters, verder praat alleen één van haar kinderen en mijn stiefmama.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:03 schreef cybermans het volgende:
[..]
damn you.... doe ff rustiger aananders ga ik je nooit in halen
ja maar maar je loop 7KG op me voorquote:Op maandag 31 mei 2010 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nog rustiger?!? Er is de afgelopen maand 0,0 gebeurd hoor.. werd wel weer eens tijd dat er wat af ging
zondigen? je had toch niks gegeten en daarna overgegeven?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:heftig zo ineens FF!!
Kleine blijdschap: eindelijk 79,3 op de weegschaal(ondanks zondigen dit weekend..)
hehehe ja maar gister wel goed ingehaaldquote:Op maandag 31 mei 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zondigen? je had toch niks gegeten en daarna overgegeven?
mis je geen brood, rijst, pasta en aardappels?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehehe ja maar gister wel goed ingehaaldEn net een tosti gegeten. Ik had anders niets in huis. Vanavond geen carbs meer, dan ga ik weer 'streng' doen
ja absoluutquote:Op maandag 31 mei 2010 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
Gister hoorde ik van een medespeler de vraag of ik afgevallen was![]()
![]()
![]()
Ok, hij is homo, maar toch. Die hebben er toch veel kijk op?
Goed bezig Sun, Ik ben vandaag preciesquote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
hehehe ja maar gister wel goed ingehaaldEn net een tosti gegeten. Ik had anders niets in huis. Vanavond geen carbs meer, dan ga ik weer 'streng' doen
Zekers. Volgens mijn berekeningen vorige week gemiddeld -444 kcal per dag. Wat mijn streven is, ergens tussen de -500 en -400 kcal per dag.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja absoluut![]()
je bent toch ook afgevallen?
Verbazingwekkend genoeg echt geen moment. Terwijl ik dus een enorme carb-verslaving had en daardoor veel te veel at..quote:Op maandag 31 mei 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mis je geen brood, rijst, pasta en aardappels?
en nog gefeli met je gewichtsverlies
14 kg in de kliko????quote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezig Sun, Ik ben vandaag precies90
![]()
14k in de kliko ondanks etentjes & feestjes![]()
@ SOL daarom is het juist zo goed van je. Een begrafenis/crematie waar niemand spreekt vind ik altijd zo, zo, zo lastig uitzitten.
Ik zou trouwens nooit zo met mijn kist in zo'n uitvaartcentrum willen liggen met iedereen op stoeltjes ervoor.
Maar hoe het dan moet weet ik ook niet.... wil het wel allemaal vastleggen eigenlijk binnenkort.
Ik totaal niet, en af en toe neem ik een lepeltje rijst of een zelfgebakken lowcarb boterhammetjequote:Op maandag 31 mei 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
mis je geen brood, rijst, pasta en aardappels?
oh dan komt het helemaal goed ookquote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zekers. Volgens mijn berekeningen vorige week gemiddeld -444 kcal per dag. Wat mijn streven is, ergens tussen de -500 en -400 kcal per dag.Prima vol te houden, eet alles.
psst, lijnzaad & vezeltabletjesquote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Verbazingwekkend genoeg echt geen moment. Terwijl ik dus een enorme carb-verslaving had en daardoor veel te veel at..Ik voel me er zelfs beter bij.. Op den duur ga ik het in zeer beperkte mate wel weer toevoegen hoor, want vooral de vezels zijn wel erg handig, maar missen doe ik het echt niet
dus over een paar maanden:quote:Op maandag 31 mei 2010 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik totaal niet, en af en toe neem ik een lepeltje rijst of een zelfgebakken lowcarb boterhammetje
We eten bergen groenten en salades en de heerlijkste vlees, oven & combinatiegerechten
+ brede borstkas & schouderpartij door het zwemmenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zekers. Volgens mijn berekeningen vorige week gemiddeld -444 kcal per dag. Wat mijn streven is, ergens tussen de -500 en -400 kcal per dag.Prima vol te houden, eet alles.
Jeetje...heftig zegquote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok thee gepakt, gaat weer beter.
Er werd aangebeld; ik deed via intercom open en vertelde dat ze naar boven mochten komen. Ik stond nog niet op of er was al 1 langsgegaan en op onverklaarbare wijze de fabriek ingegaan (gaat met sleutel). Andere dame kwam bij mij en begon gelijk druk te overleggen met walkie talkies.
ik zeg: "zijn jullie met zn 2-en? hoe komt die ander binnen?"
zegt ze: "we zijn met zn 4-en, 2 zijn er al beneden (heeft ook niemand opengedaan... heel vreemd)".
ze wilde niet zeggen hoe het lukte, ik had eerst nog geen idee wat dit was; ik zag een pistool en hen druk in de weer met walkie talkies. uiteindelijk kwamen de collega's uit de productie boven en moest iedereen een id-bewijs laten zien. ik heb legitimatie van hen gevraagd en kreeg gelukkig een kaartje van ministerie van Sociale Zaken.
Bleek een sporadische inspectie of hier misschien illegalen zitten.
maar goed, zat wel mooi te trillen want was de enige op kantoor die hen moest helpen met gegevens, baas niet bereikbaar, collega aan de tel die van niks wist...
woow, maar een carb-verslaving? niet zonder brood kunnen bedoel je? ik kan niet zonder pastaaaquote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg echt geen moment. Terwijl ik dus een enorme carb-verslaving had en daardoor veel te veel at..Ik voel me er zelfs beter bij.. Op den duur ga ik het in zeer beperkte mate wel weer toevoegen hoor, want vooral de vezels zijn wel erg handig, maar missen doe ik het echt niet
Awwww Sidoniaquote:Op maandag 31 mei 2010 12:21 schreef cybermans het volgende:
dus over een paar maanden:
[ afbeelding ]
was goed toch? weekend 26 graden en daarna ook nog tussen de 20 en 26? vanaf morgen al omhoog.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
psst, lijnzaad & vezeltabletjes![]()
Zagen jullie de weersverwachting?
of achter een kapstokquote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awwww Sidonia![]()
Yup dan kan ik me ook achter een lantaarnpaal verschuilen
Nouhou...quote:Op maandag 31 mei 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
+ brede borstkas & schouderpartij door het zwemmen
neeee geen tante Sidonia worden hoor, met haar schelle stem en dunne figuurtjequote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awwww Sidonia![]()
Yup dan kan ik me ook achter een lantaarnpaal verschuilen
Je kan ook gewoon bij het graf verzamelen. Daar kan ook gewoon worden gesproken. Bij mijn moeder hadden we er nog een kekke bluessaxofonist bij ook!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezig Sun, Ik ben vandaag precies90
![]()
14k in de kliko ondanks etentjes & feestjes![]()
@ SOL daarom is het juist zo goed van je. Een begrafenis/crematie waar niemand spreekt vind ik altijd zo, zo, zo lastig uitzitten.
Ik zou trouwens nooit zo met mijn kist in zo'n uitvaartcentrum willen liggen met iedereen op stoeltjes ervoor.
Maar hoe het dan moet weet ik ook niet.... wil het wel allemaal vastleggen eigenlijk binnenkort.
Neeeeeee dan verdrink jequote:Op maandag 31 mei 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nouhou...
Ik zat mezelf eens in de spiegel te bekijken en ik was idd echt behoorlijk tevreden over de schouders en bovenarmen.
Nu nog dat zwembandje weg zien te krijgen.
Ik krijg ze wel binnen hoor..Eet een paar keer per week lijnzaad, maar soms is zilvervliesrijst gewoon makkelijkerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
psst, lijnzaad & vezeltabletjes![]()
Zagen jullie de weersverwachting?
pasta is ook carb. Ik at veel er van (alle soorten carbs) en had dan binnen een half uur weer honger. Niet handig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
woow, maar een carb-verslaving? niet zonder brood kunnen bedoel je? ik kan niet zonder pastaaa
Da's zo'n 3000-4000 kcal schat ikquote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef z80 het volgende:
hier gaan er 11Sneeën brood per dag door.(wel bruin/donker brood van baker bart)
helft met kaas, de andere helft met Schwarzwälder Schinken.
en 's avonds groente met een stuk vlees.
en meestal nog een zak treets (m&m geel), of een halve kilo druiven.
of een lintwormquote:Op maandag 31 mei 2010 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's zo'n 3000-4000 kcal schat ik
Dan kan je lichaam best veel hebben. Of zwom je veel?
hoe reken jij dat zo snel uit?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's zo'n 3000-4000 kcal schat ik
Dan kan je lichaam best veel hebben. Of zwom je veel?
leuk zeg!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. En weer een date erbij voor mijn vakantie. Dat wordt weer half NL afrijdenWel gezellig
![]()
quote:
Hiquote:Op maandag 31 mei 2010 13:04 schreef MissHobje het volgende:
En oja en heb sinds vrijdag een rete irritante hoest, enorme kriebels, komt van diep uit de longen en goor slijm alsin geur en smaak, brrr maargoed ik kiek het nog ff aan. heerst er iets ofzo?
Dat zou zeer goed kunnen iddquote:Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hi![]()
Komt vast omdat je op een hoekje heb gestaan met je man
Hobbel heb je weer groene stukjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:04 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgennou voorruit middag
Werd 11.45 ongeveer wakkerlekker lang uitgeslapen, maargoed ook 3 nachtdiensten coming up.
Einde vakantie dat dan weer wel, maar nu komt er lekker weer aanen daar heb ik ook wel zin in.
Ga zo eerst eens douchen en dan ff sporten is de hele week ook niet gebeurt.
En oja en heb sinds vrijdag een rete irritante hoest, enorme kriebels, komt van diep uit de longen en goor slijm alsin geur en smaak, brrr maargoed ik kiek het nog ff aan. heerst er iets ofzo?
Boterham gemiddeld 75 kcal, plakje 48+ kaas gemiddeld 80 kcal, plakje ham gemiddeld 50 kcal, zak M&M's van 200 gram 900 kcal etc.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe reken jij dat zo snel uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |