wtf! Heel katholiek nederland heeft christelijke namen! Ben ik niet objectief doordat ik Petrus heet??quote:Op maandag 31 mei 2010 09:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
O jawel hoor, maar alsof er enig objectiviteit uitgaat van iemand die zijn beide kinderen een Hebreeuwse naam heeft meegegeven.
x2.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:40 schreef Gulo het volgende:
Ik vind het echt schokkend om te zien dat er hier nog veel mensen zijn die zelfs deze actie van Israël nog verdedigen.
Ik zie het hem al druk gebarend uitleggen aan gefrustreerde toeristen voor de hemelpoortquote:Op maandag 31 mei 2010 09:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben ik niet objectief doordat ik Petrus heet??
Weet je dat zeker van dat spreekverbod? Ik hoorde het ook op de radio, maar had meer de indruk dat hij zich versprak en een spreekverbod voor militairen bedoelde. Er komt genoeg informatie via de Israëlische media naar buiten, dus van een spreekverbod kun je niet bepaald spreken.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat er activisten zijn doodgeschoten staat vast, alleen de aantallen nog niet. Dat er met stokken geslagen zou zijn of anderszins aangevallen door activisten staat nog niet vast; de Israëlische pers heeft een spreekverbod.
Ja lekker slim, zonder dat er nog duidelijkheid is. Maar dat is typerend voor de dwaas Erdogan.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Disana het volgende:
Abas heeft de aanval scherp veroordeeld en spreekt van een bloedbad.
De Turkse regering zegt opnieuw dat dit convooi niet vanuit hen voer, maar wel onder Turkse vlag. Er zullen consequenties volgen.
Het is te hopen dat Turkije zich eens wat meer laat horen. De Turken zijn een eervol en deugdzaam volk, ik hoop dat zij zich er nu eens wat harder voor gaan maken dat dit echt niet te tolereren is.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Disana het volgende:
Abas heeft de aanval scherp veroordeeld en spreekt van een bloedbad.
De Turkse regering zegt opnieuw dat dit convooi niet vanuit hen voer, maar wel onder Turkse vlag. Er zullen consequenties volgen.
Denk je nu echt dat degene die hier niet verder komen als one-liners, simplistisch gedoe, dit dikke boek wat door een in hun ogen niet objectieve journalist geschreven is uberhaubt gaan lezen om een genuanceerder oordel over de heel zaak te kunnen krijgen. Jij hebt wel een hoge verwachting van het pro jooodse gepeupel hier.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:00 schreef SnuggLe het volgende:
Goed boek om te lezen in dit kader is de Grote Beschavingsoorlog van Robert Fisk. Dikke aanrader, letterlijk en figuurlijk.
Zo eervol dat de Armeense genocide nog steeds niet erkend wordtquote:Op maandag 31 mei 2010 10:04 schreef Gulo het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Turkije zich eens wat meer laat horen. De Turken zijn een eervol en deugdzaam volk, ik hoop dat zij zich er nu eens wat harder voor gaan maken dat dit echt niet te tolereren is.
Juist, een indruk. De bronnen via Google zijn momenteel voornamelijk van buitenlandse aard en het is niet voor niets dat Israël de schepen niet meer naar Ashdot wilde sturen: daar stond pers te wachten. Dat Israël er alles aan doet om het deksel op deze affaire te houden is dus duidelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Weet je dat zeker van dat spreekverbod? Ik hoorde het ook op de radio, maar had meer de indruk dat hij zich versprak en een spreekverbod voor militairen bedoelde. Er komt genoeg informatie via de Israëlische media naar buiten, dus van een spreekverbod kun je niet bepaald spreken.
En van die stokken, er kwam net een filmpje voorbij waarin dat heel duidelijk te zien was. Er wordt op een soldaat ingeslagen die eerst wegduikt om vervolgens zijn pistool te trekken.
Ik begrijp werkelijk niet waarom je als vredelievende activist je op een militair gaat inslaan met stokken.
Zo onnodig weer, dit hele gedoe. Waarom kan het niet eens een keer zonder geweld. En dan doel ik op beide kanten.
Jaja, en Koerden worden ook onderdrukt. =>> Off-topic.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:06 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Zo eervol dat de Armeense genocide nog steeds niet erkend wordt
Inderdaad, maar dat doet weinig af aan dit.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:06 schreef Amos_ het volgende:
[..]
net zo eervol als dat Nederland dit jaar pas massamoord in Indonesie heeft erkent.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:06 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Doe je het weerquote:Op maandag 31 mei 2010 10:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat doet weinig af aan dit.
Tevens, wel de Armeense genocide inzien, maar niet Israel zijn fouten kunnen erkennen.
Hmm.. dat is wel vreemd.
Breek me de bek niet los inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2010 10:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
net zo eervol als dat Nederland dit jaar pas massamoord in Indonesie heeft erkent.
Lang leven dat westerse voorbeeldlandquote:Op maandag 31 mei 2010 08:16 schreef Disana het volgende:
Israëlische journalisten hebben een spreekverbod gekregen.
Turkije heeft met de Koerden en Noord-Cyprus boter op zijn hoofd. Maar dat maakt niet uit. Moeten ze zelf weten. Het is alleen jammer dat Turkije zijn vriendschap met Israël niet aan heeft gewend om constructief druk op Israël uit te voeren. Door de bühnepolitiek van Erdogan trekt Israël zich weinig aan van zijn kritiek.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:04 schreef Gulo het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Turkije zich eens wat meer laat horen. De Turken zijn een eervol en deugdzaam volk, ik hoop dat zij zich er nu eens wat harder voor gaan maken dat dit echt niet te tolereren is.
Net als het formele excuus van Nederland aan Indonesië ?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:06 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een spreekverbod.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist, een indruk. De bronnen via Google zijn momenteel voornamelijk van buitenlandse aard en het is niet voor niets dat Israël de schepen niet meer naar Ashdot wilde sturen: daar stond pers te wachten. Dat Israël er alles aan doet om het deksel op deze affaire te houden is dus duidelijk.
Ah, dat had ik even gemist.quote:Als je wordt geënterd in internationale wateren, heb je het recht jezelf te verdedigen. Daarnaast reageerde ik op een opmerking over een stok die in handen van een getraind vechter een gevaarlijk wapen is: daar is hier niets van te zien.
Dan is het misschien nuttig dat je wat langer nadenkt.quote:Jij noemt het gedoe, meer dan tien doden. Ik denk dat je het daarmee opzettelijk bagatelliseert om twijfel te zaaien over de activisten en hun bedoelingen en om Israël te verdedigen.
De bezettig is al decennia illegaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De agressor? Uitlokking door een vloot met pro-palestina "activisten" door het negeren van een door een rechtsgeldig land opgelegde blokkade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |