Wat je ook doet, ga het NIET voor anderen opruimen.. Die mensen weten heus wel dat op een gegeven moment de rest zich gaat ergeren en het voor hun doet.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is al 2+ jaar altijd gezeik met de afwas, denk niet dat er iets veranderd als ik dat neerzet
WATquote:Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, gezelliger betwijfel ik, spannender is het wel.
Ach, de PUB SC is de laatste tijd net zo levendig als er gefeest wordt op een begrafenis.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, gezelliger betwijfel ik, spannender is het wel.
Dus dan zelf ook in de schimmel gaan zitten?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat je ook doet, ga het NIET voor anderen opruimen.. Die mensen weten heus wel dat op een gegeven moment de rest zich gaat ergeren en het voor hun doet.
Ja tenzij je houdt van pokemonquote:
Jup, gewoon negeren.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus dan zelf ook in de schimmel gaan zitten?
Dat is hier niet anders.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, de PUB SC is de laatste tijd net zo levendig als er gefeest wordt op een begrafenis.
Ga dan inderdaad maar niet in een studentenhuis wonen, huisgenootje van mij heeft dat ook en dat is echt stomvervelendquote:Op maandag 31 mei 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
Een studentenhuis is niks voor mij, ik heb lichtelijk smetvrees als het de keuken of eten betreft.
Hoezo is dat vervelend dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga dan inderdaad maar niet in een studentenhuis wonen, huisgenootje van mij heeft dat ook en dat is echt stomvervelend.
Whehe truequote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja tenzij je houdt van pokemon..
[..]
Jup, gewoon negeren.
Ik ga wel gewoon in één keer op mijzelf wonen of samenwonen ipv in een studentenhuis.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:06 schreef ynuhh het volgende:
Ik zit hier met maar twee andere meiden en het is meestal wel schoon in dit huis.
Mijn posts vooralquote:Op maandag 31 mei 2010 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KLB SC is wel vergelijkbaar met twitter
'Er staat 1 pan in onze keuken die nog niet afgewassen isquote:
Iedereen die hier post, maar ik vind de jouwe het interessantst.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Er staat 1 pan in onze keuken die nog niet afgewassen is!'
'Onze brandschone keuken is nog niet schoon genoeg..'
Ik zie dit ook niet echt als een studentenhuis.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon in één keer op mijzelf wonen of samenwonen ipv in een studentenhuis.
Qua maatregelen hou ik het bij:quote:Op maandag 31 mei 2010 00:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe true. Of Mouzer komt gewoon voor zichzelf op en dreigt met maatregelen. Of je roept de andere 6 erbij die zich er ook aan ergeren.
Moet je haar meenemen naar je werk.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Er staat 1 pan in onze keuken die nog niet afgewassen is!'
'Onze brandschone keuken is nog niet schoon genoeg..'
Wij delen dat soort dingen allemaal niet, dus maakt mij niet echt uit hoe anderen met hun eigen boter omgaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij mij is het meer in de zin van dat ik het vies vind als er kruimels in de boter zit, of mes met boter er aan door de jam/chocopasta...
Eerder een eigen keuken dan een eigen douche hoor!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:14 schreef Maisnon het volgende:
Er zijn ook studentenhuizen waar je gewoon je eigen douche enzo hebt bvb. Of zelfs een eigen keuken
Ja bij m'n vriendje denk ik vaak dat de schimmel me aan gaat vallenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor ook weleens van een groene douche in studentenhuizen, nou ja... dat vind ik wel vies
Dat scheelt heel watquote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij delen dat soort dingen allemaal niet, dus maakt mij niet echt uit hoe anderen met hun eigen boter omgaan.
Als ik dat zou lezen zou ik me de tering lachen en in je bier pissen. En je vraagt er dan gewoon zelf om.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Qua maatregelen hou ik het bij:
"Enige toekomstige expansie van de te reinigen vaat naar het grauwkleurige gedeelte van het aanrecht zal resulteren in de deportatie van deze eetgereedschappen naar een locatie buitenshuis. Met welke rapheid deze verzetting zal plaatsvinden, wordt op de aangelegenheid zelf bepaald."
Gewoon beide.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerder een eigen keuken dan een eigen douche hoor!
Nastyquote:Op maandag 31 mei 2010 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ja bij m'n vriendje denk ik vaak dat de schimmel me aan gaat vallen!
Achja, wij hebben een afwasmachine en alles gaat gewoon meteen daarin dus geen vuile vaat opgestapeld.. Alleen wel eens een paar pannen maar die staan er ook max een dag dus wat mij betreft geen probleem.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat scheelt heel wat
Maar vieze pannen enzo kan ik ook slecht tegen.
Dat zou hier precies hetzelfde gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nasty!
Tja, eerst was ik ook nooit zo opgeruimd, maar sinds ik samenwoon is alles gewoon opgeruimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |