Omdat ik ladingen rokjes heb en zo'n short wel tof vind. Verder heb ik geen enkele korte broek. En het is voor vakantiequote:
Ik vind het echt iets voor manwijven of vrouwen die geen bikini-figuur hebben. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n ding, maar smaken verschillen.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik ladingen rokjes heb en zo'n short wel tof vind. Verder heb ik geen enkele korte broek. En het is voor vakantie
Ik ga het niet als zwembroek gebruiken, daarvoor heb ik een bikini.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:22 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het echt iets voor manwijven of vrouwen die geen bikini-figuur hebben. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n ding, maar smaken verschillen.
Het is geen mannenbroekquote:Op maandag 31 mei 2010 09:21 schreef Kreator het volgende:
Het is ook nog voor jezelf?. Mèn.
. Het is een jongensbroek. Vrouwen in mannenshorts zijn echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg fout.
.
Moet ik gelijk denken aan van die kampwijven in badpak met thaiboksbroek eronder aan.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:21 schreef Kreator het volgende:
Het is ook nog voor jezelf?. Mèn.
. Het is een jongensbroek. Vrouwen in mannenshorts zijn echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg fout.
.
Pak of bedoel je een mantelpakje?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:24 schreef Kluts het volgende:
Ik hou niet van shorts. Of korte broeken. Ik heb er niet eens een, al jaren niet.
Ik heb vrijdag wel een pak gekocht.
...zo ziet het er wel uit. Ondanks dequote:
Het houd het geheel iets langer spannend.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:27 schreef Kreator het volgende:
Ik hou gewoon eigenlijk uberhaupt niet zo van kleren bij vrouwen.
Ik vind korte broeken alleen leuk als het om heel kort gaat, een beetje van die hotpants-achtige dingen eigenlijk. Dan draag ik het nog wel, maar ik krijg gelijk een beeld van een afritsbroek als ik aan een korte broek denk.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben ook niet van de kortebroeken, maar bij sommige vrouwen vind ik het wel tof. Geen idee of ik zo'n vrouw ben.Ach, ik vind het een toffe short.
Die zijn ook leuk inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2010 09:31 schreef Kluts het volgende:
Ik vind korte broeken alleen leuk als het om heel kort gaat, een beetje van die hotpants-achtige dingen eigenlijk. Dan draag ik het nog wel, maar ik krijg gelijk een beeld van een afritsbroek als ik aan een korte broek denk.
Het is eerder een paupertrend die is overgewaaid uit Deventer denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk inderdaadJa, dat idee had ik ook altijd, maar heb nu een paar vrouwen in zo'n short gezien en ik vind het tof. Ach, zal wel een randstad ding zijn dan
Dat had ik wel verwachtquote:
Kijk uit malloot. Een kokosnoot! Laat ons lachen gieren, Ovide met zijn vrienden.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Heel ver hier vandaan,
midden in de zee
ligt een eiland met een vulkaan
Dagen op het strand
zonder zonnebrand
en met de dieren niks aan de hand.
Nee, klopt niet. Het is van de Familie Robinson. Zo'n oude EO serie (in de stijl van Heidi, Jodi en het Hertenjong en nog meer van die superzoetsappige seriesquote:Op maandag 31 mei 2010 09:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kijk uit malloot. Een kokosnoot! Laat ons lachen gieren, Ovide met zijn vrienden.
Tenminste, ik krijg ineens een Ovide-associatie, geen idee of dat ook klopt.
Surfers wonen overalquote:Op maandag 31 mei 2010 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Woonwagenkampen hebben we in het oosten ook wel.
Die broek heeft niks met surfers te maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Surfers wonen overal
Ik weet iig dat ik aankomend weekend weer een boel bloedmooie dames in zulk soort shorts ga zien
Het zal.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die broek heeft niks met surfers te maken.
Ik was er al klaar mee, maar toen kwam ineens de 'wij zijn veel beter in de randstad' meuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
Het zal mij benieuwen. Volgens mij gaat het jullie lukken om dit hele topic vol te krijgen door alleen te zeiken op die short.
Ik was laatst in een stad en zag allemaal mannen met een korte broek! Helemaal wappie.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet iig dat ik vorig jaar op een SURFfestival ladingen vrouwelijke surfers met zo'n short heb gezien.
O zijn we daar weer in de singlescyclus? Dan weet ik waar ik in moet stappenquote:Op maandag 31 mei 2010 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee, maar toen kwam ineens de 'wij zijn veel beter in de randstad' meuk.
Dat zal mij niets verbazen.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
Het zal mij benieuwen. Volgens mij gaat het jullie lukken om dit hele topic vol te krijgen door alleen te zeiken op die short.
J.A.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:48 schreef Kreator het volgende:
Ik was er al klaar mee, maar toen kwam ineens de 'wij zijn veel beter in de randstad' meuk.
/care. Ik zie ze ook altijd hier bij het plaatselijke zwembad onder de breezersletjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zal.
Ik weet iig dat ik vorig jaar op een SURFfestival ladingen vrouwelijke surfers met zo'n short heb gezien.
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar kunnen ze in de surfwereld weinig aan doen he, dat breezersletjes af en toe ook iets cools jatten van een andere subgroepquote:Op maandag 31 mei 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
/care. Ik zie ze ook altijd hier bij het plaatselijke zwembad onder de breezersletjes.
Die breezersletjes verneuken al die subculturen.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kunnen ze in de surfwereld weinig aan doen he, dat breezersletjes af en toe ook iets cools jatten van een andere subgroep
Opknopen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die breezersletjes verneuken al die subculturen.
Als je het nou slim aangepakt had, dan hadden zij hun buik nu volgehad van jou.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Breezersletjes... zeg hou op! Ik heb een weekend lang in een landallhuisje gezeten met o.a. meiden van 15 en 17. Ff mijn buik vol van breezersletjes!
Ieuwquote:Op maandag 31 mei 2010 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je het nou slim aangepakt had, dan hadden zij hun buik nu volgehad van jou.
Zeg! 15! 17! Ik vond het al smerig om te horen dat sommige dansers over hun aan het praten waren. Dan riep ik "Hallooooo!!! 15 jaaaaar!!! KIND!!!" en dan keken ze "O... fuck... ja...quote:Op maandag 31 mei 2010 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je het nou slim aangepakt had, dan hadden zij hun buik nu volgehad van jou.
geen uitnodiging gezien hier.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Breezersletjes... zeg hou op! Ik heb een weekend lang in een landallhuisje gezeten met o.a. meiden van 15 en 17. Ff mijn buik vol van breezersletjes!
Ben jij een danser? Had je wel mee moeten trainenquote:
15, gras on the field, play ballquote:Op maandag 31 mei 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! 15! 17! Ik vond het al smerig om te horen dat sommige dansers over hun aan het praten waren. Dan riep ik "Hallooooo!!! 15 jaaaaar!!! KIND!!!" en dan keken ze "O... fuck... ja..."
Zwaar zwaar ranzig.quote:
Ik mag nu wel 2 personen half zo oud als ik legaal doenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zwaar zwaar ranzig.
Zeker bij 30+.
Leeftijdf is niet alles, maar zodra ja hara leeftijd keer 2 kan doen en je dan nog STEEDS ouder bent vind ik het uitermate creepy worden!
Alles boven de 11 beslist zelf!quote:
No problem, Ik ben bekwaam in Stijldansen en latijns -Amerikaans.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij een danser? Had je wel mee moeten trainen
Omdat het kan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja da's toch niet helemaal wat wij doen, maar ritmegevoel zal wel helpenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
No problem, Ik ben bekwaam in Stijldansen en latijns -Amerikaans.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het kan!Ew. Is dat een soort jagerstrofee of zo dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet er niet aan denken met een knulletje van 15 zeg
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik weet niet eens of ik het nog kan.quote:
En je kunt nu nog steeds Jazz-balletten, Showballetten, en stijldansen ?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik het nog kan.
Maar ik heb vroeger wel op Jazz-ballet, Showballet en stijldansen gezeten.
Zeg meneer 'ik ben lekker nog geen 32', doen we even liefquote:Op maandag 31 mei 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew. Is dat een soort jagerstrofee of zo dan?
Moet er niet aan denken met een knulletje van 15 zeg
Guess so. Ik doe het alleen nooit.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En je kunt nu nog steeds Jazz-balletten, Showballetten, en stijldansen ?
Het gaat niet om legaal of nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg meneer 'ik ben lekker nog geen 32', doen we even lief
32/2 = 16 = legaal
uhuquote:(en natuurlijk doe ik dat niet echt)
Bruce dance factory, daar heeft m,n zus nog gedanst.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's toch niet helemaal wat wij doen, maar ritmegevoel zal wel helpen
Dat vraag je toch als je d,r nummer in je phone zet?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Ontmoet je een meid in de kroeg, wil je haar daarna even google-en....
Doretaine? Doretene? Dorethene? HOE DE FUCK SCHRIJF JE DAT??
(en ook niet direct in de kroeg vragen he....)
Keil dat ding gewoon gelijk uit het raam, dat zal hem leren!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:43 schreef Kreator het volgende:
...bassbox op het werk. Geen goed idee. Zeker niet als ik voor de 5e keer moet vragen of het uit mag.
*schaar zoekt*
Ja da's ook wel (of eerlijk gezegd WAS ook wel) de bekendste in de regioquote:Op maandag 31 mei 2010 10:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bruce dance factory, daar heeft m,n zus nog gedanst.( en nee , dat is geen breezer. )
Het raam kan niet open en het is koud.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:44 schreef Kluts het volgende:
Keil dat ding gewoon gelijk uit het raam, dat zal hem leren!
Neh, dat is nergens voor nodig. Ik vroeg me gisteren alleen af of ik beergoggles op had zaterdag of dat ze echt lekker wasquote:Op maandag 31 mei 2010 10:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat vraag je toch als je d,r nummer in je phone zet?
Beergoggles.......... ik zal je eens russian goggles geven!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, dat is nergens voor nodig. Ik vroeg me gisteren alleen af of ik beergoggles op had zaterdag of dat ze echt lekker was
is dat?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beergoggles.......... ik zal je eens russian goggles geven!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Waar een wil is is een weg en watje.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het raam kan niet open en het is koud.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:48 schreef Samzz het volgende:
Zo, terug van de bloedbank. Dorst gelestIk vind hem wel beter dan matig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:squatting over a girls/guys head and placing each testacle in her/his eye sockets with an erection. Hense looking like "Russian Night Vision Goggles."
Ik nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind hem wel beter dan matig hoor
Dorathea ?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het was echt zo'n kakkernaam, Dore (dat klonk nog normaal) ténè (of zoiets)
Ik mag geen bloeddonor worden. Nou.... dan niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet
Maar, ik ben nu officieel bloeddonorAls ik geen HIV/Aids heb dan he
"Deuratheeeeeeejaaaaaa, de prosecco staat kooooud!"quote:
Ken toevallig iemand die zo heet, vandaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Deuratheeeeeeejaaaaaa, de prosecco staat kooooud!"
Goed hoor! Ben het ook een poosje geweest. Kleine moeite en je helpt er echt mee!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet
Maar, ik ben nu officieel bloeddonorAls ik geen HIV/Aids heb dan he
Ja, flauw wel...quote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag geen bloeddonor worden. Nou.... dan niet.
Leuk voor surferdudes en meiden. Maar verder, no thanks.quote:
Ja iddquote:Op maandag 31 mei 2010 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed hoor! Ben het ook een poosje geweest. Kleine moeite en je helpt er echt mee!
Na 6 bier niet meer.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thea klint toch heel anders dan Ténè?
Kijk aan!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:58 schreef Ripley het volgende:
hey het ging over dansen!
Ik heb 16 jaar klassiek ballet gedaan (heb allerlei diploma'svan the royal academy of dancing, ook om les te geven en zo) en daarnaast streetdanec, jazz ballet ed. gedaan. Dansen
Het lijkt me dat zij dronken toch nog redelijk haar eigen naam kan uitspreken. En ik had geen bier opquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 31 mei 2010 11:07 schreef Kluts het volgende:
Van het weekend wordt het keilekker weer!
*zin in strand, drankjes en zon*
Cool!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:07 schreef Kluts het volgende:
Van het weekend wordt het keilekker weer!
*zin in strand, drankjes en zon*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |