abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82450344
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:09 schreef Lindytje het volgende:
Question: Als je je haar doet zoals in de OP beschreven staat. Kun je dan nog BioSilk gebruiken? Of valt dat onder de 'slechte' producten?
Biosilk valt niet onder 'slecht', maar bevat wel siliconen. Dus als je geen shampoo gebruikt, kun je ook echt geen biosilk gebruiken.
  maandag 7 juni 2010 @ 18:11:52 #102
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_82453591
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Biosilk valt niet onder 'slecht', maar bevat wel siliconen. Dus als je geen shampoo gebruikt, kun je ook echt geen biosilk gebruiken.
Dankjewel!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_82456400
Oeh, vandaag mijn haren gewassen met curlywurly en prrrr.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_82470793
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Tamashii het volgende:
Oeh, vandaag mijn haren gewassen met curlywurly en prrrr.
Curly Wurly ruikt jammie!!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:58:46 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_82497072
Smart_ass, welke shampoo gebruikte jij nu en bevalt het al?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_82500170
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Curly Wurly ruikt jammie!!

Inderdaad Ik vind alleen die stukjes niet zo geslaagd.
Zo ziet mijn haar er nu uit:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_82526733
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Smart_ass, welke shampoo gebruikte jij nu en bevalt het al?
Ik gebruik nu Neutral baby shampoo. Blijkbaar zijn er ook andere ph-neutrale shampoo's maar die heb ik niet kunnen vinden.
Opzich bevalt het goed ja, maar aangezien het shampoo is waar vrijwel niets inzit, schuimt het ook helemaal niet. Das best wel raar. Heb ook wel een beetje het idee dat het nu de 2e dag minder vet is dan normaal, maar dat kan ik me ook inbeelden. Maar even zien of ik nog verschil merk bij langer gebruik.
pi_82526773
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:17 schreef krioro het volgende:

[..]

Kan niet, ik heb geen biljartbal, en al helemaal geen biljardbal.

Zal eens proberen het op de foto te krijgen, ooit.
OMG het is een spelfout. Oh lord, vergeef me.
pi_82527199
Biljardbal. !!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_82527277
Ik moest er zelf achteraf eigenlijk ook wel om lachen ja.
pi_82528342
Ik kom ook nog weer eens een vraag stellen! Al eerder gedaan in augustus maar ik heb toch nog wat hulp nodig.

Ik heb zeer fijn haar, met een lichte slag erin. Ik kleur het niet. Ik gebruik geen enkel stylingsproduct. Ik was het alleen met shampoo van Dr. Organic (heb nu de Aloe Vera) en als conditioner gebruik ik afwisselend Dr. Organic conditioner of Elvive Nutri-gloss, de roze pot haarmasker (sinds kort uit de handel, heb nog een voorraad Duitse potten uit de voordeel-hal kunnen bemachtigen ). Ik was het trouwens om de 2 dagen (zou wel minder willen wassen, maar ik ga drie keer in de week naar m'n paard, waar ook koeien op stal staan, die lucht blijft in mijn haar hangen ). Sinds ik mijn haar met deze producten was, is het een stuk opgeknapt, maar ik blijf toch veel last houden van gespleten haarpunten en het is nog steeds een klein beetje droog. Als ik onder de douche vandaan kom, wikkel ik 5 minuutjes een handdoek over mijn hoofd, en laat het daarna gewoon opdrogen. Borstelen doe ik alleen als het droog is en dan doe ik nog heel voorzichtig.
Valt er nog wat aan mijn haar te doen, of moet ik accepteren dat dit het maximale is wat er uit te halen valt?
Ik zal morgen kijken of ik een foto kan maken.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:39:55 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_82528494
Die gespleten punten heb je zo weer, ook na even goed bijpunten?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_82534791
Ja, die zitten er al weer een week nadat ik bij de kapper ben geweest. Die gespleten haarpunten zitten trouwens bijna allemaal op de onderste laag haar, zeg maar het gedeelte bij de nek.
pi_82536975
Misschien komt het door je helm tijdens het paardrijden? Ik neem aan dat je dan een knotje doet ofzo, misschien kan je haar daar niet goed tegen. Sinds ik mijn haar vaker los draag, gaat het bij mij ook veel beter.
pi_82539835
Hmm, mijn cap draag ik twee keer per week, en dan maar een uurtje. Haar heb ik in een staart. Verder draag ik mijn haar altijd los. Denk niet dat het daar iets mee te maken heeft.
pi_82540630
Nee, dat zal wel niet.
pi_82546016
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:10 schreef Syytön het volgende:
Hmm, mijn cap draag ik twee keer per week, en dan maar een uurtje. Haar heb ik in een staart. Verder draag ik mijn haar altijd los. Denk niet dat het daar iets mee te maken heeft.
Door je haar los te dragen slijten de punten meer dan door het in een staart of knot te dragen. Je haar schuurt namelijk lekker op je kleding bij beweging ed. Voor de meeste mensen geen probleem, maar als je er zo snel last van hebt als jij, zou je misschien een paar weken een staart moeten proberen.
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 juni 2010 @ 14:04:36 #118
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82615431
Wat zijn de ervaringen met shampoo/conditioner (en evt. andere haarproducten) van Dr. Organic?

http://www.detuinen-shop.nl/tuinensite/;jsessionid=556B3AB10D812744CC8BF7E42D5B7954?Afdeling=Verzorging&Categorie=Dr%20Organic&_lang=nl
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_82616511
Ik ben heel tevreden met de shampoo en conditioner: mooi haar, sterk minder haaruitval, ruikt lang lekker.
Alleen wordt mijn haar na verloop van tijd niet meer helemaal schoon (te zien aan vieze kam) en dan gebruik ik het samen met baking soda. Werkt als een tierelier
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 12 juni 2010 @ 16:28:56 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82710455
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben heel tevreden met de shampoo en conditioner: mooi haar, sterk minder haaruitval, ruikt lang lekker.
Alleen wordt mijn haar na verloop van tijd niet meer helemaal schoon (te zien aan vieze kam) en dan gebruik ik het samen met baking soda. Werkt als een tierelier
Oke, fijn !
Ik heb er eentje gekocht .
Gaat het ook glanzen of minder droog/dof eruit zien?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_82716979
Dank je voor de tip Zuigstengel! Ik zal mijn haar wat vaker in een staart dragen, kijken of het werkt.

De Dr. Organic shampoo vind ik erg fijn! Mijn haar wordt er prima schoon van. Ik vind het zelf vrij geurloos spul, maar ik vind dat wel een voordeel. Ik heb een hekel aan zo'n chemische fruit- of bubblegumlucht in je haar. De conditioner vind ik iets minder moet ik zeggen, vind 'm vrij dun en mijn haar wordt er ook een stuk minder glad en glanzend mee als wanneer ik het Elvive nutri-gloss haarmasker gebruik.
pi_82720384
Oe een haartopic!

Heb even jullie hulp nodig! Ik heb vandaag een nieuwe stijltang gekocht, omdat ik er eerst een had die al 7 jaar oud is en ooit voor 20 euro bij de blokker gekocht ( ) dus ik heb nu een CHI-tang gehaald die volledig keramisch is etc etc zodat het een stuk beter voor mijn haar is, erg blij mee! Nou zat ik te denken, mijn fohn is ook al oeroud, dus die heeft waarschijnlijk ook nog wel oude techniek en er zijn ondertussen vast veeeel betere op de markt die ook stuk beter voor mijn haar zijn! Hebben jullie tips waar ik op moet letten of wat goede fohns zijn? (prijs maakt niet zo heel veel uit)

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2010 21:04:24 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juni 2010 @ 10:27:34 #123
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82733933
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Syytön het volgende:
Dank je voor de tip Zuigstengel! Ik zal mijn haar wat vaker in een staart dragen, kijken of het werkt.

De Dr. Organic shampoo vind ik erg fijn! Mijn haar wordt er prima schoon van. Ik vind het zelf vrij geurloos spul, maar ik vind dat wel een voordeel. Ik heb een hekel aan zo'n chemische fruit- of bubblegumlucht in je haar. De conditioner vind ik iets minder moet ik zeggen, vind 'm vrij dun en mijn haar wordt er ook een stuk minder glad en glanzend mee als wanneer ik het Elvive nutri-gloss haarmasker gebruik.
Ik gebruik een conditioner van Yes to carrots .

& ik heb een Dr. Organic met geurtje, . Grape ofzo.

En is het misschien een leuk idee om in de OP een lijstje met tips te zetten? Iets van 'tips voor glanzend/gezond haar' ofzo . Dus bijv. uitleggen wat parabenen zijn (en dat parabenenvrij te koop is etc.) of van dat satijnen hoofdkussen . Dat soort dingen.
pi_82737144
Er staat toch een lijstje met tips in de OP dames?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 juni 2010 @ 13:12:19 #125
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82738114
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
Er staat toch een lijstje met tips in de OP dames?
Alleen m.b.t. ingrediënten in shampoo zowat. Niet andere tips die ook helpen om je haar gezond/glanzend te houden (zoals dus dat katoensatijn of die speciale handdoeken voor na het douchen etc.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')