0quote:Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pietje koopt 3 appels. Onderweg naar huis laat hij er 1 vallen.
Hoeveel appels heeft Pietje als hij thuiskomt?
Gewoon, 3. Hij kan die kankerappel toch weer oprapen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gewoon, 3. Hij kan die kankerappel toch weer oprapen?
Geen, oma heeft er onderweg moes van gemaaktquote:Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan is het hele idee van een math wekker toch weg.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:12 schreef flexoo het volgende:
[..]
home button en aan uit knop ingedrukt houden omfg
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:12 schreef flexoo het volgende:
[..]
home button en aan uit knop ingedrukt houden omfg
Ik neem toch aan dat hij alle knoppen heeft geprobeerd. En verder heb ik home en aan/uit knop samen geprobeerd. Ik krijg dan een lijst met keuzes zoals uitschakelen, vliegtuigstand, mobiele netwerk uitschakelen enz maar die krijg ik ook door alleen de aan/uit knop in te drukken. Waarom moet ik de home button ook indrukken?quote:ik alle knoppen indrukken om te kijken waar het uitging. En dat ding ondertussen maar doorgaan
PIEEEEEEEEEEEP PEIEEEPEIPEEPEIIEEEEEEEEEPPP
GODVERDOMME
quote:
[..]
[..]
twee keer de helftquote:Op maandag 31 mei 2010 11:43 schreef DeLoet het volgende:
Nee serieus, wat was de som?
Goede reden om geen iPwn te nemenquote:Op maandag 31 mei 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
Met een iphone was je mooi de lul geweest.
[..]
Jawel jij achtelijk basisberoeps kind.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Juist bij de iPhone had je dit probleem niet gehad.![]()
iPhone haters.
http://tinyurl.com/354fss5quote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hier nog meer redenen:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone
achtelijk? gebaseert? En dan een ander een 'basisberoeps kind' noemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:01 schreef clockcable het volgende:
[..]
Jawel jij achtelijk basisberoeps kind.
Die hele math wekker is erop gebaseert dat je even snel de wekker uitdrukt maar dat je ff moet nadenken om die som op te lossen. Ondertussen ben je wakker en ga je niet weer verder slapen
Ja en dan sluit je de applicatie met een druk op de knop, dan is de hele essentie van dat kutding toch weg joh idiootquote:Op maandag 31 mei 2010 17:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
achtelijk? gebaseert? En dan een ander een 'basisberoeps kind' noemen..
Ik zal het even voor je uitleggen: het probleem van TS was dat de som te moeilijk was en hij z'n wekker dus niet kon uitzetten. Met de iPhone had hij dat probleem niet gehad omdat je de iPhone op mute kan zetten of de applicatie kan sluiten met een druk op de knop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |