quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
Met ruim 83k posts zou ik de policy wel moeten weten van FOK!, nietwaar?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Grapje hoor dat van dat de PUB-ers weg gaan, maar dat moge duidelijk zijn. Deze SC is van iedereen, en iedereen is welkom
. Zolang je je maar aan de policy houdt, want we willen het hier graag allemaal gezellig houden
!
Nou DAT is best kansloos whihihihiquote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Met ruim 83k posts zou ik de policy wel moeten weten van FOK!, nietwaar?
Ja.quote:
Hou je bek.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Met ruim 83k posts zou ik de policy wel moeten weten van FOK!, nietwaar?
Alleen als de vrouwen er zijn.quote:
tell me 'bout itquote:Op zondag 30 mei 2010 23:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ook daar word je wel eens vreselijk moe van.
HAHA de KLB-SC mod Ynuhh.quote:
KOM DANquote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die aan ynuhh komen krijgen met mij te maken. [ afbeelding ]
Zover was ik ook alquote:Op zondag 30 mei 2010 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Neem geen muur om tegenaan te slaan, is niet goed voor je handen.
Gast ook al train je maanden ik breek je voordat je mijn hele naam uitspreekt.quote:
Ja vind je het gek, met jouw achternaam.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast ook al train je maanden ik breek je voordat je mijn hele naam uitspreekt.
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, met jouw achternaam.
Dat was de CLUE.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, met jouw achternaam.
Wat een goede redenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee meer omdat het grappig is. Ik ga met mijn huisgenoten
Om alle marokkanen plat te slaan die 'PSST MEISJE' roepen naar je vriendin.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zou ik er anders opgaan. Heb er niet echt een reden voor anders.
Nee, ik voel me daar te goed voor. Tevens heb ik al kickboxen en karate gedaanquote:Op zondag 30 mei 2010 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Om alle marokkanen plat te slaan die 'PSST MEISJE' roepen naar je vriendin.
Ooh, dan kun je ze vast wel aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik voel me daar te goed voor. Tevens heb ik al kickboxen en karate gedaan. En dat deed ik wel serieus in tegenstelling tot het boksen binnenkort
.
Ik doe weleens PSST tegen Marokkanen.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Om alle marokkanen plat te slaan die 'PSST MEISJE' roepen naar je vriendin.
quote:Ik heb zojuist de keuken weer enigszins leefbaar gemaakt.
Toch bedankt, die huisgenoten die keer op keer de keuken weer vervuilen maar, zelfs na herhaaldelijke verzoeken van andere huisgenoten, het niet opruimen, daarmee aangevend dat zij compleet schijt hebben aan de rest van deze residentie.
Enige toekomstige expansie van de te reinigen vaat naar het grauwkleurige gedeelte van het aanrecht zal subiet resulteren in de deportatie van deze eetgereedschappen naar een locatie buitenshuis.
Je moet niet over je heen laten lopen en zeggen dat ze het zelf moeten doen. Is dat nou zó moeilijk?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Help me eens mee een leuk bericht schrijven:
Situatie: studentenhuis met 10 man, 2-3 hiervan maken er telkens een tering bende van.
Heb net het aanrecht voor een deel leeg geruimd van de afwas die er stond(5 min werk ofzo)
Wat ik tot zover heb:
[..]
'Ruim je zooi op Pieter, Jantje en Kees'quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Help me eens mee een leuk bericht schrijven:
Situatie: studentenhuis met 10 man, 2-3 hiervan maken er telkens een tering bende van.
Heb net het aanrecht voor een deel leeg geruimd van de afwas die er stond(5 min werk ofzo)
Wat ik tot zover heb:
[..]
Het is al 2+ jaar altijd gezeik met de afwas, denk niet dat er iets veranderd als ik dat neerzetquote:Op zondag 30 mei 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ruim je zooi op Pieter, Jantje en Kees'
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is al 2+ jaar altijd gezeik met de afwas, denk niet dat er iets veranderd als ik dat neerzet
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet niet over je heen laten lopen en zeggen dat ze het zelf moeten doen. Is dat nou zó moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |