Done.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Doe een poll en beslis pas na 3 dagen stemmen waar het gehouden zal worden.
Ze komen toch niet, doe geen moeite en als je mensen een keer wilt meeten doe dat dan niet in dit subforum, maar in GC, of zelfs in Onzin kun je wel een echte meet organiseren.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Zijn er dan zoveel mensen die liever Groningen hebben?
Lieve Ricko, het maakt mij niet zoveel uit. Ik kom soberzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Mijn waarde AP, je moest niet naar die paar nozems (Wolvendagen, weetikveelwienogmeerallemaal) luisteren die utrecht skandeerden
Laat die homo's maar in het zuiden / westen van NL zitten mengz
Ik zei al: ik kom echt wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze komen toch niet, doe geen moeite en als je mensen een keer wilt meeten doe dat dan niet in dit subforum, maar in GC, of zelfs in Onzin kun je wel een echte meet organiseren.
Eens met Lamon.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze komen toch niet, doe geen moeite en als je mensen een keer wilt meeten doe dat dan niet in dit subforum, maar in GC, of zelfs in Onzin kun je wel een echte meet organiseren.
Er zitten genoeg FOK!kers die in het noorden wonen die ook KLB-waardig zijn, itt tot utereg waar IEDEREEN van heide en verre moet komenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie er komen of niet komen. Ik kom soberzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Er zitten genoeg FOK!kers die in het noorden wonen die ook KLB-waardig zijn, itt tot utereg waar IEDEREEN van heide en verre moet komen
Laat ze daar maar lekker hun eigen meet regelen mengz!
klb-users durven niet te meeten op een paar uitzonderingen na. Als AP echt gewoon wil meeten met wat FOK!kers, is het gewoon sneu als hij het in dit subforum zet, en straks merkt dat er geen hond komtquote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Er zitten genoeg FOK!kers die in het noorden wonen die ook KLB-waardig zijn, itt tot utereg waar IEDEREEN van heide en verre moet komen
Laat ze daar maar lekker hun eigen meet regelen mengz!
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
klb-users durven niet te meeten op een paar uitzonderingen na. Als AP echt gewoon wil meeten met wat FOK!kers, is het gewoon sneu als hij het in dit subforum zet, en straks merkt dat er geen hond komt
Dus ongeacht de plaats, raad ik hem gewoon aan in 1 van de normalere subfora die meet te zetten, als hij niet met 1 of 2 anderen wil staan.
Niets persoonlijks tegen jou verder, maar het is klb.
Maar als wij en nog een paar wel een serieuze meet zouden kunnen organiseren, zou je dan wel komen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
klb-users durven niet te meeten op een paar uitzonderingen na. Als AP echt gewoon wil meeten met wat FOK!kers, is het gewoon sneu als hij het in dit subforum zet, en straks merkt dat er geen hond komt
Dus ongeacht de plaats, raad ik hem gewoon aan in 1 van de normalere subfora die meet te zetten, als hij niet met 1 of 2 anderen wil staan.
De vorige keer kwamen ze toch wel, maar ergens anders?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
Ge hedde dan ook gelijk, mijn emo-waardige edoch sublieme Lamon. Echter zou de opkomst daarom alleen al groter zijn als het in Groningen was, aangezien velen in den studentenstad bevinden en het niet erg zou zijn als uiteindelijk toch iedereen faalt op te dagenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij een serieuze meet wel, maar niets wat in klb staat. Ik heb vorige keer 25,- voor niets uitgegeven om naar de Stairway te gaan, en geen enkele klb-user durfde. Bij de filosofie-meet waren we met zijn dertigen, en bij een Onzin-meet met zijn twintigen ofzo. Klaagbakers zijn de losers van het forum, gemiddeld gezien. Ze schelden, tieren, doen stoer, maar durven hun deur niet uit, met de disclaimer dat dat dus niet voor alle users geldt, maar een hoop hier wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar als wij en nog een paar wel een serieuze meet zouden kunnen organiseren, zou je dan wel komen?
Welnee, dat was defensief gedrag omdat ze voor lul stonden.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
De vorige keer kwamen ze toch wel, maar ergens anders?
Nou ja, als er een meet komt zou je mij daar dan op attent kunnen maken? Want ik kom soberzo als ik zeg dat ik kom.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij een serieuze meet wel, maar niets wat in klb staat. Ik heb vorige keer 25,- voor niets uitgegeven om naar de Stairway te gaan, en geen enkele klb-user durfde. Bij de filosofie-meet waren we met zijn dertigen, en bij een Onzin-meet met zijn twintigen ofzo. Klaagbakers zijn de losers van het forum, gemiddeld gezien. Ze schelden, tieren, doen stoer, maar durven hun deur niet uit, met de disclaimer dat dat dus niet voor alle users geldt, maar een hoop hier wel.
Zelfs een bushalte!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
Dit is de ideale locatie ( google maps link )
Man dat is bijna aan de andere kant van de wereldquote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
Gelukkig welquote:Op maandag 31 mei 2010 21:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Man dat is bijna aan de andere kant van de wereld
Bij de Crackstraatquote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef BigRedKane het volgende:
Ik hoef je afgetrokken smoel niet te zien AP
Het zijn allemaal haters.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, ik vind jullie niet zo heel erg aardig tegen AP.![]()
Met opmerkingen als
'ga bij een plaatsnaambord staan met de naam AIDS.....'
'ik hoef je afgetrokken smoel niet te zien'....
Je bent gewoon getrolled, dat zou je moeten weten als je in KLB rondhangt.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij een serieuze meet wel, maar niets wat in klb staat. Ik heb vorige keer 25,- voor niets uitgegeven om naar de Stairway te gaan, en geen enkele klb-user durfde. Bij de filosofie-meet waren we met zijn dertigen, en bij een Onzin-meet met zijn twintigen ofzo. Klaagbakers zijn de losers van het forum, gemiddeld gezien. Ze schelden, tieren, doen stoer, maar durven hun deur niet uit, met de disclaimer dat dat dus niet voor alle users geldt, maar een hoop hier wel.
Nou vervoerskosten ongetwijfeld (treinticket). En of je nu gaat stappen in het plaatselijk dorpje, of naar een meet: geld kosten doet zulks sowieso.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je bent gewoon getrolled, dat zou je moeten weten als je in KLB rondhangt.
En tevens, waarom zou je 25 uitgeven om wat members van Fok te zien? Ga dan naar je lokale schaakclub, heb je meteen een Fok!meet
Een afspraak die niemand op waarheid kan verifieren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef PIETR het volgende:
En waarschijnlijk heb ik op de nog onbekende datum een hele belangrijke afspraak die ik niet kan afzeggen
Ja, maar naar een Fok! meet ga je meestal om jongens te ontmoeten, terwijl het stappen er juist voor is om meisjes te ontmoeten(tenzij je gay bentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou vervoerskosten ongetwijfeld (treinticket). En of je nu gaat stappen in het plaatselijk dorpje, of naar een meet: geld kosten doet zulks sowieso.
Nee, naar een FOK! meet ga je juist voor de gezelligheid en om eens een gezicht achter een avatar te zien. Niet om jongens te ontmoeten. Ga daarvoor maar naar 't Bolke.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar naar een Fok! meet ga je meestal om jongens te ontmoeten, terwijl het stappen er juist voor is om meisjes te ontmoeten(tenzij je gay bent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |