Ik wacht vol spanning af, misschien popcorn erbij pakken.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:32 schreef danielutrecht het volgende:
Haar www op Hyves "Zo en nu fijn naar huis en voor Sjonnie sate maken. Vanavond ga ik voor mijn fans weer een bjoetie tip opnemen! "
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning af, misschien popcorn erbij pakken.
Haar John is boos vertrokken en wil dat ze stopt met YouTube las ik ergens.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:59 schreef cptmarco het volgende:
heeft iemand nog een raar verhaal over Anita?
Misschien dat hij wel verstandig is en niet in een zijn eigen wereld leeft.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:01 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Haar John is boos vertrokken en wil dat ze stopt met YouTube las ik ergens.
quote:@emily5300 Inmiddels ook met mijn advocaat gesproken die overweegt stappen te ondernemen tegen die malle vok site mensen. Ik neem aan dat jij er ook bij hoort zo aan je reactie te zien. De aanklacht kan volgens hem worden, smaad,laster,verderfelijke opmerkingen aan een imperium en natuurlijk deelname aan een criminele organisatie. Ook jou reactie zal bekeken worden en evt mee genomen worden in de aangifte.
quote:Rust
vandaag, 12:05 - 17 x gecheckt - door wie? Word Goldmember!
Lieverds,
Na de hevige vernederingen van de afgelopen dagen op die vok site is de rust terug gekeerd. Sjonnie en ik waren uitgeput en hebben ondanks alles erg goed geslapen. We zijn dan ook een stuk beter opgestaan. Gelukkig geen last van dat tuig meer ik weet zeker dat ze hebben geleerd. Tja Sjonnie maakt best wel indruk dus ag t was appeltje eitje met die gevuldekoeken. Ik ga komende dagen een nieuwe video tip uploaden zodat jullie weer mooi kunnen zijn.
Liefs,
Anita
Sinds wanneer is FOK! een criminele organisatie?quote:
Ik zit hier nu al te trillen als een rietje..quote:
Dan heb je haar laatste video nog niet gezien. Dat spook gaat gewoon doorquote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zit hier nu al te trillen als een rietje..
**
Staat sinds vandaag op Anita's hyves. Die manager heeft het maar druk met haarquote:Op advies van mijn manager moet ik mijn Hyves sluiten zodat hij alleen voor fans leesbaar is. Jaloerse meiden pikken namelijk mijn teksten en verspreiden dat. Helaas snappen ze niet dat er copyright op mijn tekst zit maar goed. Ik sluit mijn Hyves voor iedereen die geen fan is dus mijn teksten kunnen ze nie meer pikken en jatten. @ telefoon manager
tja... je moet wat voor je dochter overhebben...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Staat sinds vandaag op Anita's hyves. Die manager heeft het maar druk met haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |