Waarom niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:05 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het heel goed dat er bloeddonoren zijn. Maar ik weet niet of ik het zelf zou doen.
Nu ben ik jaloers!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:08 schreef Ripley het volgende:
lekker kluts! Ik pas dan op het huis van mijn ouders, dus dan heb ik lekker een dakterras
En een bad!quote:
Lezen in badquote:Op maandag 31 mei 2010 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
En een bad!![]()
OMG, ik mis het hebben van een bad nog dagelijks, dus ik ga er optimaal gebruik van maken
Ik ook niet meer besef ik me nu..quote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag geen bloeddonor worden. Nou.... dan niet.
Ik vind een bad altijd wel relaxed, maar in the end verveel ik me binnen 10 minuten een ongeluk en ga ik eruit.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
En een bad!![]()
OMG, ik mis het hebben van een bad nog dagelijks, dus ik ga er optimaal gebruik van maken
Volgens mij mag dat wel...quote:
Oh zo. Nou, ik vind het wel meevallen en je went eraan zei de man naast me die leeggezogen werd.quote:
Ooit seks met mannen (als man zijnde), en het mag niet. Net nog even nagekeken.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel...
Maar dan nog, ik vind het wel een gemiste kans in feite.. Voor de bloedbank dan he. Maar ik heb er vast te weinig verstand van
Ik denk dat de meeste mannen liever op een andere manier leeggezogen worden. Ook voor een goed doel.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef Samzz het volgende:
Oh zo. Nou, ik vind het wel meevallen en je went eraan zei de man naast me die leeggezogen werd.
En het is een goed doel
Terecht dat ze die vuile flikkers weren van die reine bloedbank.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooit seks met mannen (als man zijnde), en het mag niet. Net nog even nagekeken.
Dat is me aangeraden ja, om sperma te doneren. Maar ik wil niet dat er kindjes van mij rondlopen waar ik geen actieve vader voor kan zijn. Zie het Jochem Myjer verhaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen liever op een andere manier leeggezogen worden. Ook voor een goed doel.
Oh oke. Stom wel...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, in verhouding stelt het niks voor en je helpt er heel erg mee.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo. Nou, ik vind het wel meevallen en je went eraan zei de man naast me die leeggezogen werd.
En het is een goed doel
Wat is dat voor SGP-maatregel?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Belachelijk. Testen moet sowieso.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terecht dat ze die vuile flikkers weren van die reine bloedbank.
![]()
mannen die seksuele contacten hebben (gehad) met andere mannen mogen niet doneren. Dit seksuele gedrag brengt een verhoogde kans op HIV- en andere infecties met zich mee.quote:
Maar, maar, maar... ik ben vrolijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je niet zo voor mijn neus staan springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |