Wat je ook doet, ga het NIET voor anderen opruimen.. Die mensen weten heus wel dat op een gegeven moment de rest zich gaat ergeren en het voor hun doet.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is al 2+ jaar altijd gezeik met de afwas, denk niet dat er iets veranderd als ik dat neerzet
WATquote:Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, gezelliger betwijfel ik, spannender is het wel.
Ach, de PUB SC is de laatste tijd net zo levendig als er gefeest wordt op een begrafenis.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, gezelliger betwijfel ik, spannender is het wel.
Dus dan zelf ook in de schimmel gaan zitten?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat je ook doet, ga het NIET voor anderen opruimen.. Die mensen weten heus wel dat op een gegeven moment de rest zich gaat ergeren en het voor hun doet.
Ja tenzij je houdt van pokemonquote:
Jup, gewoon negeren.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus dan zelf ook in de schimmel gaan zitten?
Dat is hier niet anders.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, de PUB SC is de laatste tijd net zo levendig als er gefeest wordt op een begrafenis.
Ga dan inderdaad maar niet in een studentenhuis wonen, huisgenootje van mij heeft dat ook en dat is echt stomvervelendquote:Op maandag 31 mei 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
Een studentenhuis is niks voor mij, ik heb lichtelijk smetvrees als het de keuken of eten betreft.
Hoezo is dat vervelend dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga dan inderdaad maar niet in een studentenhuis wonen, huisgenootje van mij heeft dat ook en dat is echt stomvervelend.
Whehe truequote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja tenzij je houdt van pokemon..
[..]
Jup, gewoon negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |