Dit zou ik grotendeels willen onderschrijven, alhoewel daarbij aangetekend dient te worden dat de censuur die nu klaarblijkelijk in Israël plaatsvindt, per definitie verwerpelijk is.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lees het topic eens door: de mensen rollen over elkaar heen om Israël te veroordelen, zonder ook maar één seconde na te willen denken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Men gaat er maar vanuit dat Israël een moordmachine is dit met opzet en voorbedachte rade deze activisten heeft vermoord. En als dat één of twee users proberen de zaak van een andere kant te bekijken worden ze op de persoon aangevallen, zoals Ticker, AryaMehr, maar jij ook doen.
Ja, ik bekijk dingen genuanceerd. Ik ga er niet a priori vanuit dat Israël goed gehandeld heeft. Maar ik ga er ook niet a priori vanuit dat de activisten onschuldig zijn aan dit bloedbad. jij wil allerlei propagandatechnieken in mijn teksten lezen. Moet je vooral doen, als het dan beter in je verkokerde pro-anti wereld past. Maar dan heb je een groot probleem om mijn posts te begrijpen, want zo zit ik niet in elkaar.
100% eensquote:Op maandag 31 mei 2010 10:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lees het topic eens door: de mensen rollen over elkaar heen om Israël te veroordelen, zonder ook maar één seconde na te willen denken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Men gaat er maar vanuit dat Israël een moordmachine is dit met opzet en voorbedachte rade deze activisten heeft vermoord. En als dat één of twee users proberen de zaak van een andere kant te bekijken worden ze op de persoon aangevallen, zoals Ticker, AryaMehr, maar jij ook doen.
Ja, ik bekijk dingen genuanceerd. Ik ga er niet a priori vanuit dat Israël goed gehandeld heeft. Maar ik ga er ook niet a priori vanuit dat de activisten onschuldig zijn aan dit bloedbad. jij wil allerlei propagandatechnieken in mijn teksten lezen. Moet je vooral doen, als het dan beter in je verkokerde pro-anti wereld past. Maar dan heb je een groot probleem om mijn posts te begrijpen, want zo zit ik niet in elkaar.
Jep, maar het verbaasd mij niet hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:17 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Maar natuurlijk beste mensen, Israel had op andermans grondgebied Mossadagenten in moeten zetten om deze heikele kwestie op te lossen(lees uit te stellen).
[..]
Echt waar?
Dit onderwerp verliep ook in het vorige deel prima tot de spotters en aanvallers binnenkwamen. Ik hoef dat niet door te lezen want ik was er zelf bij, en, anders dan jij stelt, heb vrijwel volledig de hoon en het getroll genegeerd. Niemand is door mij aangevallen.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
waar slaat dit in godsnaam op? Heb jij het patent op mening en waarheid?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit onderwerp verliep ook in het vorige deel prima tot de spotters en aanvallers binnenkwamen. Ik hoef dat niet door te lezen want ik was er zelf bij, en, anders dan jij stelt, heb vrijwel volledig de hoon en het getroll genegeerd. Niemand is door mij aangevallen.
Houd je suggestieve praat dus maar voor jezelf en beperk je tot wat jij aan feiten hebt gelezen over deze droeve gebeurtenis zoals de posters van het eerste uur hier ook deden.
En in Gaza zal de pers niet veel objectiever zijn. Het is gewoon één groot achterlijk gebied. Die continue staat van dreiging over en weer maakt ook achterlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit zou ik grotendeels willen onderschrijven, alhoewel daarbij aangetekend dient te worden dat de censuur die nu klaarblijkelijk in Israël plaatsvindt, per definitie verwerpelijk is.
Zuchtquote:Op maandag 31 mei 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit onderwerp verliep ook in het vorige deel prima tot de spotters en aanvallers binnenkwamen. Ik hoef dat niet door te lezen want ik was er zelf bij, en, anders dan jij stelt, heb vrijwel volledig de hoon en het getroll genegeerd. Niemand is door mij aangevallen.
Houd je suggestieve praat dus maar voor jezelf en beperk je tot wat jij aan feiten hebt gelezen over deze droeve gebeurtenis zoals de posters van het eerste uur hier ook deden.
Alleen is Israël niet de agent van de internationale wateren en ook niet de agent van Gaza. Die vergelijking zegt dus genoeg over jouw IQ.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef Virus3000 het volgende:
Ja, erg jammerlijke situatie, vooral door het aantal doden maar als je dit doet dan weet je gewoon dat je dit op jezelf haalt. Als een agent je onderschot houdt en zegt dat je moet blijven staan ga je ook niet weglopen...
(..)
Maargoed, zegt meer iets over het IQ van die mensen volgens mij...
Raed Salah is de leider van de Galileaanse tak van een extreme islamitische beweging in Israel, die vaak in Jeruzalem en andere Arabisch-Israelische steden oproept tot geweld tegen de bezetter. Nu wens ik niemand graag dood, maar liever hij dan een internationale medewerker met een gouden hart...quote:Op maandag 31 mei 2010 10:27 schreef PhysicsRules het volgende:
Er gaat nu het gerucht dat de prominente Israëlische Arabier Raed Salah gedood of zwaargewond is:
http://www.haaretz.com/ne(...)rd-intifada-1.293203
Nou liever niet, want als hij het wel is, zijn de gevolgen in Israël waarschijnlijk niet te overzien.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Raed Salah is de leider van de Galileaanse tak van een extreme islamitische beweging in Israel, die vaak in Jeruzalem en andere Arabisch-Israelische steden oproept tot geweld tegen de bezetter. Nu wens ik niemand graag dood, maar liever hij dan een internationale medewerker met een gouden hart...
Ja, de niet internationale wateren lopen als je het mij vraagt te dicht bij gaza om zo'n boot te kunnen laten stoppen zonder zelf beschoten te worden vanuit gaza.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Alleen is Israël niet de agent van de internationale wateren en ook niet de agent van Gaza. Die vergelijking zegt dus genoeg over jouw IQ.
Hoe noem je dan de beschuldigingen aan mijn adres? Complimenten???quote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet liegen dat ik mensen heb aangevallen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:06 schreef Disana het volgende:
Jij noemt het gedoe, meer dan tien doden. Ik denk dat je het daarmee opzettelijk bagatelliseert om twijfel te zaaien over de activisten en hun bedoelingen en om Israël te verdedigen.
En zo niet, dan kun je de Noord Korea-bode altijd nog zelf lezen: http://www.cidi.nl/Nieuws(...)atie-met-Israel.htmlquote:Op maandag 31 mei 2010 09:40 schreef Gulo het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier 'meer' achter zit. Misschien dat het CIDI wat accounts aangemaakt heeft, anders kan ik het niet verklaren...
Heb je hier een bron voor?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef Virus3000 het volgende:
Op de "hulpgoederen" boten bevonden zich enkele 1000kg's van spullen die op de zwarte hulpgoederen lijst staan. Ja, die zijn perfect bruikbaar in het dagelijksleven maar ze zijn ook perfect bruikbaar voor het maken van raketten.
Dat is geen aanval, dat is wat ik oprecht meen te zien. Er zijn doden gevallen en dat wordt afgedaan als 'gedoe'.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoe noem je dan de beschuldigingen aan mijn adres? Complimenten???
Even nogmaals gequote.
[..]
Me to.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:41 schreef Amos_ het volgende:
Zoals gesteld, ik wacht wel op de objectieve informatie.
Dat lijkt me niet meer dan logisch, trouwens. Het lijkt me dat ze in dat konvooi juist spullen mee hadden die niet door de blokkade komen. Maar dat is inderdaad speculatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |