quote:Op zondag 30 mei 2010 22:53 schreef GGMM het volgende:
Dit helpt natuurlijk geen zak, laat die mensen gewoon een hobby zoeken.
Van de drie netwerksites kun je alleen Twitter vertrouwen, op wat hacks na. Het ontwikkelteam is daarnaast ook echt bezig voor de gebruikers in plaats van de imago van hun bedrijf.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef Socios het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hyves![]()
![]()
![]()
Raymond Spanjar![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe er allemaal niet aan mee.
Goed dat de rest nu ook inziet dat het allemaal onzin is en dat men ermee kapt.
Ik sta niemand in de weg.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:53 schreef GGMM het volgende:
Dit helpt natuurlijk geen zak, laat die mensen gewoon een hobby zoeken.
Heb je die procedure op de site zelf gevonden of door via Google te zoeken?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef Droomoord het volgende:
Ik wou al eerder een keer opzeggen, maar kon idd niet uitvinden hoe dit moest.
De meeste handelingen zijn al raar en omslachtig bij Hyves, laat staan jezelf uitschrijven....
Is daar een hele procedure voor? Niet gewoon een button?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Heb je die procedure op de site zelf gevonden of door via Google te zoeken?
Eitje....quote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef Droomoord het volgende:
Ik wou al eerder een keer opzeggen, maar kon idd niet uitvinden hoe dit moest.
De meeste handelingen zijn al raar en omslachtig bij Hyves, laat staan jezelf uitschrijven....
Het was me niet gelukt. Ik weet het:quote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je die procedure op de site zelf gevonden of door via Google te zoeken?
Ja, mijn naam hangt er niet aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef DeStentor het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom jullie raymond spanjar een kneus vinden, kijk eens wat hij op die jonge leeftijd al voor elkaar heeft! Een communitysite met 5 miljoen leden, doe jij het beter?
Correctie: 10 miljoen.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef DeStentor het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom jullie raymond spanjar een kneus vinden, kijk eens wat hij op die jonge leeftijd al voor elkaar heeft! Een communitysite met 5 miljoen leden, doe jij het beter?
Ja, ik doe het beter.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef DeStentor het volgende:
quote:Hyves
Ik wil mijn profiel verwijderen.
Wist je al dat je zelf kunt instellen wie je profiel, krabbels of hele profiel mogen bekijken? Je kunt dit wijzigen via Mijn menu > Privacy . Wil je toch je profiel verwijderen, hiermee mogelijk al je vrienden verliezen, geen verjaardagskrabbels meer ontvangen en belanden in een sociaal isolement ;-) klik dan hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Wat een volksmennerij.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:33 schreef Socios het volgende:
[..]
_!
Royal Sadness hoor. Beetje hoog in de bol daar.
Dit.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef Socios het volgende:![]()
![]()
![]()
Hyves![]()
![]()
![]()
Raymond Spanjar![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe er allemaal niet aan mee.
Goed dat de rest nu ook inziet dat het allemaal onzin is en dat men ermee kapt.
Neuk ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:14 schreef Crutch het volgende:
Het voelt goed.
Je kan je account beter echt verwijderen als je niet wilt dat ze je gegevens doorverkopen aan derden. Als je 'm alleen deactiveert blijft alles nog wel staan en verandert er in wezen niks.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:27 schreef PiRANiA het volgende:
Your Facebook account has been deactivated.
To reactivate your account, log in using your old login email and password. You will be able to use the site like you used to.
We hope you come back soon.
Ik had toch een (oud) account
Oh, goeiequote:Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Je kanje account beter echt verwijderen als je niet wilt dat ze je gegevens doorverkopen aan derden. Als je 'm alleen deactiveert blijft alles nog wel staan en verandert er in wezen niks.
Dat is hun zorg, niet de jouwe.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:41 schreef eleusis het volgende:
Ik zou mijn Hyves wel willen verwijderen, maar een aantal artiesten die ik er volg moeten nog migreren naar Facebook. Dus ik doe nog niet mee.
Alstublieft:quote:Op maandag 31 mei 2010 03:46 schreef ChickenMan het volgende:
Bewijs dat Facebook je gegevens verkoopt aan derden?
Zal vast gebeuren, zou me verbazen als 't niet zo is. 't Is meer een kwestie van je profiel vrij leeg houden en je privacy settings nalopen.quote:Op maandag 31 mei 2010 03:46 schreef ChickenMan het volgende:
En Hyves wil ook van je weten of je donor bent of niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 04:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Zal vast gebeuren, zou me verbazen als 't niet zo is. 't Is meer een kwestie van je profiel vrij leeg houden en je privacy settings nalopen.
Maar goed, er zijn zelfs jokers die hun adres en telefoonnr. en meer persoonlijke flauwekul erop zetten. Ja, dan kun je wel eens een mailtje, telefoontje of wat dan ook van Kotex of de Mac verwachten.
Ik vind dat toch meer dat de 'fout' bij de gebruiker ligt. Natuurlijk gebeuren zulke dingen, dat kun je op je klompen aanvoelen. Als je echt heel veel waarde hecht aan je privacy hecht moet je gewoon je internet opzeggen. Zo is het nu eenmaal geworden, helaas maar waar.quote:Op maandag 31 mei 2010 04:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En Hyves wil ook van je weten of je donor bent of niet.
Profielen personaliseren, daar zijn ze goed in...![]()
Er bestond/bestaat ook een optie je profiel compleet af te schermen op Hyves, maar Big Raymond raadt anonimiteit nadrukkelijk af.quote:Op maandag 31 mei 2010 04:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vind dat toch meer dat de 'fout' bij de gebruiker ligt. Natuurlijk gebeuren zulke dingen, dat kun je op je klompen aanvoelen. Als je echt heel veel waarde hecht aan je privacy hecht moet je gewoon je internet opzeggen. Zo is het nu eenmaal geworden, helaas maar waar.
Ik zie daar nog geen bewijs in dat facebook bewust gegevens verkoopt. Alleen in het eerste artikel dat er sprake geweest is van een foutje, waar facebook geen stuiver extra mee verdient heeft. Het tweede artikel is al helemaal loos, heb je het zelf wel gelezen?quote:Op maandag 31 mei 2010 04:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alstublieft:
http://www.zdnet.be/news/(...)-gebruikersgegevens/
http://geld.nl.msn.com/ni(...)documentid=153443732
Het gaat mij er niet alleen om of ze het ook daadwerkelijk doen, ik ben het niet eens met een aantal algemene voorwaarden die ze in de loop der jaren hebben veranderd.quote:Op maandag 31 mei 2010 03:46 schreef ChickenMan het volgende:
Vorig jaar had ik me (uit liefde voor The Hitchikers Guidequote:
En dan moeten e-mailadressen met achtervoegsel @hyves.nl niet op de zwarte lijst staan, want anders kun je de deactivatiecode niet ontvangen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:27 schreef Suuz_ het volgende:
Vertel er ook ff bij hoe triest het is dat je op de website van hyves zelf niet eens je acount kunt verwijderen!!
Ik heb me rot lopen zoeken een tijd geleden op de webiste en niets kunnen vinden. Via google kwam ik op een website met klachten daarover. Daar bevond zich ook een speciale link waar je op kon klikken om dus je acount te verwijderen. Ik was al enorm geirriteerd toen ik ook nog eens een REDEN moest opgeven waarom ik mijn acount wilde verwijderen...FAIL!
Dit is een bruikbare link.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef -Trinity- het volgende:
Als je wilt dat het voor je wordt gedaan: social suicide. Dan verwijdert 'ie volgens mij ook alle dingen die je op de profielen van anderen hebt achtergelaten maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Tsjaa. Geen bewijs dat Facebook bewust gegevens verkocht/verkoopt.quote:Op maandag 31 mei 2010 04:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alstublieft:
http://www.zdnet.be/news/(...)-gebruikersgegevens/
http://geld.nl.msn.com/ni(...)documentid=153443732
QFTquote:Op zondag 30 mei 2010 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
Hyves is gay en heb ik een jaar geleden al verwijders. Facebook hou ik gewoon.
Soms moet je iets strenger overkomen, als dit topic alleen al mensen aan het denken zet is het idee wat mij betreft ook geslaagd.quote:Wel vind ik het goed dat er aandacht geschonken wordt aan gegevensbescherming. Alleen niet op deze manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |