Laatste volle boek was WK '98. Dus na 12 jaar even een retro-achige uitspatting.quote:
en dat boek van 98 heb je nog ergens liggen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laatste volle boek was WK '98. Dus na 12 jaar even een retro-achige uitspatting.
Het is het plakken, dat vind ik het meest geniale eraan.
Nee maar heb wel jarenlang alles gespaard van flippo's tot pokemon kaarten dus weet hoe het is.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar heb wel jarenlang alles gespaard van flippo's tot pokemon kaarten dus weet hoe het is.
aaah.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik heb ook een hoop gespaard, maar geen flippo's en pokemon
dacht ff een vrouw die paniniplaatjes spaart...
t is dat ik niet in trouwen geloof, anders had ik je meteen ten huwelijk gevraagd
Je hebt ons gevonden zussie.quote:
nee idd, verzameling moet compleet anders is de lol er vanafquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
aaah.vindt ze wel heel mooi, maar ik haat het als een verzameling niet compleet komt.
Ja daar loop ik van de week wel binnen, alhoewel misschien nu even kijkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt ons gevonden zussie.![]()
We zitten ook in WK!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:19 schreef gomi het volgende:
[..]
maar je hebt ons gevonden
volgende keer hard roepen hadden we toch afgesproken
Nee hoor, ik ga daar ook niet de hele tijd zittenquote:
Zeker, die gooi ik absoluut niet weg. Heb vanaf 1990 heel veel volle EK/WK/Nederlandse Competitie boeken vol.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat boek van 98 heb je nog ergens liggen?
O oke dan is het goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ik was nog aan t zoeken, maar kon je niet 1,2,3 vinden
k danquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker, die gooi ik absoluut niet weg. Heb vanaf 1990 heel veel volle EK/WK/Nederlandse Competitie boeken vol.
Wat is een strooiboekquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan
ik heb ook nog een aantal boeken liggen
en van die strooifoto's, die spaarde ik ook altijd
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik liep al 'kally, kally' roepend over t forum. 'we zitten in vraag en aanbod'.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:27 schreef gomi het volgende:
[..]
strooifoto.
van die kaarten die spelers uitdelen. na training enzo
in mijn hawaii-shirtje en korte broek, flesje corona in de hand rennend over t forumquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik zie je ineens virtueel door het forum rennen, en maar roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |