Nee.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n fag die Forretress gebruikt.
Aanvallende Pokémons.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel van pokemon wist.
Wtf zijn sweepers.
Inderdaad, met Jolteon en Marowak doen de meesten.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, met Jolteon en Marowak doen de meesten.
Ik doe liever Jolteon en Pinsir, met Guilotine.
KOM DAN.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:03 schreef Lakitu het volgende:
Hoor Sky praten terwijl hij mij niet kan beaten
Aha.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Aanvallende Pokémons.
Dan heb je Physical Sweepers en Special Sweepers.
Straks ok.quote:
Morgen, heb m'n team in Tilburg staan op Pokémon Online.quote:
Saai, zo'n defensief team.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:06 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet een Sweeper inruilen voor een tank.o
..en dat ze mij niet eens mogen, aangezien ik vroeger vele episodes van Pokemon en Digimon vertaald heb, zodat ze toen ze nog niet zo goed waren in Engels, toch al konden meegenieten.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:58 schreef NoelGallagher het volgende:
het is ook gewoon triest om te lezen hoeveel jullie ervan af weten en hoe gepassioneerd jullie er over praten
Tuurlijk johquote:Op zondag 30 mei 2010 18:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..en dat ze mij niet eens mogen, aangezien ik vroeger vele episodes van Pokemon en Digimon vertaald heb, zodat ze toen ze nog niet zo goed waren in Engels, toch al konden meegenieten.
Het kwam gewoon in het Nederlands op Fox Kids.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..en dat ze mij niet eens mogen, aangezien ik vroeger vele episodes van Pokemon en Digimon vertaald heb, zodat ze toen ze nog niet zo goed waren in Engels, toch al konden meegenieten.
Yup, voor Wim Pel Productions.quote:
Uhmm..quote:
Ehm, de nasynchronisatie is niet gedaan door Wim Pel. Dus ik weet niet wat je nu weer praat.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, voor Wim Pel Productions.
Nasynchronisatie. Dat weet iedereen al 10 jaar, dat ik dat doe hier.
Hij praat skitta.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:09 schreef Lakitu het volgende:
Ik bel morgen wel JPS Producties op, kijken of ze 'm kennen.
Die altijd de laptop bij de hand had.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:12 schreef Skylark. het volgende:
Lamon was dat pokemonnerdje met die bril in de inferieure latere seizoenen met de stem van Timmy Turner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |