Beledigen is een zwaktebod.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dan is het misschien nuttig dat je wat langer nadenkt.
Men had het bloedbad kunnen voorkomen door de boten onklaar te maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Turkije heeft met de Koerden en Noord-Cyprus boter op zijn hoofd. Maar dat maakt niet uit. Moeten ze zelf weten. Het is alleen jammer dat Turkije zijn vriendschap met Israël niet aan heeft gewend om constructief druk op Israël uit te voeren. Door de bühnepolitiek van Erdogan trekt Israël zich weinig aan van zijn kritiek.
Ik ben trouwens benieuwd hoe jullie vinden dat Israël anders had moeten handelen, gegeven het feit dat ze de vloot niet door wilden laten. Hoe had Israël kunnen voorkomen dat het op een bloedbad is uitgelopen?
Nope. Niks beledigen. Ik geef alleen aan dat je verkeerde conclusies trekt. Waarom voel je je altijd meteen zo aangevallen?quote:
Mensen afdoen als relkloon en "rechts is dom" ook, maar daar hoorde ik je niet overquote:
Goed punt, alhoewel je dan natuurlijk het risico loopt dat je een boot met 600 man tot zinken brengt. Lijkt me ook geen puik plan.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:11 schreef Muridae het volgende:
[..]
Men had het bloedbad kunnen voorkomen door de boten onklaar te maken.
Hiervoor zijn diverse technieken mogelijk.
Oh jee heb je nu ineens een mening over Israel waarin je de ruimte open laat om ze ook nog af te straffen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Doe je het weer
Ongelofelijke *** zeg, waar zeg ik dat israel niks fout doet??? Ik zeg alleen dat ik nog te weinig objectieve info heb om te kunnen oordelen
Haha welke bronnen heb jij het nou weer over? Nergens heb ik het over bronnenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh jee heb je nu ineens een mening over Israel waarin je de ruimte open laat om ze ook nog af te straffen?
Laat me niet lachen, en je weer verschuilen achter weinig informatie? Jouw bronnen zijn pro-israel maar ook daar ben je niet mans genoeg voor om dat toe te geven.
Zo eervol dat 1 van de grootste genocides niet erkend wordt, gevalletje Duitsland die Nederland mijdt vanwege de erkenning van de Shoah. Erg eervol ook om een staat(1920) te stichten die doordrenkt is met het bloed van volkeren die al vele eeuwen langer leefden op die plekken dan de Mongolturken (Pontus, Assyrie, Armenie, Hellas) en bovenal het ontkennen en ontzeggen van rechten van een volk dat 20% van de totale aantal uitmaakt. Ga jezelf serieus nemen manquote:Op maandag 31 mei 2010 10:04 schreef Gulo het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Turkije zich eens wat meer laat horen. De Turken zijn een eervol en deugdzaam volk, ik hoop dat zij zich er nu eens wat harder voor gaan maken dat dit echt niet te tolereren is.
Waarom voel jij je altijd zo snel geroepen een lans voor Israël te breken en andere partijen verdacht te maken onder het mom van een uitgewogen visie?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nope. Niks beledigen. Ik geef alleen aan dat je verkeerde conclusies trekt. Waarom voel je je altijd meteen zo aangevallen?
Draai het nou maar niet om. Jij hebt het over mijn pro-israel bronnen, ik heb alleen gezegd dat ik op het rtl nieuws vanmorgen die beelden heb gezien en dus geen verdere mening kan hebben voordat ik meer objectieve info heb.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb jij informatie zonder bronnen?(<-- is ie weer)
'Rechts' is niet per definitie dom, zeer zeker niet zelfs. Dat neemt echter niet weg dat hier veel domme rechtse lieden zijn. Dat is een wezenlijk verschil.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Mensen afdoen als relkloon en "rechts is dom" ook, maar daar hoorde ik je niet over
Getuigen wordt de mond gesnoerd en escalatie van verontwaardiging wordt voorkomen. Ben benieuwd of dat laatste gaat lukken.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:14 schreef jpjedi het volgende:
Conny mus op twitter:
Breaking: Israel sluit Gazastrook af voor journalisten - en er is censuur op het noemen van aantal doden en gewonden.
31 mei 2010 08:13:29
from web
Maar natuurlijk beste mensen, Israel had op andermans grondgebied Mossadagenten in moeten zetten om deze heikele kwestie op te lossen(lees uit te stellen).quote:Op maandag 31 mei 2010 10:11 schreef Muridae het volgende:
[..]
Men had het bloedbad kunnen voorkomen door de boten onklaar te maken.
Echt waar?quote:Hiervoor zijn diverse technieken mogelijk.
Misschien heeft dat wel te maken met het feit dat 7 Turkse militairen door een bomaanslag zijn omgekomenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:16 schreef EchoAlpha het volgende:
Hoogste Turkse generaal Basbug heeft zijn rondreis in Egypte afgebroken en keert terug naar Turkije volgens Turkse nieuwssites...
Lees het topic eens door: de mensen rollen over elkaar heen om Israël te veroordelen, zonder ook maar één seconde na te willen denken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Men gaat er maar vanuit dat Israël een moordmachine is dit met opzet en voorbedachte rade deze activisten heeft vermoord. En als dat één of twee users proberen de zaak van een andere kant te bekijken worden ze op de persoon aangevallen, zoals Ticker, AryaMehr, maar jij ook doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom voel jij je altijd zo snel geroepen een lans voor Israël te breken en andere partijen verdacht te maken onder het mom van een uitgewogen visie?
Er zijn hier doden gevallen en jij noemt het 'gedoe'. Vervolgens noem je het alsnog een 'bloedbad' maar wil je dat mensen gaan bedenken hoe Israël dit had kunnen 'voorkomen'. Wie zegt dat Israël dit had willen voorkomen? Ze hebben het gewoon gedaan.
Die zijn er wel, en de meesten begonnen ook zo, maar dan kom je niet veel verder dan 'beide groepen zjin fout, in mijn opinie is groep x iets fouter bezig want...' maar dit heeft in discussies weinig waarde (want nuancequote:Op maandag 31 mei 2010 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
Opvallend hoe blijkbaar in één topic het mogelijk is dat er alleen maar pro- alswel anti-Israel mensen reageren.!
Vanwege beide schrijven de krantenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:17 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Misschien heeft dat wel te maken met het feit dat 7 Turkse militairen door een bomaanslag zijn omgekomen
En als je een keer een genuanceerd verhaal schrijft wordt je gewantrouwd. Oh, die zal wel liegen over zijn mening om de ander te paaienquote:Op maandag 31 mei 2010 10:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Die zijn er wel, en de meesten begonnen ook zo, maar dan kom je niet veel verder dan 'beide groepen zjin fout, in mijn opinie is groep x iets fouter bezig want...' maar dit heeft in discussies weinig waarde (want nuanceof omdat je tegenstander niet wilt nuanceren ) dus schakelt men al snel over tot het zwart/wit niveau.
Dat zal een onafhankelijke, onbevooroordeelde bron zijn jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |