Zover was ik ook alquote:Op zondag 30 mei 2010 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Neem geen muur om tegenaan te slaan, is niet goed voor je handen.
Gast ook al train je maanden ik breek je voordat je mijn hele naam uitspreekt.quote:
Ja vind je het gek, met jouw achternaam.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast ook al train je maanden ik breek je voordat je mijn hele naam uitspreekt.
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, met jouw achternaam.
Dat was de CLUE.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, met jouw achternaam.
Wat een goede redenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee meer omdat het grappig is. Ik ga met mijn huisgenoten
Om alle marokkanen plat te slaan die 'PSST MEISJE' roepen naar je vriendin.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zou ik er anders opgaan. Heb er niet echt een reden voor anders.
Nee, ik voel me daar te goed voor. Tevens heb ik al kickboxen en karate gedaanquote:Op zondag 30 mei 2010 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Om alle marokkanen plat te slaan die 'PSST MEISJE' roepen naar je vriendin.
Ooh, dan kun je ze vast wel aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik voel me daar te goed voor. Tevens heb ik al kickboxen en karate gedaan. En dat deed ik wel serieus in tegenstelling tot het boksen binnenkort
.
Ik doe weleens PSST tegen Marokkanen.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Om alle marokkanen plat te slaan die 'PSST MEISJE' roepen naar je vriendin.
quote:Ik heb zojuist de keuken weer enigszins leefbaar gemaakt.
Toch bedankt, die huisgenoten die keer op keer de keuken weer vervuilen maar, zelfs na herhaaldelijke verzoeken van andere huisgenoten, het niet opruimen, daarmee aangevend dat zij compleet schijt hebben aan de rest van deze residentie.
Enige toekomstige expansie van de te reinigen vaat naar het grauwkleurige gedeelte van het aanrecht zal subiet resulteren in de deportatie van deze eetgereedschappen naar een locatie buitenshuis.
Je moet niet over je heen laten lopen en zeggen dat ze het zelf moeten doen. Is dat nou zó moeilijk?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Help me eens mee een leuk bericht schrijven:
Situatie: studentenhuis met 10 man, 2-3 hiervan maken er telkens een tering bende van.
Heb net het aanrecht voor een deel leeg geruimd van de afwas die er stond(5 min werk ofzo)
Wat ik tot zover heb:
[..]
'Ruim je zooi op Pieter, Jantje en Kees'quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Help me eens mee een leuk bericht schrijven:
Situatie: studentenhuis met 10 man, 2-3 hiervan maken er telkens een tering bende van.
Heb net het aanrecht voor een deel leeg geruimd van de afwas die er stond(5 min werk ofzo)
Wat ik tot zover heb:
[..]
Het is al 2+ jaar altijd gezeik met de afwas, denk niet dat er iets veranderd als ik dat neerzetquote:Op zondag 30 mei 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ruim je zooi op Pieter, Jantje en Kees'
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is al 2+ jaar altijd gezeik met de afwas, denk niet dat er iets veranderd als ik dat neerzet
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet niet over je heen laten lopen en zeggen dat ze het zelf moeten doen. Is dat nou zó moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |